با آپدیت بعدی نرم افزاری، حالت پرتره در گلکسی اس ۸ خودنمایی می‌کند

با آپدیت بعدی نرم افزاری، حالت پرتره به گلکی اس 8 می‌آید
به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، حالت پرتره را به دوربین گلکسی اس ۸ هدیه دهد. این موضوع می‌تواند برای دارندگان این گوشی هوشمند، خبر جذابی باشد.

این موضوع در پاسخ به سوال یکی از مشتریان که آیا این ویژگی دوربین تنها به عرضه مدل بعدی محدود شده است، در تماس مسول پشتیبانی سامسونگ الکترونیک، مشخص شد.

رسیدن این ویژگی به دوربین پرچمداران جدید سامسونگ هنوز مشخص نیست، اما مسوول پشتیبانی سامسونگ ابراز امیدواری کرد که ویژگی حالت پرتره بتواند از طریق یک آپدیت نرم افزاری به زودی به گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس وارد شود.

هنوز هیچ چیزی به طور کامل تایید نشده است. مشخص نیست که آیا این ویژگی جذاب بخشی از یک آپدیت عمده نرم افزاری است یا فقط به عنوان یک به‌روزرسانی اختصاصی برای دوربین‌های این گوشی منتشر می‌شود.

دوربین عقب سامسونگ گلکسی اس ۸، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های ۱.۴ میکرون، لنزهایی با دهانه دیافراگم f/1.7 و فوکوس خودکار تشخیص فاز دوآل پیکسل است. در حالی که این دوربین‌ها پر است از ویژگی‌هایی همچون Bixby Vision برای جستجوی دیداری و اسکن بارکد و چیزهای دیگر، اما این دوربین قابلیت عکاسی در حالت پرتره را ندارد.

حالت پرتره ویژگی جذابی است که به کاربر امکان می‌دهد تا با تار کردن پس زمینه، سوژه مورد نظر خود را در مرکز توجه قرار دهد. این حالتی است که دوربین‌های دوگانه پیشرفته ارائه می‌دهند؛ هرچند که از طریق نرم افزاری نیز می‌توان این ویژگی را در اختیار داشت.

دوربین‌های گوگل پیکسل ۲ نمونه‌ای از گوشی‌هایی هستند که تنها با یک دوربین اصلی و از طریق نرم افزار می‌توانند حالت پرتره را ارائه دهند. امیدواریم که حالت پرتره بتواند به زودی از طریق یک آپدیت نرم افزاری به گوشی‌های گلکسی اس ۸ برسد.

.

منبع: androidheadlines

مطلب با آپدیت بعدی نرم افزاری، حالت پرتره در گلکسی اس ۸ خودنمایی می‌کند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.