اکسپریا ۵ و دستگا‌ه‌های آینده سونی از اپلیکیشن ایمیل کمپانی پشتیبانی نخواهند کرد

سونی؛ کمپانی ژاپنی تولیدکننده گوشی تلفن‌همراه اعلام کرد که اپلیکیشن ایمیل کمپانی، دیگر از اسمارت‌فون اکسپریا 5 و دستگاه‌های آینده سونی پشتیبانی نخواهد کرد. بعلاوه در تاریخ 31 مارس سال 2020، سونی پشتیبانی از مشخصه بکاپ‌گیری اپلیکیشن آلبوم (که توسط شرکت آمازون ارایه شده است) را متوقف خواهد کرد. سونی اعلام کرده که ورژن به‌روزرسانی شده اپلیکیشن آلبوم بدون پشتیبانی از این مشخصه عرضه خواهد شد. کاربران در صورت ادامه استفاده از ورژن قدیمی‌تر برنامه، هنگام به‌کارگیری مشخصه ‘Backup – Powered by Amazon’ با یک پیام خطا مواجه می‌شوند.

سونی اکسپریا 5

همچنین براساس اظهارات مطرح شده، کاربران کماکان از طریق اپلیکیشن Amazon Photos بر روی اسمارت‌فون خود یا وب‌سایت Amazon Drive قادر به استفاده از سرویس آمازون فوتوز خواهند بود. این مورد تنها مشخصه‌ای است که پشتیبانی از آن در اپلیکیشن آلبوم سونی متوقف خواهد شد.

بعلاوه سونی اعلام کرد که از روز 16 دسامبر سال 2019، ارسال ایمیل‌های اطلاع‌رسانی به کاربران در خصوص انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای دستگا‌ه‌های اکسپریا را متوقف خواهد کرد. با این‌حال دارندگان این هندست‌ها کماکان می‌توانند اعلان‌های مربوط به انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را بر روی اسمارت‌فون‌های خود دریافت نمایند.

نوشته اکسپریا 5 و دستگا‌ه‌های آینده سونی از اپلیکیشن ایمیل کمپانی پشتیبانی نخواهند کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.