اچ‌تی‌سی در رویداد ۱۱ ژوئن از یک میان‌رده جدید با نام U19e رونمایی خواهد کرد

اچ‌تی‌سی U19e

احتمال می‌رود که اچ‌تی‌سی در هفته جاری از میان‌رده جدید خود با نام U19e رونمایی کند. هرچند، به عقیده بسیاری از کارشناسان و مردم، تجارت اسمارتفون‌های اچ‌تی‌سی مثل گذشته نبوده و به‌زودی مرگ آن فرا خواهد رسید، اما این شرکت در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) و در رویداد اختصاصی خود که در کشور چین برگزار خواهد شد از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

مدتی پیش هم این شرکت از معرفی یک پرچمدار 5G برای رقابت با گلکسی اس 10 5G و ال‌جی V50 ThinQ 5G خبر داد. اما به‌نظر نمی‌رسد که این تلفن در رویداد 11 ژوئن معرفی شود. این کمپانی تایوانی در رویداد چین، میان‌رده جدید خود را معرفی خواهد کرد. طبق شایعات منتشر‌شده درباره این گوشی، احتمال می‌رود که یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ‌تصویر 18:9 و قاب بزرگ در بالا و پایین تلفن، قرار گرفته باشند. در بخش دوربین هم احتمالا از یک دوربین سلفی مجهز به قابلیت تشخیص چهره و دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد شد.

در بخش داخلی U19e، احتمالا از یک تراشه اسنپدراگون 710 همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه‌داخلی 128 گیگابایت استفاده شود. در بخش نرم‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید پای وظیفه اجرای تمامی وظایف نرم‌افزار تلفن را برعهده دارد. البته ما احتمال می‌دهیم که این تلفن به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان بوده یا توسط نسخه خام اندروید اجرا شود.

هنوز جزییاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه منتشر نشده است، اما برخی از شایعات نشان می‌دهند که این تلفن در دو رنگ بنفش و سبز به دست مشتریان خواهد رسید. ممکن است این تلفن با نام اچ‌تی‌سی U19e عرضه شود. هرچند که این تلفن در سطح مختلفی از طبقه‌بندی اسمارتفون‌ها قرار دارد (میان‌رده)، اما نامگذاری آن می‌تواند طعنه‌ای به نام گلکسی S10e بوده و خریداران پرچمدار سامسونگ را هدف قرار دهد.

نوشته اچ‌تی‌سی در رویداد 11 ژوئن از یک میان‌رده جدید با نام U19e رونمایی خواهد کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.