اچ‌پی در جریان رویداد CES از ۲ لپ‌تاپ کانورتیبل و ایربادهای بی‌سیم HP Elite رونمایی کرد

در جریان رویداد CES 2021 کمپانی اچ‌پی از چندین دستگاه مختلف رونمایی کرد. کلیه این محصولات بر تامین نیازهای کاربرانی متمرکز هستند که در دوران شیوع فراگیر ویروس کرونا امورات کاری خود را از داخل منزل انجام می‌دهند.

ابتدا به بررسی 2 محصول جدید از لپ‌تاپ‌های کانورتیبل سری Dragonfly اچ‌پی می‌پردازیم. این 2 لپ‌تاپ با اسامی HP Elite Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max معرفی شده و دستگاه‌هایی سبک‌وزن با قابلیت تبدیل به یک تبلت محسوب می‌شوند. دستگاه‌های فوق از نمایشگر 13.3 اینچی، پردازنده‌های نسل 11 شرکت اینتل، پشتیبانی آپشنال از اتصال 5G و 4G LTE و فناوری داخلی ردیابی Tile بهره می‌گیرند.

لپ‌تاپ HP Elite Dragonfly Max مجهز به یک نمایشگر 1080p (ورژن غیر مکس از نمایشگری با حداکثر رزولوشن 4K بهره خواهد برد)، دوربین وبکم 5 مگاپیکسلی با سنسور مادون‌قرمز، 4 آرایه گسترده از میکروفون‌ها و گزینه‌ای برای غیرفعال نمودن کامل وبکم است. مدل Elite Dragonfly G2 با پردازنده‌های نسل یازدهمی Core-i5، Core-i3 و Core-i7 اینتل قابل دسترس خواهد بود؛ در حالی‌که مدل Elite Dragonfly Max با پردازنده‌های Core-i5 و Core-i7 در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. هر 2 لپ‌تاپ با حداکثر 32 گیگابایت رم، 2 ترابایت حافظه‌داخلی M.2 SSD، یک درگاه شارژ USB-C 3.1، دو پورت USB-C تاندربولت 3 و یک درگاه HDML 1.b عرضه خواهند شد.

فروش لپ‌تاپ‌های HP Dragonfly G2 و Elite Dragonfly Max در اواخر ماه جاری آغاز خواهد شد. اچ‌پی هنوز اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این محصولات را اعلام نکرده است؛ اما چنین دستگاه‌هایی معمولا در محدوده قیمتی 1500 دلاری روانه بازار می‌شوند.

همچنین اچ‌پی از یک جفت ایرباد بی‌سیم جدید خود نیز رونمایی کرد. HP Elite Wireless Earbuds با قابلیت‌های تنظیم شخصی صدا، حذف نویز فعال و پروفایل‌های پیش‌فرض وضعیت صدا به بازار عرضه می‌شود. قابلیت اتصال یکپارچه و تغییر اتصال میان دستگاه‌های مختلف از طریق اپلیکیشن مخصوص ویندوز 10، اندروید یا iOS یکی دیگر از امکانات ایربادهای جدید اچ‌پی به‌شمار می‌روند. چنین مشخصه‌ای به کاربران امکان می‌دهد تا در یک چشم برهم زدن میان حالات تماس کنفرانسی و پخش موسیقی تغییر وضعیت دهند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها فروش HP Elite Wireless Earbuds از ماه آوریل آغاز خواهد شد. این ایربادها از طریق پکیج ویژه لپ‌تاپ HP Elite Dragonfly Max یا با پرداخت مبلغ 199 دلار قابل خریداری خواهند بود.

اچ‌پی ضمن برگزاری رویداد CES 2021 از چندین محصول دیگر نیز رونمایی کرد. HP Elite Filio یکی از رقبای سرفیس پرو شرکت مایکروسافت به‌شمار رفته و از یک نمایشگر 13.5 اینچی فول اچ‌دی با نسبت ابعاد 16:10 بهره می‌گیرد. این محصول مجهز به نسل دوم پلتفرم اسنپ‌دراگون 8cx بوده و ضمن پشتیبانی از اتصال 5G داخلی با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. وزن این دستگاه برابر با 1.29 کیلوگرم بوده و بر اساس اعلام اچ‌پی باتری آن برای 1 روز کامل استفاده کاری یا پخش ویدیو برای مدت 24 ساعت شارژدهی خواهد داشت. فروش HP Elite Filio از ماه فوریه آغاز خواهد شد.

HP Elite Filio

شرکت اچ‌پی در ادامه برگزاری رویداد CES از 4 لپ‌تاپ جدید با اسامی HP EliteBook x360 1030 G8، HP EliteBook x360 1040 G8، HP Elite x2 G8 و HP ENVY 14 در کنار سری جدیدی از مانیتورها، یک موس بی‌سیم و یک کوله‌پشتی مسافرتی نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته اچ‌پی در جریان رویداد CES از 2 لپ‌تاپ کانورتیبل و ایربادهای بی‌سیم HP Elite رونمایی کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.