بازدید و گشت و گذار در سواحل و جزایر زیبا ترکیه

بازدید از جزیره بیوک آدا استانبول

جزیره بیوک آدا که به معنی جزیره بزرگ است، بزرگترین جزیره از نه جزیره، مجمع الجزایری است که اصطلاحاً به آنها، جزایر پرنسس گفته می شود و در شهر استانبول کشور ترکیه واقع شده اند. یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه برای گشت و گذار و تفریح در یک روز آفتابی در شهر استانبول، سفر با کشتی از بندرگاه و رفتن به جزیره تماشایی بیوک آدا می باشد. هنگامی که به این جزیره آرام و دیدنی می روید، خستگی و نیز کسالت را به راحتی فراموش می کنید. می توانید در اسکله تاریخی و فوق العاده زیبای بیوک آدا قدم بزنید و از هوای پاک و تازه و بسیار عالی این منطقه نهایت لذت را ببرید. در طول مسیر رفتن به جزیره بیوک آدا می توانید از همراهی پرندگان دریایی هم لذت ببرید و هم عکس یا فیلم های عالی و به یادماندنی بگیرید که یادگاری فوق العاده ای از سفر فراموش نشدنی تان با تور استانبول نوروز۹۹  برایتان بماند. برای رفت و آمد به جزیره بیوک آدا گزینه های مختلفی وجود دارد، می توانید از اتوبوس های دریایی و یا قایق استفاده نمایید. می توانید از محله هایی همانند بستانچی، کادیکوی، کاباتاش و سیرکجی در استانبول سفر خود را شروع کنید.

بازدید و گشت و گذار در شهر و سواحل کمر آنتالیا

آنتالیا یکی از جذاب ترین شهرهای ترکیه برای سپری کردن یک تعطیلات آرامش بخش ساحلی است. آنتالیا سواحل گوناگونی دارد که شما با توجه به حس و حالتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و از روز خود نهایت لذت را ببرید. آنتالیا هم سواحل توریستی جذاب دارد و هم سواحل محلی که در آن ها می توانید از آثار باستانی دیدن کنید و ریلکس کنید. به هر حال، آنتالیا بهترین سواحل را دارد و به همین دلیل به هر مسافری در تورهای آنتالیا نوروز ۹۹ خوش می گذرد.
یکی از مناطق بسیار جذاب و دیدنی آنتالیا منطقه ی کمر میباشد، کمر در ۴۰ کیلومتری آنتالیا قرار دارد و به علت فراوانی منابع آب شیرین، مقدار شوری آب چندان بالا نیست. وجه تسمیه‌ی نام این شهر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده بود، گرفته شده است. شهر کمر به شکلی بسیار مناسب با انتظارات گردشگران روز به روز در حال پیشرفت است و پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا را دارد(درمعنای لغوی برای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند، استفاده میگرد)، در این راستا شهر کمر دارای رستوران، هتل، کافه‌های متعدد، سواحل زیبا و تمیز و همچنین بازارهایی قدیمی و جدید است. این شهر به علت قرار گرفتن در منطقه دریای مدیترانه، در زمستان‌ها بارانی و معتدل و در تابستان‌ها گرم می باشد.

 

بازدید از زیباترین ساحل کلئوپاترا در آلانیا

در استراحتگاه آلانیا این ساحل مجهز را پیدا خواهید کرد که احتمالاً محبوب ترین ساحل تعطیلات در ترکیه است. ساحل کلئوپاترا یک ساحل سنگریزه و ماسه ای به طول ۲٫۵ کیلومتر در مرکز شهر است. رستوران ها، کافه ها و مغازه ها زیادی در این ساحل پیدا می کنید. تفرجگاه با طراحی دقیق، یک مکان عالی برای همه جور سلیقه ای، چه افراد جوان و چه افراد پیر مناسب می باشد.

تماشا کردن کودکان در زمین بازی ساحل کلئوپاترا می تواند دیدنی باشد. همچنین تفریحات آبی زیادی در این ساحل وجود دارد که به راحتی می تواند شما را سرگرم کند و یک روز عالی برایتان به ارمغان آورد. این ساحل زیبا چیز های زیادی برای ارائه به گردشگران دارد.

در دهه های اخیر، این شهر به محبوب ترین تفرجگاه ساحلی در ترکیه تبدیل شده است. ساحل کلئوپاترا در قلب شهر واقع شده و احتمالاً مشهورترین ساحل ترکیه است. رستوران ها، فروشگاه های سوغاتی و کافه ها در خیابان اصلی را در امتداد تفرجگاه ساحلی  قرار دارند. هر دقیقه، قایق های مهمانی بزرگ در طراحی دزدان دریایی از خلیج عبور می کنند. اگر به دنبال یک نوشیدنی عالی هستید، آن را در یکی از بسیاری از کافه های ساحل در ساحل ۲٫۵ کیلومتری پیدا خواهید کرد. والدین می توانند خوشحال باشند، زیرا مراقبت از کودک در ساحل وجود دارد. این امر خانواده های زیادی را به ویژه در ماه های جولای و آگوست جذب می کند تا تعطیلات ساحلی خود را در اینجا بگذرانند. در طول سال، ساحل همچنان به خوبی بازدید می شود، زیرا درجه حرارت آب به ندرت از ۲۰ درجه سانتی گراد پایین تر می آید. چنانچه مسافر تورهای آلانیا نوروز ۹۹ هستید حتما از این ساحل زیبا دیدن نمایید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

نوشته بازدید و گشت و گذار در سواحل و جزایر زیبا ترکیه اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.