اپل: میزان تقاضای آیفون SE چیزی فراتر از تصور ما بود

 

زمانی که آیفون SE رونمایی شد، بسیاری از افراد تصور کردند که این تلفن هوشمند، با استقبال زیادی روبرو نخواهد شد. با معرفی آیفون SE، اپل مجددا به طراحی سه سال قبل خود بازگشت اما با اینکه این مدل از سخت افزار پرچمداران اپل بهره می‌برد، قیمتش از آنها پایین‌تر است.

iPhone-SE-Cover

در حالی که همگان تصور داشتند که آیفون SE آنچنان که باید و شاید، مانند دیگر آیفون‌ها موفق نخواهد بود٬ اما طبق اعلام تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در گزارش مالی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، استقبال از این تلفن هوشمند چیزی فراتر از تصور شرکت اپل بوده و میزان تقاضای آیفون SE بسیار بالا اعلام شده است. البته مشخص نیست که مسئولان اپل، چه انتظاری از این دیوایس داشته‌اند.

تیم کوک می‌گوید:

ما از پاسخی که در مقابل عرضه این آیفون گرفتیم، بسیار متعجب شدیم. کاملا واضح است که میزان تقاضای آیفون SE، چیزی فراتر از تصورات ما بود. این دقیقا چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

همانطور که می‌دانید، بین دو تا سه هفته از عرضه آیفون SE می‌گذرد. اپل در مورد آیفون 5C، با اقبال خوبی مواجه نشد و بسیاری از آیفون‌های 5C تولید شده، کماکان در انبار اپل استورها موجود هستند. احتمال دارد که مسئولان اپل، انتظار فروشی در حد آیفون 5C را داشته‌اند و به دلیل درخواست و تقاضای بیشتر از آن میزان، آنها شگفت زده شده‌اند.

البته شایان ذکر است که آیفون SE در نوع خود، بسیار درخشید و یک مدرک این موضوع را می‌توان علاقه شدید چینی‌ها به خرید این دیوایس دانست.

نوشته اپل: میزان تقاضای آیفون SE چیزی فراتر از تصور ما بود اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.