اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت ۲۰ پرو را تماشا کنید!

Hmate20pro-1 اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!

پس از معرفی میت 20 و میت 20 پرو هواوی، تصمیم گرفتیم با مدل پرو گشتی در شهر زده و چند تصویر با آن ثبت کنیم اما هوای لندن قصد همکاری با ما را نداشت! با این حال سعی کردیم از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و هر چند تا عکسی که امکان داشت، با هر سه دوربین میت 20 پرو ثبت کنیم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده بفرمایید. مثل همیشه همراه آی‌تی‌رسان باشید.

Hmate20pro-7-1000x675 اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!

گوشی هواوی میت 20 پرو مجهز به دوربین سه‌گانه‌ای است که از سه سنسور 40، 20 و 8 مگاپیکسلی شکل گرفته است. ما در فرصت به دست آمده قصد داشتیم که ببینیم تا چه میزان می‌توانستیم در قاب دوربین به سوژه نزدیک شویم. ابتدا کارمان را با دوربین اصلی یعنی نمونه 40 مگاپیکسلی آغاز کردیم که البته در زمان ثبت تصاویر، در رزولوشن 10 مگاپیکسلی و فاصله کانونی 27 میلی‌متر قرار داشت. سپس به سراغ دوربین 80 میلی‌متری تله‌فوتو رفتیم که در کنار رزولوشن 8 مگاپیکسلی‌اش، زوم اپتیکال سه برابری را فراهم می‌کرد. سر آخر نیز دوربین را در حالت 135 میلی‌متری قرار دادیم که ترکیبی از این دو دوربین بوده و زوم دیجیتال پنج برابری را میسر می‌کند. ناگفته نماند که فاصله کانونی این دوربین در حالت پیش‌فرض برابر با 35 میلی‌متر است.

3-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  2-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  1-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!

همین کار را بار دیگر تکرار کردیم؛ اما این‌بار سوژه ما موجودی زنده و متحرک بود.

6-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  5-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  4-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!

در حالی که مشغول عکس‌برداری از حیوانات اطراف خودمان بودیم، دوربین 20 مگاپیکسلی میت 20 پرو را هم که عریض‌ترین زاویه دید را در بین سه دوربین این گوشی دارد، وارد بازی کردیم. این دوربین لنزی 16 میلی‌متری داشته و قادر به ثبت تصاویر ماکرو از فاصله 2.5 سانتی‌متری سوژه مورد نظر است؛ هر چند که ما برای ثبت سوژه مورد نظرمان نیاز به نزدیک شدن تا این حد را نداشتیم!

7-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!
16mm، شاتر: 1/50s، ایزو: 400، f/2.2

این دوربین را در محیط‌های داخلی نیز تست کردیم؛ زیرا رزولوشن 20 مگاپیکسلی آن هم جزئیات زیادی را ثبت می‌کند، هم لنز اولترا واید (فوق زاویه باز) آن تقریبا تمام فضای پیش روی شما را در کادر تصویر جا داده و نیازی به جابه‌جایی‌های مکرر مکان و نگرانی بابت جا دادن سوژه‌ها در قاب دوربین نخواهید داشت. با این حال تصاویر ثبت شده با آن به اندازه دوربین 27 میلی‌متری (رزولوشن 10 مگاپیکسل) شارپ نبوده‌اند.

9-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  8-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!

در کنار بهره‌مندی از بزرگ‌ترین سنسور در بین سه سنسور میت 20 پرو، دوربین 27 میلی‌متری بازترین دیافراگم را با ضریب f/1.8 دارد که مناسب‌ترین گزینه برای ثبت تصاویر در محیط‌های کم‌نور و تاریکی شب است. نمونه‌ای از تصویر ثبت شده با این دوربین را می‌توانید در زیر ببینید.

10-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!
27mm، ایزو: 640، f/1.8، (ثبت شده در حالت night shot)

در ادامه می‌توانید چند تصویر دیگر از مناطق مختلف شهر لندن را ببینید که همگی با دوربین 27 میلی‌متری به ثبت رسیده‌اند.

13-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  12-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  14-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!  11-Copy اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید!

در پایان باید اشاره کنیم که گوشی میت 20 ایکس و میت آر اِس پورش دیزاین هم از چنین سنسورهایی بهره می‌برند اما نسخه معمولی گوشی میت 20 علی‌رغم داشتن سه دوربین، سنسورهایی با رزولوشن کم‌تر دارد که همین موضوع آن را کمی عقب‌تر از برادرانش قرار داده است.

نوشته اولین تصاویر ثبت شده با هر سه دوربین هواوی میت 20 پرو را تماشا کنید! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.