این هدفون‌های بی‌سیم را از بازار بخرید

در این مقاله با معرفی بهترین هدفون بی سیم شیائومی، هدفون بی سیم سامسونگ، هدفون اپل و در کل معرفی بهترین هدفون های بی‌سیم بازار در خدمت شما هستیم.

با حرکت‌ شرکت‌های بزرگ مانند اپل، سامسونگ و شیائومی به سمت تولید هدفون‌های بی‌سیم با کیفیت، رفته رفته هندزفری‌های سیمی جای خود را به انواع هدفون بی ‌سیم داده‌اند تا جایی که این روزها هدفون‌های بی‌سیم به یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی موبایل در بازار تبدیل شده‌اند. هدفون‌های بی‌سیم با فناوری بلوتوث به تلفن هوشمند متصل می‌شوند و بسته به میزان ظرفیت باتری، می‌توانند بدون اتصال به کیس شارژ خود، برای چندین ساعت موسیقی پخش کنند. البته استفاده دیگر و شاید مهم‌تر هدفون‌های ‌بی‌سیم، قابلیت مکالمه با آن‌ها است، اکثر هدفون‌های بی‌سیم به میکروفن و نویزگیر صدا مجهز شده‌اند و به راحتی می‌توان با آن‌ها تماس‌های صوتی را پاسخ داد.

انواع هدفون بی سیم در وزن سبک و بدون سیم طراحی شده‌اند تا دیگر دردسرهای گره خوردن سیم هندزفری یا گیرکردن سیم به لباس در هنگام حرکت یا ورزش را متحمل نشوید. از طرفی اکثر گوشی‌های جدید اپل و سامسونگ بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه می‌شوند، این شرکت‌ها فضای مورد نیاز برای جک هدفون را برای اضافه کردن تکنولوژی‌های جدید مصرف می‌کنند و به دنبال آن هستند تا مصرف کننده را به خرید هدفون بی سیم ترغیب کنند، البته این استراتژی سود مالی خوبی برای این شرکت‌ها دارد، زیرا مشتریان به خرید هدفون بی سیم و صرف هزینه بیشتر روی می‌آورند که این مورد در نهایت به نفع تولید کننده است.

در بازار ایران هدفون‌های بی‌سیم بسیار متنوعی فروخته می‌شود، از مدل‌های متفرقه و عموما چینی و ارزان قیمت گرفته تا انواع هدفون بی‌ سیم سامسونگ، شیائومی و اپل در کشور ما طرفداران زیادی دارند و به یکی از پرفروش‌ترین کالاهای لوازم جانبی موبایل تبدیل شده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به هدفون‌های بی‌سیم بازار در بازه‌های قیمتی مختلف و از برندهای مختلف مانند هدفون بی سیم شیائومی ، سامسونگ و… داشته باشیم، با ما همراه باشید.

هدفون بی‌سیم مدل SP01

هدفون بی سیم شیائومی

هدفون SP01 یکی از ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار ایران محسوب می‌شود که در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی یافت می‌شود. این مدل یک محصول متفرقه و بدون برند است و دلیل قیمت ارزان آن نیز همین مورد است. گوشی‌های این هدفون از پشت با سیم به یکدیگر متصل هستند تا مدل SP01 شبیه به نکبند ورزشی باشد. این مدل دارای سه کلید برای /شروع و توقف موسیقی یا تماس/ بلندی صدا یا رفتن به موسیقی بعدی/ کاهش صدا یا رفتن به موسیقی قبلی است.

خیلی نمی‌توانید بر روی کیفیت این مدل حساب باز کنید، در هر صورت قیمت ارزان هدفون بی سیم SP01 بی‌دلیل نیست، اما اگر می‌خواهید یک هدفون دم دستی برای کارهای روزانه داشته باشید و از طرفی بودجه مالی محدودی برای خرید یک هدفون بی سیم با کیفیت دارید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. این مدل از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند و در جعبه آن یک کابل شارژ نیز دیده می‌شود.

هدفون بی‌سیم نیا مدل X3

خرید هدفون بی سیم

به جرات می‌توان گفت هدفون بی سیم نیا X3 محبوب‌ترین هدفون بی سیم روی گوش در بازار ایران است، حتما بارها افرادی را در خیابان، مترو یا دیگر وسایل نقلیه عمومی دیده‌اید که هدفون نیا X3 را بر گوش گذاشته و در حال مکالمه یا لذت ‌بردن از موسیقی هستند. نیا X3 به دلیل کاپ‌های بزرگ و ابری که بر روی گوش قرار می‌گیرد، با دیگر مدل‌های این مقاله تفاوت دارد. این هدفون در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته شده که کمک می‌کند حتی پس از چند ساعت گوش دادن به موسیقی، گوش‌های شما اذیت نشوند.

