اپل یک آپدیت جدید برای هدفون بی‌سیم ایرپادز پرو منتشر کرد

آپدیت ایرپادز پرو

شرکت اپل در رویداد آنلاین WWDC چند قابلیت جدید برای هدفون بی‌سیم ایرپادز پرو را معرفی کرد. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت سوییچ خودکار بین منابعی است که صدا از طریق آن به هدفون منتقل می‌شود. از سایر ویژگی‌های اضافه شده در آپدیت جدید این محصول می‌توان به ارایه صدا فراگیر موسوم به Spatial Audio نیز اشاره کرد.

امروز، این شرکت آپدیت جدید ایرپادز پرو را منتشر کرد. هر چند، هنوز مشخص نیست که عرضه این آپدیت به صورت اتفاقی بوده یا اپل آن را در اختیار همه کاربران قرار داده است. پس از دریافت آپدیت، نسخه نرم‌افزار ایرپادز پرو از 2D15 به 2D27 ارتقا پیدا می‌کند. متاسفانه، اپل هیچ جزییاتی را درباره تغییرات ایجاد شده در بروزرسانی‌های ایرپادز منتشر نمی‌کند. در نتیجه، ما هنوز نمی‌دانیم که آیا این آپدیت ویژگی‌های جدید را برای هدفون حرفه‌ای اپل فعال می‌کند یا خیر.

آپدیت جدید ایرپادز پرو نیز همانند تمامی ایرپادزهای قبلی به صورت خودکار برروی دستگاه دانلود و نصب می‌شود. بنابراین، امکان نصب دستی وجود ندارد. بروزرسانی‌ها زمانی نصب می‌شوند که هدفون شما به یک دستگاه دارای سیستم‌عامل iOS متصل شود. البته، پیشنهاد می‌‌شود که برای دریافت سریع‌تر آپدیت، ایرپادز را درون کیس شارژ قرار دهید. سپس کیس را به شارژر متصل کرده و آن را به یک آیپد یا آیفون وصل کنید. بعد از انجام این کار، مدت کوتاهی صبر کنید تا آپدیت برروی هدفون نصب شود. البته، هیچ زمان دقیقی برای عبارت “مدت کوتاه” تعریف نشده است!

برای اطلاع از نسخه نرم‌افزار ایرپادز پرو خود می‌توانید در منوی تنظیمات دستگاه iOS خود به قسمت General مراجعه کرده و در بخش About گزینه AirPods را انتخاب کنید.

نوشته اپل یک آپدیت جدید برای هدفون بی‌سیم ایرپادز پرو منتشر کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.