اپل ششمین نسخه آزمایشی سیستم عامل‌ خود را عرضه کرد

اپل ششمین نسخه آزمایشی سیستم عامل‌ خود را عرضه کرد

حدودا یک هفته پس از عرضه پنجمین نسخه آزمایشی سیستم عامل‌ها، اپل شب گذشته اقدام به ارایه ششمین نسخه آزمایشی سیستم عامل‌های iOS ،macOS watchOS و tvOS نمود. با گذشت این زمان کوتاه، طبیعتا نمی‌توان انتظار اضافه شدن قابلیتی را داشت و تنها باگ‌های سیستم عامل‌ها برطرف شده‌اند.

در کنار این نسخه‌های آزمایشی که مخصوص برنامه نویسان عرضه شده است، مسئولان اپل پنجمین نسخه آزمایشی iOS 10 مخصوص کاربران عمومی را نیز منتشر نمودند و به این ترتیب افرادی که در وبسایت اپل ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند دیوایس‌های خود را به این سیستم عامل به روزرسانی کنند.

کم کم به ماه سپتامبر و زمان رونمایی از نسخه اصلی و رسمی iOS 10 نزدیک می‌شویم و نسخه‌های آزمایشی نیز بسیار روان‌تر شده و قابلیت تبدیل به نسخه اصلی را دارا می‌شوند. طبق اعلام و گزارشات کاربرانی که از نسخه‌های بتا استفاده می‌کنند، این روند بسیار خوب در حال جلو رفتن است و می‌توانیم انتظار یک سیستم عامل روان و خوب را در نسخه نهایی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید، قرار است تا در کنفرانس اشاره شده، آیفون جدید نیز رونمایی شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان اپل، چه تاریخی را برای رونمایی رسمی از سیستم عامل‌ها و آیفون جدید خود در نظر می‌گیرند.

نوشته اپل ششمین نسخه آزمایشی سیستم عامل‌ خود را عرضه کرد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.