این مدل هم به صورت بی‌سیم با بلوتوث نسخه 4 و هم با کابل 3.5 ‌میلی‌متری به گوشی یا هر دیوایس پخش کننده موسیقی متصل می‌شود و حتی در صورت اتمام باتری می‌توانید با اتصال کابل آن گوش دادن به موسیقی را ادامه دهید.

هدفون بی سیم نیا X3 دارای شیار کارت حافظه است و حتی بدون اتصال به دستگاه‌های دیگر می‌توان تنها از طریق کارت حافظه، با این هدفون موسیقی گوش داد، میکروفن این مدل اجازه برقراری تماس صوتی را به شما می‌دهد و با کلید‌های کنترل صدا نیز می‌توانید به موسیقی بعدی بروید، صدا را زیاد و کم کنید یا به تماس خود پاسخ دهید. رنگ‌های متنوع این محصول یکی دیگر از ویژگی‌های خاص هدفون بی سیم نیا X3 محسوب می‌شود که دست شما را در انتخاب یک مدل باز می‌گذارد.

هدفون بی سیم لنوو مدل لایوپادز LP1S

لایوپادز لنوو یکی از بهترین ایرپادهای بی‌سیم ارزان قیمت بازار است. این ایرپاد حتی از ایرداتس‌های شیائومی ارزان‌تر است و از نظر کیفیت می‌توان گفت چیزی از مدل شیائومی کمتر ندارد. لایوپادز LP1S برابر رطوبت و تعریق مقاوم است، البته این مدل ضد آب نیست اما برای ورزش می‌توان از آن استفاده کرد.

یکی از مزیت‌های لایوپادز LP1S وجود دکمه‌های لمسی بر روی آن است، در حالی که اکثر مدل‌های این قیمت با دکمه فیزیکی طراحی شده‌اند، لنوو ایرپادز خودش را با دکمه‌های لمسی طراحی کرده که با یک تاچ عملکرد مورد نیاز شما را انجام می‌دهند. صدا در این هدفون نیز بسیار بلند، قدرتمند، با شفافیت بالا و بیس مناسب پخش می‌شود و قطعا افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای هدفون بی سیم بپردازند، با خرید این مدل راضی خواهند بود.

هدفون بی سیم شیائومی مدل ردمی ایر داتس

هدفون بی سیم شیائومی

این هدفون بی سیم شیائومی به عنوان یکی از بهترین و در عین حال اقتصادی‌ترین ایربادزهای بازار شناخته می‌شود. این ایربادز محصول شرکت شیائومی است که به تازگی هدفون‌ها و ایربادزهای بسیار باکیفیت و پرطرفداری را تولید و با قیمت اقتصادی روانه بازار می‌کند. ردمی ایر داتس‌های شیائومی رقیبی سرسخت برای ایربادزهای اندرویدی به ویژه گلکسی بادزهای سامسونگ به شمار می‌روند. شیائومی با برچسب قیمتی تنها 22 دلار برای ردمی AirDots بار دیگر توانسته با یک محصول ارزان و با کیفیت، بازار جهانی را تسخیر کند. شیائومی مدل ردمی ایر داتس بهترین هدفون بی سیم در رنج قیمتی خود محسوب می‌شود.

ردمی ایر داتس وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد، تائیدیه مقاومت در برابر رطوبت موجب می‌شود تا بتوانید از این ایربادها در هنگام ورزش استفاده نمایید و نگران تعریق خود نباشید. ردمی ایر داتس‌های شیائومی وضوح ‌صدای عالی دارند، با این ایربادزها می‌توانید از موسیقی لذت ببرید و به تماس‌های خود پاسخ دهید. این مدل از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند که تا 10 متر اتصال را برقرار می‌کند، بنابراین در منزل می‌توانید به موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی گوش بدهید و در عین حال کارهای روزمره خود را انجام دهید و نگران قطعی اتصال نباشید.

به طور کلی ایرداتس‌های شیائومی یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار هستند و اگر به دنبال ایربادهای با کیفیت هستید، حتما این مدل را مد نظر داشته باشید. شیائومی ردمی ایر داتس یکی از بهترین انواع هدفون بی سیم در بازار است.

