اپلیکیشن فتوشاپ برای آی‌پد تا آخر امسال عرضه خواهد شد

ادوبی امروز تایید کرد که اپلیکیشن فتوشاپ این شرکت برای دستگاه‌های آی‌پد تا آخر امسال عرضه خواهد شد. البته این موضوع، سال پیش اعلام شده بود، اما به گفته بلومبرگ ادوبی برای اینکه خود را به ددلاین گفته‌شده برساند، مجبور خواهد بود که برخی از ویژگی‌های اصلی فتوشاپ را در عرضه اولیه حذف نماید.

هرچند که ادوبی از سال گذشته هیچ خبر رسمی درباره تاریخ ارایه این اپلیکیشن نداده است، اما انتظار می‌رود که ماه آینده در جریان کنفرانس سالانه خود، جزییات بیشتری را در این‌باره اعلام کند. بعد از حدود یک سال تست فتوشاپ برای آی‌پد، تعدادی از تست‌کنندگان آن به بلومبرگ گفته‌اند که نسخه بتای آن، شامل هیچ‌یک از قابلیت‌های اصلی برنامه که انتظار می‌رود بخشی از بیلد نهایی آن باشند، نخواهد بود.

گزارش مذکور گفته است که ویژگی‌های نه‌چندان پیشرفته‌ای در اپلیکیشن iOS آن ارایه خواهد شد و تعدادی از قابلیت‌های مهم از جمله فیلترها، ابزارهای مربوط به قلم، کتابخانه قلم‌موهای سفارشی، کشیدن بردار، فضاهای رنگی، ویرایش RAW، استایل‌های لایه‌ای و گزینه‌های ایجاد ماسک، در آن وجود نخواهند داشت.

یکی از مدیران ادوبی گفته است که امکانات ارایه شده در نسخه بتا، قرار نیست شامل همه آن چیزهایی باشند که در ورژن نهایی عرضه خواهند شد. با این‌حال، او عدم وجود قابلیت‌های مهم برنامه فتوشاپ را در اپلیکیشن iOS آن تایید کرده، ولی اطمینان داده است که این ویژگی‌ها در طول زمان و به تدریج به آن اضافه خواهند شد.

نوشته اپلیکیشن فتوشاپ برای آی‌پد تا آخر امسال عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.