بازی Cyberpunk 2077 از انیمیشن‌های جداگانه برای زبان‌های داخل بازی پشتیبانی می‌کند

بازی Cyberpunk 2077

طراحان ارشد سی دی پراجکت رد خبر پشتیبانی انیمیشن‌های صورت Cyberpunk 2077 از زبان‌های داخل بازی را می‌دهند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

صداگزاران بخش بومی سازی زبان بازی قهرمانان ناشناخته بازی‌های ویدئویی هستند. اکثر بازیکنان اهمیت زیادی به کار آنان نمی‌دهند مگر اینکه مشکلی در کار وجود داشته باشد. ولی سی دی پراجکت رد با انجام این کار دشوار تلاش کرده تا محیط نایت سیتی را برای بازیکنان آشنا‌تر کند.

هماهنگی تکلم و انیمیشن صورت در cyberpunk

پس از تاخیر‌های پی در پی در سال‌های گذشته بازی در 19 نوابر امسال منتشر خواهد شد. در حال حاضر ساخت نسخه اصلی بازی به اتمام رسیده است. البته با توجه به هیاهوی زیاد و انتظارات پیرامون این شوتر نقش آفرینی تعجبی هم ندارد. علی‌رغم انتقادات اخیر که به سی دی پراجکت رد برای اضافه‌کاری اجباری وارد شده؛ به نظر می‌رسد که تلاش سخت سازندگان در حال نتیجه دادن است. زیرا پیش نمایش‌ها سطح بی سابقه‌ای از بهبود گرافیکی را نمایان می‌کنند.

طراحان ارشد مایلز توست و فیلیپ وبر اخیرا در توییتر یک موفقیت برجسته در بومی‌سازی را به اشتراک گذاشتند. تمام زبان‌های دوبله شده در Cyberpunk 2077 از انیمیشن‌های مخصوص خود استفاده خواهند کرد. درحالی که زبان‌های دوبله شده به عضوی جدا نشدنی از عناوین با ارزش تولید بالا تبدیل شده‌اند. در اکثر مواقع زبان‌های دوبله شده روی انیمیشن زبان اصلی هماهنگ سازی می‌شوند. این سطح از اهمیت به زبان‌های دوبله شده نشان از توجه بسیار بالای سازندگان 2077 Cyberpunk به جزئیات دارد.

اهمیت “JALI research”

این دستاورد نه‌تنها به بازیکنان از فرهنگ‌ها و کشورهای بیشتری حس دیده شدن می‌دهد؛ بلکه یک پیشرفت چشمگیر است که سطح جدیدی از خلاقیت را وارد دنیای بازی‌سازی می‌کند. سی دی پراجکت رد با بهره‌گیری از فناوری “JALI research” سعی در هماهنگ سازی انیمیشن‌های صورت و زبان‌های صحبت شده در بازی دارد. این روش می‌تواند تغییراتی در نحوه پردازش گفتار در بازی‌ها ایجاد کند. این قابلیت به انیماتور‌ها و هنرمندان موشن کپچر این امکان را می‌دهد که زمان کمتری صرف ساخت انیمیشن‌های صورت کنند. حتی تصور ساخت تمام این انیمیشن‌ها برای یک زبان غیر‌ممکن به‌نظر می‌رسد.

احساسات در چهره NPC در cyberpunk

فشار اضافه کاری

این ویژگی همچنین بحث‌های اخلاقی در مورد مزایای اضافه‌کاری اجباری را پیش می‌آورد. سی دی پراجکت رد برخلاف وعده‌های پیشین مبنی بر به وجود آوردن محیط کار بهتری برای کارمندانش، تیم خود را تحت فشار قرار داده تا قبل از پخش بازی، باگ‌های آن‌ را برطرف کنند.

طبق استدلال مخالفان این طرح، فشار وارد بر کارکنان صرف‌نظر از مزایای آن غیر قابل توجیه است. با این حال، تاریخچه بازی‌های ویدئویی ثابت کرده است که در اکثر موارد فشار کاری زیاد توانسته به پیشرفت و نوآوری کمک بسیاری کند. بسیاری از استودیوها‌ی بازی‌سازی ادعا می‌کنند که این کار اجتناب ناپذیر است.

آن دسته از گیمر‌هایی که هنوز با Cyberpunk 2077 آشنایی ندارند، شاید بهتر است مطالبی در مورد این بازی بخوانند. زیرا به نظر می‌رسد این بازی پس از انتشار تا سالها مطلب تازه‌ای برای بحث خواهد بود.

نوشته بازی Cyberpunk 2077 از انیمیشن‌های جداگانه برای زبان‌های داخل بازی پشتیبانی می‌کند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.