هدفون بی‌سیم تسکو مدل TH 5332

اگر به دنبال یک نکبند با کیفیت هستید و بدتان نمی‌آید از یک برند ایرانی حمایت کنید، می‌توانید به سراغ هدفون بی‌سیم تسکو TH 5332 بروید. این مدل اندازه نسبتا بزرگ و البته وزن سبکی دارد که موجب می‌شود به خوبی دور گردن قرار بگیرد و به گردن فشار نیاورد. کیفیت صدای تسکو TH 5332 راضی کننده است، این هدفون با 3 ساعت شارژ تا 18 ساعت موسیقی پخش می‌کند و از نظر باتری و شارژدهی در میان هدفون‌هایی برتر زیر یک میلیون تومان قرار می‌گیرد.

دکمه‌های مدیریت موسیقی بر روی بدنه هدفون طراحی شده که با آن‌ها می‌توانید به ترک قبلی و بعدی بروید، همچنین ولوم صدا را مدیریت کنید. همچنین سری‌های هدفون از بدنه جدا شده و با سیم نازکی بر روی گوش قرار می‌گیرند که باعث می‌شود استفاده از هدفون تسکو راحت‌تر شود.

هدفون بی‌سیم QCY مدل T3

هدفون بی سیم شیائومی

ایربادز مدل T3 شرکت QCY، یکی دیگر از هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت و محبوب بازار محسوب می‌شود. ایربادزهای QCY طراحی بسیار زیبایی دارند که تا حدودی شبیه ایرپادزهای اپل است، دکمه‌های مدیریت موسیقی و اتصال یا قطع تماس به صورت پد لمسی بر روی بدنه ایربادز طراحی شده‌اند که یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل نسبت به دیگر هدفون‌های بی‌سیم و همرده شرکت QCY محسوب می‌شود. همراه هدفون چند سری ضد حساسیت با شکل‌های مختلف ارسال می‌شود تا مدل مناسب به گوش‌های خود را انتخاب و از آن استفاده نمایید.

ایربادزهای QCY نیز تائیدیه مقاومت در برابر رطوبت را دریافت کرده‌اند تا ورزشکاران هم بتوانند از این مدل استفاده نمایند، همچنین قابلیت نویز کنسلینگ این مدل به وضوح و شفافیت صدای خروجی در هنگام مکالمات صوتی کمک فراوانی می‌کند. باتری‌های ایربادز T3 تا 5 ساعت شارژ نگه می‌دارند، البته کیس ایربادز دارای باتری جداگانه است و می‌توانید با قرار دادن گوشی‌ها درون کیس آن‌ها را شارژ کنید. این مدل نیز از بلوتوث نسخه 5 با قابلیت اتصال تا 10 متر پشتیبانی می‌کند.

هدفون بی سیم شیائومی مدل ایرفون 2 بیسیک

هدفون بی سیم شیائومی

ایرفون 2 بیسیک یکی دیگر از محصولات محبوب شیائومی است که به واسطه قابلیت‌های جذاب و امکانات مناسب، فروش بالایی داشته و بهترین هدفون بی سیم در رنج قیمتی خود محسوب می‌شود. ایرفون 2 بیسیک در اندازه نسبتا بزرگی طراحی شده و در آن درایو صوتی 14.2 میلی‌متری به کار رفته که همین مورد به کیفیت و قدرت خروجی این ایرفون کمک فراوانی کرده است.

نویز گیر صدا و حذف نویز محیط برای میکرفون‌ها از قابلیت‌های دیگر این محصول به شمار می‌روند. شیائومی در ایرفون 2 بیسیک از حسگرهای فروسرخ استفاده کرده که موجب می‌شود هنگام گذاشتن ایرفون‌ها در گوش به طور خودکار موسیقی پخش و در هنگام برداشتن به طور خودکار موسیقی قطع شود، برای کنترل موسیقی یا تماس می‌توانید از حسگر لمسی بر روی ایرفون استفاده کنید.

باتری ایرفون‌ها تا 5 ساعت و باتری داخل کیس تا 20 ساعت شارژ نگه می‌دارند، با قرار داردن ایرفون‌ها داخل کیس، ایرفون‌ها شارژ می‌شوند و به این ترتیب در واقع تا 25 ساعت بدون نیاز به برق می‌توانید به موسیقی گوش دهید. به همراه ایرفون یک کابل شارژ USB-C عرضه می‌شود. بدنه ایرفون از مواد مستحکم تولید شده که در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است. شیائومی این هدفون را به بلوتوث نسخه 5 مجهز کرده و نرم افزار اختصاصی برای مدیریت شارژ ایرفون نیز بر روی گوشی قابل نصب و استفاده است.

هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Level U2

اگر قصد دارید برای خرید هدفون بی‌سیم کمی بیشتر هزینه کنید، هدفون Level U2 سامسونگ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هدفون درایو‌های 12 میلی‌متری استاندارد دارد که راحت در گوش قرار می‌گیرند و صدای اضافه محیط را از بین می‌برند، همچنین با استفاده از بلوتوث 5، اتصال پایدار و بدون قطعی هدفون با تلفن همراه تضمین شده است.

این مدل از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود که موجب شد تا زمان شارژ هدفون کاهش پیدا کند، در عین حال تا 18 ساعت می‌توانید با  Level U2 موسیقی گوش دهید و تا 13 ساعت هم مکالمه داشته باشید. این هدفون بسیار سبک بوده و تنها 41 گرم وزن دارد، با توجه به طراحی دور گردنی Level U2، این هدفون برای ورزش و پیاده‌روی توصیه می‌شود.

هدفون بی سیم جی‌بی‌ال مدل Tune 500BT

برند جی‌بی‌ال در زمینه ساخت محصولات صوتی سابقه درخشانی دارد و همانطور که اسپیکرهای جی‌بی‌ال از بهترین هدفون های بی سیم بازار هستند، هدفون‌های این شرکت نیز جزو بهترین‌ها بازار قرار می‌گیرند. هدفون روی گوشی جی‌بی‌ال Tune 500BT از خوش‌ قیمت‌ترین و بهترین هدفون‌های با کیفیت بازار است، البته این هدفون بیش از یک میلیون تومان قیمت دارد (در زمان نگارش مقاله) اما با وجود کیفیت صدا و قابلیت‌های که دارد، یکی از ارزان‌ترین هدفون‌های روی گوشی بلوتوثی از یک برند معروف است.

این هدفون برای گوشی دادن به موسیقی و گیمینگ مناسب است، باتری آن بیش از 15 ساعت برای گوش دادن به موسیقی شارژدهی دارد و پد‌ها نرم بر روی بدنه و بر روی گوشی‌های این هدفون باعث شده در طولانی مدت احساس خستگی نکنید. در کنار این موارد، کیفیت صدای جی‌بی‌ال Tune 500BT نقطه قوت آن است، صدای این هدفون بسیار شفاف، بلند و واضح است و بیس مناسبی هم دارد و حتی افراد سخت پسند را هم می‌تواند راضی کند.

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز لایو

هدفون بی سیم

گلکسی بادز لایو از جدیدترین‌های هدفون بی سیم سامسونگ بوده که توسط AKG ساخته شده است. این ایرباد به شکل لوبیا طراحی شده اما به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و طرح آرگونومی دارد. سامسونگ در این ایرفون از فناوری‌های مختلفی مانند نویز کنسلینگ، Voice Pickup Unit و ANC استفاده کرده است. فناوری ANC یا حذف صدای مزاحم قابلیتی‌ست که با آن صدای مزاحم محیط هنگام مکالمه حذف می‌شود، این قابلیت را می‌توانید خاموش کنید و با این کار 1 ساعت به مقدار شارژ دهی ایربادز در حالت مکالمه افزوده خواهد شد.

با فعال بودن حالت ANC میتوانید تا 4.5 ساعت به طور پیوسته با گلکسی بادز لایو سامسونگ صحبت کنید، همچنین باتری این مدل تا 8 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند. با استفاده از شارژر کیس میتوانید تا 21 ساعت به موسیقی گوش بدهید که این مقدار نسبت به گلکسی بادز پرو کمتر است.

هدفون بی‌سیم هواوی مدل فری‌بادز 4i

هواوی طی چند سال اخیر به تولید گجت‌های هوشمند و لوازم جانبی روی آورده و قصد دارد به مرور زمان به قطب اصلی تولید گجت، لوازم جانبی تلفن همراه در بازار تبدیل شود. ساعت‌های هوشمند، مچ‌بند هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم هواوی، از جمله تولیدات نسبتا جدید این شرکت‌ هستند که به بازار ایران وارد شدند و طرفداران زیادی دارند. هواوی فری‌بادز 4i یکی از محصولات صوتی این شرکت است که برای طرفداران به موسیقی ساخته شده است.

