اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت اکنون امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی روی کامپیوتر را فراهم می‌کند

مشخصه Apps feature در اپلیکیشن Your Phone شرکت مایکروسافت به تدریج از حالت داخلی و اختصاصی خارج شده و به‌زودی در دسترس کلیه دارندگان هندست‌های مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های اندرویدی را در قالب پنجره‌های مجزا روی کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10 اجرا نمایند. پیش از این کاربران بایستی به مشخصه اسکرین میرورینگ اکتفا می‌کردند.


نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن Your Phone اکنون منتشر شده است (دسترسی برخی کاربران به این برنامه احتمالا تا 48 ساعت آینده امکان‌پذیر خواهد شد). کاربران به محض نصب این برنامه زبانه Apps را در سمت چپ و فهرست کامل برنامه‌های نصب شده روی گوشی را در سمت راست مشاهده خواهند کرد.  با کلیک روی هر آیکون برنامه موردنظر همانند یک اپلیکیشن بومی روی کامپیوتر ظاهر خواهد شد. حتی کاربر به منظور دسترسی آسان به برنامه می‌تواند آن‌را به نوار وظیفه ویندوز ضمیمه نماید.

اکنون بایستی خاطرنشان کرد که کاربران در هر لحظه تنها قادر به اجرای یک اپلیکیشن خواهند بود؛ اما مایکروسافت بر روی توسعه روشی جهت اجرای همزمان چندین اپلیکیشن کار می‌کند. این مشخصه در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.

متاسفانه مشخصه Apps feature صرفا با برخی گوشی‌های منتخب سامسونگ (شامل پرچم‌داران جدید و مدل‌های سری گلکسی A) و همچنین سرفیس Duo مایکروسافت سازگاری دارد. به منظور مشاهده فهرست کامل دستگاه‌های سازگار کافیست اینجا کلیک نموده و سپس روی عبارت “Link to Windows” کلیک کنید.

نوشته اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت اکنون امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی روی کامپیوتر را فراهم می‌کند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.