اینستاچت، مسنجر اینستاگرام!

Instagram

امکان ندارد از کاربران شبکه های  اجتماعی باشید و اینستاگرام را از قلم انداخته باشید. در کنار آن همه عکس و ویدئو، چت کردن با دوستان و هم علاقه ها هم طعمی دیگر دارد، مخصوصا اگر کاملا خصوصی باشد! در این نوشته از گویا آی تی قصد داریم تا به مسنجر اینستاگرام بپردازیم.

از جمله ویژگی های این برنامه می شود به این موارد اشاره کرد:
۰ چت یک به یک همزمان با دوستان تان در اینستاگرام
۰ چت گروهی عمومی. با افراد از سراسر دنیا آشنا شوید!
۰ دریافت وضعیت آنلاین/آفلاین بودن دوستان
۰ توانایی زوم کردن و جابه جایی در گالری عکس ها
۰ نوتیفیکیشن هایی که مصرف باتری زیادی ندارند
۰ چت صوتی مشابه با استایل واکی-تاکی
۰ ارسال خصوصی تصاویر
۰ اسمایلی هایی متعدد
۰ حذف پیام های ارسال شده (اشتباه) از تلفن دوستان تان
۰ تائیدیه پیام خوانده شده؛ از زمان خوانده شدن متن توسط دوستان تان مطلع شوید
۰ در میان برچسب ها، کاربران و تصاویر گردش کنید
۰ پکیج افزوده اکنون با هزینه ای اندک موجود می باشد
۰ اینستاگرام با استایل کلاسیک که چشم تان به آن عادت کرده است

Instachat-Instagram-Messenger-2

نکته: اینستاچت به عنوان جایگزینی برای اینستاگرام نمی باشد. اگر می خواهید لایک و کامنت دهید یا کاربران را آنفالو کنید، لطفا از اینستاگرام استفاده نمایید.
رفع مسئولیت: اینستاچت از API، عنوان تجاری اینستاگرام استفاده کرده و به صورت رسمی توسط اینستاگرام گواهی نمی شود. تمامی لوگو ها و نشان های تجاری نشان داده شده در این سایت از خود اینستاگرام ناشی می شود.
دسترسی ها

مکان جغرافیایی تقریبی (و نه دقیق) شما: به شما اجازه می دهد تا تصاویر اینستاگرام نزدیک شما را نمایش دهد. این تنها مزیت استفاده از دیتا می باشد.
ارتباط Retwork: تقریبا این روز ها همه چیز مبتنی بر اینترنت شده است!
خواندن وضعیت تلفن و هویت: نیاز برای پرداخت های درون برنامه ای/قبض از جایی که نسخه ارزش دار این برنامه نیز ارائه می شود، اما به وضعیت تلفن یا شماره آن توجهی نمی شود.
فضای ذخیره سازی تلفن: اگر در تلفن همراه خود یک SD card داشته باشید، از مقدار بسیار اندکی از آن برای کش موقت تصاویر استفاده می شود بنابراین تجربه مشاهده تصاویر به صورت بهینه و سریع می باشد.
ابزار سیستمی: در این برنامه از ناتیفیکیشن های اندکی گوگل پوش استفاده می شود، بنابراین کاهش مصرف باتری در حالیکه پیام دریافت می کنید، به آن نیاز پیدا می کند.

Instachat-Instagram-Messenger-1

حساب شما: این مورد نیز مانند هویت برای پرداخت های درون برنامه ای/قبض آن مورد استفاده قرار می گیرد، اما همچنان از آن برای خواندن اکانت شما در هیچ راهی استفاده نمی شود.
ویبره: برای ناتیفیکیشن پیام های جدید
مشاهده وضعیت شبکه: از این دسترسی برای اطلاع رسانی عدم دسترسی احتمالی اپلیکیشن به شما، به خاطر ناپایداری کانکشن شما استفاده می شود.
آخرین و مهم ترین: هیچ یک از اطلاعات شخصی شما جمع آوری نمی شود. این، هدف توسعه دهنده نیست. هدف آن ها تنها پوشش دادن شما با بهترین تجربه پیام رسانی ممکن می باشد.
لینک دانلود برنامه به صورت مستقیم