اینترنت خبرنگاران جامانده از ثبت نام، فعال شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت رایگان تعدادی از خبرنگاران که در بازه زمانی ثبت‌نام نکردند یا به هر دلیلی موفق به انجام پروسه نام‌نویسی نشدند، فعال شد.
 
سید جمال هادیان زواره رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فعال شدن اینترنت رایگان برای تعدادی از خبرنگاران که در بازه زمانی ذکر شده، ثبت نام نکردند؛ توضیح داد: تعدادی از خبرنگاران در زمانی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ثبت نام مقرر کرده بود، یا ثبت‌نام نکردند یا به هر دلیلی موفق به انجام پروسه نام نویسی نشدند.
 
وی ادامه داد: این دسته از خبرنگاران توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت ارتباطات معرفی شدند و ما نیز پس از معرفی بلافاصله اقدام برای راه اندازی اینترنت یک ساله کردیم.
 
 
 
 
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: از دیروز اینترنت خبرنگاران ثبت نام شده توسط وزارت ارشاد، فعال شده است البته شاید تعدادی از خبرنگاران هنوز موفق به دریافت پیامک فعال سازی اینترنت ۱۲۰ گیگابایت یک ساله نشده‌اند.
 
وی تصریح کرد: این تعداد از خبرنگاران نیز نگرانی نداشته باشند چرا که چند روز آینده اینترنت رایگان برای تمامی خبرنگاران نام نویس شده توسط بهترین خود و وزارت ارشاد فعال می‌شود.
 
لازم به یادآوری است؛  رئیس جمهور در روز خبرنگار هفدهم مرداد ماه، از  ارائه  اینترنت ۱۲۰ گیگابایت رایگان برای مدت یک سال را به خبرنگاران خبر داده بود.