اندروید ۶٫۰٫۱ به‌زودی برای HTC One A9 عرضه می‌شود

 

تنها چند ساعت پس از رونمایی رسمی گوگل از نسخه جدید 6.0.1 اندروید که با همان نام مارشمالو عرضه می‌شود، مشخص شد که در این نسخه تغییراتی نسبت به نسخه قبل وجود دارد. بهره‌گیری از شکلک‌ها یا emojiهای جدید، قابلیت‌های نرم افزاری بیشتر و پشتیبانی از دکمه‌های ناوبری جدید برای تبلت و تغییر عملکرد گزینه Do Not Disturb را می‌توان از تغییرات عمده این ورژن نام برد.

حالا اولین دستگاه اندرویدی که قرار است به اندروید 6.0.1 به روز رسانی شود، مشخص شده است. شروع کننده این سیکل کمپانی تایوانی HTC است و محصول انتخاب شده نیز یکی از جدیدترین اسمارت فونهایشان یعنی One A9 است.

gsmarena_001

طبق اعلام مدیر تولید این کمپانی یعنی Mo Versi این پرچم‌دار جدید تا آخر ماه جاری به اندروید 6.0.1 به روز رسانی خواهد شد. پیش از این اچ‌تی‌سی قول داده بود که A9 هر آپدیتی که از سوی گوگل عرضه شود را به فاصله 15 روز پس از عرضه برای اسمارت فون‌های نکسوس، دریافت خواهد کرد و بنابراین، موضوع گفته شده آن‌چنان تعجب بر انگیز نیست! (البته این قابلیت فعلا برای گوشی‌های آنلاک خریداری شده در ایالات متحده خواهد بود)

وی همچنین اعلام کرد که خریداران M9 نیز تا قبل از پایان سال جاری می‌توانند اندروید 6.0 را بر روی اسمارت فون خود دریافت کنند. این موضوع نیز فعلا تنها برای کاربران ایالات متحده خواهد بود.

نوشته اندروید 6.0.1 به‌زودی برای HTC One A9 عرضه می‌شود اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.