اپل واچ جان نیروی پلیس مجروح شده در جریان یک درگیری را نجات داد!

طی سالیان گذشته اپل واچ جان افراد زیادی را نجات داده است؛ اگرچه این پدیده غالبا مدیون قابلیت نظارت بر ضربان قلب و نمایشگر الکتروکاردیوگرام (ECG) است. این امکانات موجب می‌شوند تا کاربران پیش از بروز صدمات جبران‌ناپذیر از مشکلات احتمالی در زمینه سلامت خود مطلع شوند. اکنون به‌نظر می‌رسد که اپل واچ جان شخص دیگری را با روشی متفاوت نجات داده است.

فرد نجات‌یافته یک گروهبان پلیس با نام سوسا از اداره کلانتری شهر Pinal County است. وی در روز جمعه گذشته هنگام تلاش برای دستگیری یک مجرم تحت تعقیب مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت. هنگام درگیری این نیروی پلیس با شخص مجرم برای زمین‌گیر نمودن وی، سیم میکروفون آقای سوسا از گیرنده رادیویی جدا شد و مانع برقراری ارتباط میان گروهبان پلیس و رابط وی با نام گلوریا ویلر شد.

از آنجا که خانم ویلر موفق به برقراری ارتباط رادیویی با گروهبان سوسا نشد؛ تلاش کرد تا با وی تماس بگیرد. در ادامه آقای سوسا از طریق اپل واچ خود به تماس دریافتی پاسخ داد و درخواست خود جهت اعزام نیروی کمکی برای دستگیری مجرم را مطرح کرد. همچنین وی از فرصت استفاده کرد و خواستار اعزام آمبولانس به محل درگیری شد؛ چرا که فرد مجرم با ضربات چاقو وی را از ناحیه پا مصدوم کرده بود.

خانم ویلر به دلیل اقدامات خود که موجب نجات جان گروهبان سوسا شد؛ جایزه‌ای دریافت کرد. آقای سوسا ضمن ابراز قدردانی از وی اعلام کرد: ” خانم بیسیم‌چی جان من را نجات داد؛ زیرا من موفق به ادامه درگیری با مجرم شدم و خانم میلر نیز توانست نیروهای کمکی را به محل حادثه اعزام نماید.”

نوشته اپل واچ جان نیروی پلیس مجروح شده در جریان یک درگیری را نجات داد! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.