اچ‌تی‌سی وان X9 رسما معرفی شد

 

چند صباحی بود که شایعاتی از یک اسمارت فون جدید از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسید و اکنون این شرکت رسما محصول جدید خود را با نام وان X9 معرفی کرد که به‌زودی با قیمت ۳۷۰ دلار عرضه خواهد شد.

HTC One X9

شاید بتوان گفت که اچ‌تی‌سی وان X9 یک نسخه ارتقا یافته از A9 است که چندی پیش معرفی شد. این محصول از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که وضوح 1080p را ارایه می‌دهد و همانند اغلب محصولات اچ‌تی‌سی صدای خوبی نیز دارد و اسپیکر‌های BoomSound را بر روی آن شاهد هستیم. قدرت این اسمارت فون را پردازنده مدیاتک Helio X10 تامین می‌کند و ۳ گیگابایت حافظه رم نیز در کنار آن وجود دارد و کاربران نیز می‌توانند اطلاعات خود را بر روی حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دستگاه ذخیره کنند. این محصول از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دارای IOS است و می‌تواند ویدیو‌هایی با وضوح 4K ثبت کند. در بخش جلویی دستگاه نیز یک دوربین اولتراپیکسل برای انجام مکالمات تصویری و عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز وان X9 از طریق یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

فعلا معلوم نیست که این محصول با کدام نسخه از اندروید روانه بازار خواهد شد اما انتظار می‌رود که شاهد نسخه ۶.۰ یا همان مارشمالو بر روی آن باشیم. با وجود اینکه اچ‌تی‌سی A9 دارای سنسور اثر انگشت بود اما این محصول فاقد چنین سنسوری است. با این وجود وان X9 می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که وان A9 را چندان محصول قدری نمی‌دانستند. این اسمارت فون فعلا در چین معرفی شده است اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه جهانی آن نیز باشیم. نظر شما در خصوص اچ‌تی‌سی وان X9 چیست؟!

نوشته اچ‌تی‌سی وان X9 رسما معرفی شد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.