اپل واچ ۲ تا اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی نخواهد شد!

 

بله همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپل با معرفی ساعت هوشمندش در اوایل سال جاری میلادی، توانست یک آغاز رویایی و فروش خوب را تجربه کند. قطعا این ساعت هوشمند یکی از بهترین نمونه‌های ساخته شده در حوزه گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود؛ اما این نسل اول است و همانند بسیاری از محصولات تولید شده دارای نواقصی است. به همین دلیل اکثر کاربران و هواداران اپل منتظرند تا هر چه زودتر نسل دوم این ساعت هوشمند را ببینند.

Rose-Gold-Apple-Watch-Edition

با توجه به زمان بندی‌های پیشین کمپانی اپل، انتظار می‌رفت که نسل دوم ساعت‌های هوشمند این کمپانی در ماه آوریل سال آینده میلادی رونمایی شود. همان‌طور که می‌دانید اکثر گجت‌ها پس از یک سال عمر مفید از عرضه رسمی‌شان، شاهد حضور نسل جدید هستند؛ اما طبق اطلاعات جدید، این اتفاق این بار طبق اصول اپل رخ نداده و باید برای معرفی نسل بعدی اپل واچ تا اواخر سال 2016 میلادی منتظر باشیم!

خبری که شاید خیلی از هواداران و خریداران نسل اول این ساعت زیبا را ناامید سازد. ساعت اپل که در مقایسه با هم ردیفان خود، محصول گران‌تری محسوب می‌شود، قطعا می‌تواند مدت بیشتری در بازار جولان دهد تا قیمتش کمی افت کند! البته برخی از مشتریان ثابت اپل، نسل اول را دارای مشکلاتی می‌دانستند و منتظر عرضه نسل دوم این ساعت بودند.
یک کار تحقیقاتی نشان می‌دهد که عرضه این محصول پیش از نیمه دوم سال 2016 میلادی به هیچ وجه رخ نخواهد داد. اپل که به‌تازگی از نسل جدید آیفون‌هایش رونمایی کرده است، شاید مراسم رونمایی از این ساعت را با آیفون‌های جدیدش ادغام کند.

شرکت تحقیقاتی کوئن پیش بینی کرده است که اپل حدود 18 میلیون ساعت هوشمند خود را تا پایان سال به فروش می‌رساند. همچنین انتظار می‌رود که این موضوع در سال 2016 به طور چشمگیری نیز افزایش پیدا کند. اپل در حرکتی محافظه کارانه در نظر دارد با تاخیر عرضه نسل دوم این ساعت، حدود 45 میلیون ساعت هوشمند اولیه خود را تا پایان سال آینده میلادی به فروش رساند.

هنوز مشخص نیست که نسل دوم ساعت‌های هوشمند اپل با چه تغییراتی نسبت به نسل اول وارد بازار خواهد شد. شاید خیلی‌ها منتظر افزوده شدن یک دوربین خاص به این ساعت باشند. شایعات حاکی از آن است که محصول بعدی اپل بسیار باریک‌تر از نسخه اولیه بوده و شاید طراحی آن نیز دست خوش تغییرات زیادی شود. همچنین به نظر می‌رسد که اپل در تلاش است با بهره گیری از ترفندهای نرم افزاری، مصرف باتری این ساعت را نیز بهبود دهد!

نوشته اپل واچ 2 تا اواخر سال 2016 معرفی نخواهد شد! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.