انفجار یک دستگاه نکسوس ۶P در هنگام شارژ!

انفجار یک دستگاه نکسوس ۶P در هنگام شارژ!

تا به امروز گزارشات زیادی از منفجر شدن گوشی‌های هوشمند منتشر شده است، ولی گزارش امروز شاید اولین نمونه در میان محصولات نکسوس باشد. در یک پست در سایت Reddit مردی مدعی شده که گوشی نکسوس ۶P او در اواسط شب و در هنگام شارژ منفجر شده است. او در پست خود اینگونه شرح می‌دهد:

حدود ساعت ۳ صبح با شنیدن صدای بلندی از خواب بیدار شدم و بلافاصله ابر غلیظی از دود، جرقه و یک نور قرمز روشن در اطراف گوشی خود مشاهده کردم. من از شارژر و کابل USB-C رسمی گوگل استفاده کرده بودم. در حال حاضر دستگاه من کاملا سرخ شده و صفحه نمایش آن بیرون زده به طوریکه درونش نمایان است. قابی که پشت آن را پوشانده بود به همراه سوکت کاملا ذوب شده‌اند.

هنوز دلیل اصلی این اتفاق مشخص نیست و باید تحقیقاتی در رابطه با آن انجام گیرد. در گذشته سخنانی در رابطه با مشکلات کابل‌های USB-C شنیده‌ایم و اینکه چگونه برخی از آن‌ها استاندارد نیستند و بعضا خطرناک نیز هستند، البته تمامی گفته‌ها فقط حدس و گمان هستند و نمی‌توان کاملا به آن‌ها تکیه کرد. طبق گفته‌های این فرد، دفتر گوگل در کانادا یک نمونه جایگزین برای او خواهد فرستاد و خوشبختانه جراحاتی در این انفجار برای شخصی رخ نداده و فقط باعث ایجاد حس ترس شده است.

نوشته انفجار یک دستگاه نکسوس ۶P در هنگام شارژ! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.