اپل سیستم‌عامل iOS 11.3.1 را با هدف افزایش امنیت و رفع مشکل آی‌فون ۸ منتشر کرد

اخیرا کمپانی اپل به‌روزرسانی جدیدی از سیستم‌عامل iOS را منتشر کرد. آخرین بسته به‌روزرسانی کم‌تر از ۱ ماه پیش عرضه شد و اکنون با توجه به فهرست تغییرات اعمال شده در به‌روزرسانی جدید می‌توان گفت که iOS 11.3.1 با هدف بهبود امنیت و حل یک مشکل خاص در گوشی آی‌فون ۸ عرضه شده است.

این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ قابل دسترس خواهد بود. اما در حال حاضر تنها توسعه‌دهندگان می‌توانند این بسته را دانلود نمایند؛ اگرچه مشتریان نیز بایستی در آینده‌ای بسیار نزدیک قادر به دریافت به‌روزرسانی مذکور باشند. در ادامه به تغییرات در نسخه جدید iOS 11.3.1 اشاره شده است.

در ابتدای امر چنانچه صاحب یک گوشی آی‌فون ۸ هستید، این به‌روزرسانی مشکل عدم پاسخ‌گویی برخی دستگاه‌ها به فرامین لمسی ورودی را برطرف می‌کند. به گفته اپل دلیل این مشکل، تعمیر آی‌فون‌های ۸ معیوب و تعویض نمایشگر آن‌ها با نمونه‌های غیر اصلی و تقلبی است.

همچنین فهرست تغییرات اعمال شده نشان می‌دهد که iOS 11.3.1 سطح امنیت دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد را ارتقا خواهد داد و این موضوع دلیل دیگری برای دانلود به‌روزرسانی مذکور در سریع‌ترین زمان ممکن پس از عرضه آن است. اساسا صرف‌نظر از این بهبودهای امنیتی، مهم‌ترین مسئله آن است که به‌روزرسانی جدید مشکلات ناشی از تعویض نمایشگرهای متفرقه در آی‌فون ۸ را حل می‌کند.

نوشته اپل سیستم‌عامل iOS 11.3.1 را با هدف افزایش امنیت و رفع مشکل آی‌فون ۸ منتشر کرد اولین بار در پدیدار شد.