اپل با پذیرش مشکلات در کیبوردهای مک‌بوک، برنامه سرویس‌دهی جدید راه‌اندازی می‌کند

apple-mac-1 اپل با پذیرش مشکلات در کیبوردهای مک‌بوک، برنامه سرویس‌دهی جدید راه‌اندازی می‌کند

گزارش‌های متعددی از مشکلات بوجود آمده در کیبوردهای مک‌بوک و مک‌بوک پرو به گوش می‌رسید، به طوری‌که حتی بعضی‌ها علیه شرکت اپل اقامه دعوا کرده‌اند. اپل در حال حاضر این مشکل را پذیرفته و یک برنامه سرویس‌دهی جدید برای برآورده کردن نگرانی‌های مصرف‌کنندگان راه‌اندازی کرده است.

اکنون اپل در حال پیشنهاد افزایش مدت‌زمان سرویس این دستگاه‌ها به مدت چهار سال بعد از تاریخ اصلی خرید آن‌هاست.

شرکت اپل در صفحه پشتیبانی وب سایت خود خاطرنشان کرده که بخش کوچکی از کیبوردها در بعضی از لپ‌تاپ‌های مک‌بوک و مک‌بوک پرو ممکن است به‌طور ناخواسته باعث تکرار حروف یا کاراکترهایی شود که نه به‌طور کامل ظاهر می‌شوند و نه واکنشی نسبت به فشردن کلیدها از خود نشان می‌دهند.

مدل‌های موردقبول اپل قادر خواهند بود لپ‌تاپ خود را به‌‌طور رایگان سرویس‌دهی کنند. نوع سرویس، بلافاصله بعد از تست کیبورد مشخص خواهد شد و در برخی موارد این سرویس ممکن است شامل جایگزینی یک یا چند دکمه کیبورد و یا کل کیبورد گردد.

لیست مدل‌های مورد قبول اپل در وب‌سایت این شرکت قرار داده شده است. شرکت هشدار داده که این برنامه سرویس‌دهی جهانی، مدت‌زمان ضمانت استاندارد ارایه شده با این مدل‌های مک‌بوک و مک‌بوک پرو را افزایش نخواهد داد.

نوشته اپل با پذیرش مشکلات در کیبوردهای مک‌بوک، برنامه سرویس‌دهی جدید راه‌اندازی می‌کند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.