ایرپاد اپل هم اکنون برای سفارش در دسترس است؛ تاریخ عرضه، ۱ دی‌ ماه

ایرپاد

در ماه سپتامبر گذشته مراسمی برگزار گردید که در آن از گوشی های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس پرده برداری شد، شرکت بزرگ اپل  محصول شگفت انگیز دیگری را نیز به حاضرین معرفی کرد. این محصول جدید ایرپاد نام داشد، ایرپادهای اپل، هدفون های جدید این شرکت هستند که با تکنولوژی مدرن و نوآورانه ای طراحی شده اند. وجه تمایز اصلی این هدفون ۱۶۰ دلاری بی سیم بودن آن ها است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ماجرای ایرپاد های اپل

در ماه سپتامبر گذشته مراسمی برگزار گردید که در آن از گوشی های جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس پرده برداری شد، شرکت بزرگ اپل  محصول شگفت انگیز دیگری را نیز به حاضرین معرفی کرد. این محصول جدید ایرپاد نام داشت، ایرپد های اپل هدفون های جدید این شرکت هستند که با تکنولوژی مدرن و نوآورانه ای طراحی شده اند. وجه تمایز اصلی این هدفون ۱۶۰ دلاری بی سیم بودن آنها است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ایرپاد

در گزارش های اولیه ای که در رابطه با این هدفون ها توسط شرکت اپل منتشر شده بود، این کمپانی کالیفرنیایی اعلام کرد که قرار است این محصول را تا اواخر ماه اکتبر به بازار عرضه کند؛ اما بعد از آن اپل اعلام کرد که انتشار هدفون های اخیر به دلیل پاره ای از مشکلات در مراحل تولید به تاخیر خواهد افتاد و از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد. به همین جهت کسی از تاریخ دقیق عرضه ایرپاد اطلاعی نداشت.

بعد از گذشت مدتی، تعداد زیادی از تحلیلگران و کارشناسان حدس و گمان هایی برای دلیل این اتفاق ارائه کردند که در این اواخر تعداد آنها بیشتر و بیشتر هم شد تا اینکه شرکت اپل با اعلام فروش این محصولات به این شایعات پایان داد. اگر شما می خواهید جزو اولین نفراتی باشید که از این هدفون های بی سیم جدید استفاده می کنند، باید همین امروز سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی ماه) هدفون خود را تحویل بگیرید؛ چرا که به نظر می رسد ارسال این محصول کمی بیش از یک هفته به طول می انجامد.

ویژگی ایرپاد های اپل

گفته شده است که این هدفون های بی سیم با هر بار شارژ، قابلیت پخش موسیقی به مدت ۵ ساعت را خواهند داشت. این ایرپاد ها به همراه جعبه نگهداری کوچکی ارائه خواهند شد که می تواند این محصول را به صورت بی سیم شارژ کند. جعبه نگهداری ایرپد ها با هر بار شارژ می تواند انرژی لازم برای شارژ کردن ایرپدها به مدت ۲۴ ساعت را نگه دارد. همچنین شرکت اپل با ارئه چیپ W1 تلاش کرده است که اتصال بی سیم را در آسان ترین و ثابت ترین حالت ممکن ارائه کند. این ویژگی پیش از این در هدفون های بلوتوث به خوبی فراهم نمی شدند.

این هدفون ها که با نام ایرپد شناخته می شوند از برنامه دستیار هوشمند شخصی محصولات اپل، سیری، نیز پشتیبانی می کنند و همچنین مجهز به سیستم تشخیص گوش هوشمند هستند. با استفاده از این ویژگی هنگامی که شما یکی از هدفون ها را از گوش خود خارج کنید، موسیقی در حال پخش به صورت اتوماتیک متوقف خواهد شد. با خرید این محصول به کاربر کابل شارژی نیز ارائه می شود که با استفاده از آن می توان منبع شارژ بی سیم را شارژ کرد.

شما می توانید این ایرپد ها را به آیفون، آیپد (با سیستم عامل IOS 10 به بالا)، ساعت اپل و کامپیوترهای مک متصل کرده و از آنها استفاده کنید.

airpods-r1 apple-airpods-1 apple-airpods-2 apple-airpods-3 apple-airpods-4 apple-airpods-5 apple-airpods-6 apple-airpods-7 apple-airpods-8 apple-airpods-9 apple-airpods-10 apple-airpods-11 apple-airpods-12 apple-airpods

.

منبع: PhoneArena

نوشته ایرپاد اپل هم اکنون برای سفارش در دسترس است؛ تاریخ عرضه، ۱ دی‌ ماه اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.