این ایرباد قابلیت حذف نویز یا ANC دارد که با فعال کردن آن صدای مزاحم محیط حذف خواهد خواهد شد، در کنار ANC حالت هوشیاری نیز در این مدل وجود دارد که با فعال کردن آن، صدای محیط از طرفی میکروفون به دریافت و همراه با موسیقی پخش می‌شود تا شما بتوانید صدای افراد و وسایل نقلیه اطراف خود را بشنوید و به اصطلاح “هوشیار” باشید. کیفیت صدای عالی، بیس و تفکیک صدای مناسب و کنترل لمسی از جمله نقاط قوت این هدفون هستند، همچنین با یک بار شارژ می‌توان تا 7 ساعت به موسیقی گوش داد که برای یک ایربادز در این رده زمان مناسبی است.

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز پرو

در میان هدفون های بی‌ سیم بالارده و گران قیمت بهتر است به سراغ گلکسی بادزهای سامسونگ بروید. سامسونگ هدفون‌های بی‌سیم بالارده خود را با نام گلکسی بادز به فروش می‌رساند. گلکسی بادز پرویکی از بهترین مدل‌های انواع هدفون بی سیم سامسونگ است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.

هدفون‌های سامسونگ توسط شرکت AKG طراحی می‌شوند، گلکسی بادز پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مدل با وجود حجم کمتر دارای سری‌های نسبتا بزرگی است که به طور کامل فضای داخلی گوش را می‌پوشاند. قسمت رویی گلکسی بادز پرو دارای پد لمسی است و می‌توان با فرمان‌های لمسی موسیقی و تماس‌های صوتی را مدیریت کرد. سامسونگ در این مدل از فناوری‌ نویز کنسلینگ استفاده کرده که موجب می‌شود هنگام صحبت کردن صدای محیط تاثیر کمتری بر روی کیفیت تماس داشته باشد.

بر اساس ادعای سامسونگ گلکسی بادز پلاس تا 11 ساعت شارژ نگه می‌دارد، همچنین کیس این بادزها نیز دارای باتری بوده و با شارژ کیس تا 22 ساعت بدون نیاز به برق می‌توانید به موسیقی گوش دهید. در این مدل از بلوتوث نسخه 5 استفاده شده، این ایربادها به همه دستگاه‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شوند. ایربادزها و کیس آن به صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شوند اما در حالت عادی با استفاده از شارژر USB-C می‌توان آن‌ها را شارژ کرد.

هدفون بی سیم اپل ایرپادز New Generation

ایرپادز نسل جدید، ارزان‌ترین ایرپادز اپل در بازار ایران است. این ایرپادز همچون ایرپادز پرو به تراشه H1 مجهز شده است و از نظر کیفیت صدای پایه چیزی از ایرپادز پرو کم ندارد اما برخی قابلیت‌های ایرپادز پرو مانند مانند کاهش نویز، مقاومت در برابر رطوبت و شفافیت صدای فوق‌العاده در این مدل یافت نمی‌شود.

ایرپادز نسل جدید با محاسبه باتری کیس آن حدود 24 ساعت شارژدهی دارد. این مدل با iOS12.2 به بالا سازگار است و همچنین با watchOS 5.2 به بالا نیز می‌توانید با آن موسیقی گوش دهید. این مدل حالت ANC دارد که با آن می‌توانید مقدار سر و صدای محیط را کاهش دهید، همچنین سری این مدل پد پلاستیکی ندارد و با طراحی استاندارد و بدون امکان تغییر داخل گوش قرار می‌گیرد.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM4

زمانی که قرار است برای خرید یک هدفون پول زیادی بپردازید، ترجیح می‌دهید به سراغ یک برند معتبر و قدیمی بروید که کیفیت محصولات آن اثبات شده است. هدفون بی سیم سونی WF-1000XM4 قیمت بالایی دارد اما کیفیت برند آن اینقدر اثبات شده است که شاید لازم نباشد من در مورد این هدفون سخنی بگویم. ولی برای آنکه با این محصول آشنا شوید باید بگویم که هدفون سونی ضد رطوبت و تعریق است و به دلیل طراحی آرگونومی که دارد، برای ورزشکاران مناسب است.

