اپل دامنه‌های کی‌بورد جادویی خود را ثبت کرد!

 

ipad-pro-smart-keyboard-640x418

اپل پس از معرفی iPad Pro، اعلام‌کرد که لوازم جانبی زیادی را برای تبلت در نظر گرفته است که مشابه اسمارت‌کیبورد است. احتمالا از این به‌ بعد شاهد لوازم‌جانبی زیادی برای آی‌پد‌پرو با پسوند‌های اسمارت هستیم مثل اسمارت کاور و یا لوازم‌جانبی دیگر. از آنجایی که اپل همیشه آینده را پیش‌بینی می‌کند، دامنه لوازم‌جانبی با پسوند Magic به‌معنی جادویی را نیز خریداری کرده‌است که جلوی هرگونه سواستفاده با این پسوند را بگیرد.

برطبق اعلام MacRumors اپل دامنه‌های “applemagickeyboard.com”، “applemagickeyboard.net” و “applemagickeyboards.com” را خریداری کرده است.

به‌هرحال قبلا نیز شاهد استفاده اصطلاح‌جادویی برای محصولات اپل یوده‌ایم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ماوس‌جادویی (Magic Mouse) و ترک‌پدجادویی (Magic Trackpad) اشاره کرد، بنابراین استفاده از چنین لقبی برای کیبورد جدید اپل توسط کلاهبردان چندان دور از ذهن نیست. MacRumors هم‌چنین خبر از دریافت‌مجوز از FCC برای ساخت یک کیبورد بی‌سیم ساخته اپل نیز می‌دهد.

براساس تاییدیه FCC این محصول هیچ‌ شباهتی به اسمارت‌کیبورد ندارد و باید شاهد یک کیبورد با طراحی جدید باشیم. تاکنون اطلاعات زیادی از این کیبورد منتشر نشده‌ است اما احتمالا در ماه آینده و به‌همراه iMac جدید اپل که 21.5 اینچی و 4K است، معرفی می‌شود.

نوشته اپل دامنه‌های کی‌بورد جادویی خود را ثبت کرد! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.