این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

mini-pc این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

اگر بخواهید کار حرفه‌ای انجام دهید، باید اقدام به خرید کامپیوتری قدرت‌مند کنید. اما یک رایانه به جای مناسبی نیاز دارد تا وسایل آن از جمله کیس قرار بگیرد. کامپیوترهای کوچک این ضعف را برطرف کرده‌اند و لزومی ندارد مکان وسیعی در اختیار داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین‌ها آشنا کنیم.


اینتل NUC7i3BNH – C

mini-pc-2 این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

اینتل یکی از سازندگان موفق چیپست در جهان است که سالانه از مدل‌های جدید در حوزه تراشه‌ پرده برمی‌دارد. ولی حالا به صنعت کامپیوترسازی روی آورده و این دیوایس را به بازار عرضه کرده است. در نگاه اول، طراحی نه چندان زیبای کامپیوتر اندکی کاربر را ناامید می‌کند، اما با دیدن مشخصات حتما شگفت‌رده شده و NUC7i3BNH – C را در بین گزینه‌های خود قرار می‌دهید. کمپانی آمریکایی ۸ گیگابایت رم در کنار ۱ ترابایت حافظه داخلی در اختیار می‌گذارد تا با فراغ بال فایل‌های مختلف را ذخیره کنید، به دانلود فیلم‌ها بپردازید و عکس‌های دوست داشتنی خود را سیو نمایید. به لطف ظرفیت بالای حافظه اجرایی مشکلی در اجرای هم‌زمان چند اپ یا بازی نخواهید داشت و می‌توانید طیف وسیعی از گیم‌های باگرافیک را تجربه کنید. چیپست ساخت خود اینتل و از سری Core-i3 است. به این ترتیب هنگام انجام کارهای روزمره با لگ مواجه نخواهید شد. هم‌چنین می‌توانید برخی از بازی‌ها را امتحان نمایید. پورت‌‌های متعدد یو‌اس‌بی ۳، این اطمینان را به کاربر می‌دهند که با کمک NUC7i3BNH – C اطلاعات به سرعت منتقل می‌شوند.

قیمت: ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

اچ‌پی T620 Plus- C

mini-pc-4 این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

اچ‌پی برندی شناخته‌ شده و معتبر است که در حوزه کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها و همین‌طور لوازم اداری فعالیت دارد. در حال حاضر نیز این مدل به بازار ارایه شده تا نظر علاقه‌مندان به کامپیوترهای کوچک را جلب کند. پردازنده ساخت ای‌ام‌دی دارای ۴ هسته است که با تمام قدرت اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کنند. در حقیقت به لطف این تراشه انجام کارهای روزمره و عادی با سرعت بالا انجام می‌گیرد و با لگ یا فریزی روبه‌رو نمی‌شوید. اگر می‌خواهید چند برنامه را به‌صورت هم‌زمان اجرا کنید یا یک بازی با گرافیک را نصب نمایید، ظرفیت رم بسیار مهم است. خوش‌بختانه اچ‌پی ۸ گیگابایت رم را برای شما در نظر گرفته. در کنار این، ۱۲۸ گیگابایت فضای اینترنال در اختیار دارید تا محتواهای جذاب را دانلود و ذخیره کنید. البته اگر این حافظه برای‌تان کافی نبود، می‌توانید از هاردهای مختلف استفاده کنید و ظرفیت را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. وجود دو پورت یو‌اس‌بی ۳ و چهار درگاه یو‌اس‌بی ۲ آزادی زیادی به شما می‌دهد و قادر به استفاده طیف گسترده‌ای از گجت‌ها خواهید بود. ضمنا اگر از پورت‌های سریع‌تر استفاده کنید، دیگر نیازی نیست وقت‌تان را برای انتقال اطلاعات هدر دهید.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

اچ‌اس‌تی T3-J1900T1-6C

mini-pc-5 این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

وزن تقریبا ۱.۷ کیلوگرمی دیوایس با توجه به تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های T3-J1900T1-6C، این مدل را به گزینه‌ مطلوبی تبدیل کرده است. به این ترتیب می‌توان این گجت را حمل کرد و در جاهای مختلفی قرار داد. پردازنده‌ای از اینتل قلب تپنده این دستگاه را تشکیل داده تا کارهای روزمره بدون دردسر و مواجه شدن با کندی انجام گیرد. مموری هم یکی از ویژگی‌های مهم سخت‌افزار است. برای همین کمپانی اچ‌اس‌تی از ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده نموده که برای دسته‌ای از یوزرها مناسب تلقی می‌شود. اگر هم این فضا کم بود، قادر به بهره‌گیری از حافظه‌های جانبی تا چند صد گیگابایت خواهید بود. تولیدکننده دو پورت یو‌اس‌بی ۳ را برای‌تان تدارک دیده تا اطلاعات با سرعت بالا منتقل شوند و وقت شما هدر نرود. هم‌چنین پردازش‌گر گرافیکی هم فراموش نشده است. اچ‌اس‌تی از یک مجموعه ساخت اینتل بهره برده که بازی‌های سبک را اجرا می‌کند و می‌توانید خودتان را سرگرم نمایید. گفتنی‌ست با خرید T3-J1900T1-6C  سیستم‌عامل محبوب مایکروسافت نیز نصیب‌تان می‌شود.

قیمت: ۱ میلیون  ۷۰۰ هزار تومان

جاید Remix Mini

mini-pc-3 این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

وقتی کامپیوترهای مینی در ذهن‌مان تداعی می‌شود، غالبا دستگاهی بسیار کوچک را تصور می‌کنیم که در همه جا قرار می‌گیرد. متاسفانه بیش‌تر این گجت‌ها وزنی در حدود یک لپ‌تاپ‌ دارند و برای اکثر آن‌ها باید کیف مناسبی بخرید. اما حساب Remix Mini را از همه جدا کنید. محصول جاید در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد و با توجه به وزن چند ده گرمی حتی در دست گرفتن آن‌ هم به سادگی انجام می‌گیرد. با خرید این کامپیوتر ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دریافت می‌کنید که برای دیوایسی در این رنج قیمتی کاملا قابل توجیه است. گذشته از این، مهم‌ترین قابلیت Remix Mini اندروید است. به لطف این دستگاه قادر به تجربه سیستم‌عامل گوگل خواهید بود و لزومی ندارد حتما یک گوشی اندرویدی داشته باشید. ضمنا قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم وای‌فای فراهم شده و می‌توانید اطلاعات را با سرعت بالا دانلود یا آپلود کنید. پورت‌های متعددی هم برای‌تان در نظر گرفته تا با استفاده از یو‌اس‌بی محتوای مورد علاقه خود را ذخیره کنید یا به کامپیوتر انتقال دهید. تکنولوژی بلوتوث هم از یاد نرفته و قادر به رد و بدل دیتاها با اتصال کامپیوتر به موبایل یا تبلت خود خواهید بود.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

نوشته این ۴ مینی‌ کامپیوتر را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.