نسخه قبلی این هدفون یکی از بهترین محصولات بازار بود، و این بار سونی با ارتثای تقریبا هر بخش به دنبال کسب دوباره این مقام است. این مدل برای ورود و خروج صدا حالت ANC دارد که می‌توانید آن را فعال کنید، سونی برای حذف نویز در این هدفون از تراشه Integrated Processor V1 ساخت خود این شرکت استفده کرده که عملکردش از دیگر هدفون‌های این رده بهتر است. همچنین این هدفون از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با توجه به درگاه USB-C با هر بار شارژ می‌توانید تا هشت ساعت از هدفون‌ها استفاده کنید.

هدفون بی‌ سیم اپل ایرپادز پرو

هدفون بی سیم

ایر پادز پرو‌های اپل یکی از گران‌ترین و البته بهترین هدفون های بی سیم بازار است. این مدل با بلوتوث 5 به همه مدل‌های آیفون و اندروید متصل می‌شود. اپل قابلیت‌های فراوانی در ایرپادز پرو جای داده است. این مدل دارای چیپست H1 است که کیفیت و وضوع صدا را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد، این ایرپادز دارای فناوری‌های نویز کنسلینگ، سنسور Force، سنسور شتاب سنج، دستیار صوتی، اکولایزر تطبیقی و حالت شفافیت صداست. با احتساب شارژ کیس، بیش از 24 ساعت می‌توانید بدون استفاده از برق به موسیقی گوش دهید.

با شارژ بی‌سیم و با استفاده از حالت Qi نیز می‌توان ایرپادز و کیس آن را شارژ کرد، طبق ادعای اپل با هر پنج دقیقه شارژ می‌توانید تا یک ساعت مکالمه صوتی داشته باشید یا به موسیقی گوش دهید. این مدل تائیدیه IPX4 را دریافت کرده و در برابر آب مقاوم است. همراه هدفون کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ و سری ایرپادز در سه سایز مختلف عرضه می‌شود.

هدفون بی سیم بیتس مدل Solo3

هدفون بیتس از دیگر هدفون‌های روی گوشی است که در این مقاله معرفی می‌کنیم، البته قطعا طی یک مقاله دیگر تنها به هدفون‌های روی گوش می‌پردازیم، اما برای گوش دادن به موسیقی با تلفن همراه، هدفون‌های روی گوش نیز انتخاب بسیار خوبی هستند. هدفون بیتس سولو 3 از مدل‌های جدید این شرکت آمریکایی است که قیمت بالایی دارد. تراشه صوتی این هدفون توسط شرکت اپل طراحی شده و اتصال این هدفون به گوشی‌های آیفون نیز سریع‌تر از دیگر تلفن‌های همراه بازار است.

تنها با 5 دقیقه شارژ این هدفون می‌توانید 3 ساعت موسیقی گوش دهید، با شارژ کامل می‌توان بیش از 30 ساعت به موسیقی گوش داد. صدای بیتس سولو 3 در یک کلام فوق‌العاده است، صدای 115 دسیبلی در هر هدفونی یافت نمی‌شود اما بیتس مودم سولو 3 را با صدای 115 دسیبل عرضه کرده که با وجود تراشه شرکت اپل، تجربه بی‌نظیری از کیفیت صدا را ارائه می‌دهد.

هدفون بی‌سیم سنهایزر مومنتوم True Wireless 2

دیگر زمانش رسیده تا به سراغ حرفه‌ای‌ترین و بهترین هدفون بی سیم بازار برویم، هدفون‌های بی‌سیم خاص و لاکچری، درعین حال فوق‌العاده باکیفیت و گران قیمت از برند آلمانی‌ سنهایزر که تنها برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است. سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 نسل دوم یکی از بهترین هدفون‌های سنهایزر است. درایوهای 7 میلی‌متری و تقویت ‌شده سنهایزر بهترین صدای ممکن را ارائه می‌دهند، سنهایزر قول داده که هنگام گوش دادن به موسیقی تمام ابعاد صوتی را بشنوید و طبیعی‌ترین صدا را تجربه کنید.

این مدل از ویژگی ANC بهره می‌برد که هم به صورت خودکار و هم با دستور لمسی فعال می‌شود. باتری این هدفون به تنهایی می‌تواند تا 7 ساعت موسیقی پخش کند و با استفاده از باتری این زمان به 27 ساعت می‌رسد. این مدل نیز گواهی مقاومت در برابر رطوبت و تعریق دارد و به این ترتیب، ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

نوشته این هدفون‌های بی‌سیم را از بازار بخرید اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.