این بار شیائومی و رونمایی از تلویزیون ۶۰ اینچی ۴K Mi

 

شیائومی پس از موفقیت‌هایش در عرصه اسمارت فون، روز گذشته از یک تلویزیون 60 اینچی 4K با نام کامل Mi TV 3 که یک نمونه هوشمند است رونمایی کرد. این تلویزیون در دو قسمت عرضه می‌شود، یکی مجموعه تلویزیون و دیگری اسپیکر باکسی که همه کار می‌کند!

gsmarena_001 (1)

در اکثر تلویزیون‌ها، بردهای اصلی تماما داخل تلویزیون قرار گرفته‌اند، اما در Mi TV 3 شیائومی این قسمت اصلی را نیز درون اسپیکر باکس خود قرار داده است و تلویزیون بیشتر شبیه به یک مانیتور عمل می‌کند! تلویزیون توسط یک کابل به اسپیکر متصل می‌شود و شما سایر اتصالات خود را باید به این اسپیکر متصل نمایید.

با بهره گیری از این فناوری تلویزیون شیائومی بسیار باریک شده است. ( 11.6 میلی‌متر در باریک‌ترین قسمت و 36.7 میلی‌متر در ضخیم‌ترین قسمت) همچنین با استفاده از این قابلیت، از تلویزیون شما کابل‌های کمتری آویزان شده است و همین دلیل به زیبایی آن کمک بیشتری می‌کند. نکته جالب‌تر اینکه در صورت نیاز به تعمیر داشتن تلویزیون، کافی است تنها این باکس را تعمیر نموده که همین نیز بسیار ارزان‌تر برای مشتری تمام خواهد شد.

gsmarena_002

این اسپیکر باکس تمام پورت‌های موجود در تصویر بالا را همراه خود دارد. این باکس در کنار برد اصلی تلویزیون، دارای دو ساب ووفر 2.5 اینچی است. این باکس شامل سه ورودی HDMI می‌شود (که هنوز معلوم نیست نسخه 1.4 است یا 2.0). وجود پورت‌های USB 2.0 و USB 3.0، پورت VGA، اترنت، AV،RF in و خروجی ساب ووفر از اصلی‌ترین درگاه‌های این باکس است. جالب است بدانید که این محصول با اندروید 5.1 و همراه با رابط کاربری خاص تلویزیون‌های اندرویدی شیائومی عرضه می‌شود.

gsmarena_003

در قسمت نمایشگر نیز این کمپانی چینی خوش درخشیده است. این محصول از پنل 4K کمپانی LG بهره برده و از یک قاب آلومینیومی همراه با الگوی الماسی، ظاهر دو رنگ و قاب پشتی فلزی تشکیل شده است.

قیمت Mi TV 3 نزدیک به 700 یورو است. جالب اینجاست که شیائومی این باکس را به صورت جداگانه نیز به فروش می‌رساند؛ یعنی شما می‌توانید تلویزیون را به صورت مانیتور نیز خریداری کنید.

gsmarena_004

اسپیکر باکس موجود، به تنهایی قیمتی برابر 139 یورو دارد. همچنین شما می‌توانید یک ساب ووفر جداگانه را نیز به قسمت 83 یورو برای اتصال به این باکس خریداری نمایید.

gsmarena_005

در انتها یک ریموت کنترل بلوتوثی نیز وجود دارد که قابلیت حرکت 6 جهته را داشته و از فناوری جست و جوی صوتی نیز بهره مند است. قیمت این ریموت کنترل نیز 14 یورو است.

نوشته این بار شیائومی و رونمایی از تلویزیون 60 اینچی 4K Mi اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.