اولین گوشی ۵G نوکیا احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد

نوکیا هفته پیش اعلام کرد که اسمارتفون بعدی خود را در تاریخ 5 دسامبر معرفی خواهد کرد. با این‌حال، اشاره‌ای به پرچمدار بودن یا نبودن آن نکرد. خوشبختانه، یک افشاگری جدید اطلاعات بیشتری را در این‌باره در اختیار ما قرار می‌دهد.

Juho Sarvikas، رییس واحد محصولات نوکیا، دیروز طی توییتی گفت که به‌زودی در کنفرانس Qualcomm Snapdragon Tech Summit (رویدادی که در آن کوالکام درباره چیپ‌های آینده خودش صحبت می‌کند) حضور خواهد داشت. او در ادامه توییتش گفته است که در آنجا درباره برنامه‌های نوکیا برای گوشی‌های 5G سخنرانی خواهد کرد.

لذا با توجه به اینکه نوکیا می‌خواهد در تاریخ 3 دسامبر درباره برنامه‌های 5G خود صحبت کند و از طرفی هم قصد دارد گوشی جدید خود را در تاریخ 5 دسامبر معرفی کند، آیا نمی‌توان گفت که این گوشی جدید در واقع اولین پرچمدار 5G شرکت است؟

به نظر ما که احتمال آن بسیار کم است؛ چراکه شایعات اولیه حکایت از آن داشتند که نوکیا خود را برای رونمایی از یک گوشی بالارده 5G با قیمت مناسب در رویداد MWC 2020 آماده می‌کند. ما می‌دانیم که این کنگره در اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود و تا آن موقع هم زمان زیادی باقی نمانده است. بنابراین باید ببینیم که در کنفرانس 3 دسامبر کوالکام چه اتفاقی می‌افتد. شاید همه چیز آنجا مشخص شد.

نوشته اولین گوشی 5G نوکیا احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.