با ارزان‌ترین هدفون‌های بازار آشنا شوید

ارزان‌ترین هدفون‌ها

می‌خواهید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید؟ در نتیجه شما به یک هدفون نیاز دارید. این دیوایس‌های دوست‌داشتنی در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند. از این رو باید تایم زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر یک از دیوایس‌ها کنید. با این حال می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید. در این نوبت می‌خواهیم ارزان‌ترین هدفون‌ها را بشناسیم. پس با ما همراه باشید.


تی‌دی‌کی TH-EB800

ارزان‌ترین هدفون‌ها

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک هدفون متحمل مبلغ زیادی شوید و در عین حال قصد خرید یک محصول بادوام را دارید، در نتیجه حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده از گوشی‌های نرمی در هدفون خود بهره گرفته تا بتوانید ساعت‌ها به پلی‌لیست‌تان گوش دهید، بدون این‌که ذره‌ای احساس ناراحتی کنید. TH-EB800 به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا مجهز گشته و از این رو طیف وسیعی از کاربران قادر به استفاده از این هدفون هستند. ناگفته نماند موزیک‌ها با شفافیت قابل‌قبول پلی می‌شوند.

قیمت: ۲۰ هزار تومان

وی‌لایک R5

ارزان‌ترین هدفون‌ها

کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون شمرده می‌شود. R5 هم از این قاعده مستثنی نیست. از این رو سازنده کیفیت نسبتا بالایی را برای این گجت در نظر گرفته تا موسیقی‌ها با وضوح رضایت‌بخش و بیس خوب پلی شوند. لازم به ذکر است سیم‌ها از جنس خاصی تولید شده تا مقاومت آن‌ها افزایش یابد. R5 در برابر عرق و رطوبت دوام می‌آورد و به این ترتیب کاربران در مکان‌های مرطوب و باشگاه‌ها نیز قادر به استفاده از این هدفون خواهند بود. خوش‌بختانه این مدل تا حدی نویز محیط را حذف می‌کند و تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن موزیک‌ها را ارایه می‌دهد. دکمه‌هایی نیز روی کابل تعبیه شده تا صدا را کم و زیاد کنید یا موسیقی را متوقف نمایید.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

هوکو M18

ارزان‌ترین هدفون‌ها

هوکو یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه هدفون شمرده می‌شود و تاحالا نیز مدل‌های جذاب و باکیفیتی را به بازار عرضه نموده. M18 نیز جز همین خانواده است. دیزاین چشم‌گیر و لوکس یکی از ویژگی‌های مهم این دیوایس به‌حساب می‌آید. هدفون هوکو در برابر عرق و رطوبت تاب می‌آورد و برای همین در باشگاه‌ها نیز می‌توانید به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. در حقیقت آهنگ‌ها با شفافیت بالا و میزبان باس مطلوب پلی می‌شوند. سیم‌های M18 با بافت مخصوصی طراحی شده‌اند و از این رو احتمال گره خوردن و پاره شدن آن‌ها بسیار کم است.

قیمت: ۵۰ هزار تومان

آوی ES-600i

ارزان‌ترین هدفون‌ها

اگر به‌دنبال هدفونی خوش‌ساخت و باکیفیت هستید، در نتیجه ES-600i را در سبد خریدتان قرار دهید. آوی دیزاینی زیبا و جذاب را برای محصول خود تدارک دیده که نظر هر کاربری را جلب می‌کند. سیم هدفون از مقاومت بالایی بهره می‌برد و تا مدت‌ها شما را همراهی می‌کند. گوشی‌های نرم و ارگونومیک جزء قابلیت‌های اصلی ES-600i محسوب می‌شوند و آن را به گزینه‌ای مناسب برای عاشقان موسیقی تبدیل کرده‌اند. در واقع موزیک‌ها با وضوح بالا و بیس رضایت‌بخش پلی خواهند شد.

قیمت: ۷۰ هزار تومان

تسکو TH 5093

ارزان‌ترین هدفون‌ها

کیفیت نسبتا بالای پخش صدا یکی از دلایل خرید TH 5093 شمرده می‌شود و به‌جرات می‌توان گفت موسیقی‌ها با جزئیات بالا و شفاف پخش خواهند شد. میکروفونی هم در نظر گرفته شده تا بتوانید با دوستان و آشنایان‌تان تماس بگیرید. همچنین کلیدهایی نیز بر روی کابل تعبیه گشته تا قادر به کنترل موزیک‌ها باشید و به‌عنوان مثال صدا را کم و زیاد کنید. به‌لطف وزن نسبتا کم و گوشی‌های نرم TH 5093 بدون احساس خستگی یا ناراحتی می‌توانید تا ساعت‌های متمادی به آهنگ‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۸۰ هزار تومان

هوکو W5

ارزان‌ترین هدفون‌ها

تولیدکننده گوشی‌های نرمی در این مدل به‌کار گرفته تا به‌راحتی قادر به استفاده طولانی‌مدت از هدفون باشید. همچنین میکروفونی نیز برای‌تان تدارک دیده تا با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. اما مهم‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون، کیفیت پخش صدای آن است. در W5، موسیقی‌ها با وضوح بالا و میزبان باس مطلوب پلی می‌شوند. خوش‌بختانه تکنولوژی ANC هم به‌چشم می‌خورد تا تجربه‌ای جذاب از شنیدن آهنگ‌ها داشته باشید و بدون مزاحمت صداهای اطراف به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. اتصال از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری صدا صورت می‌گیرد و به این ترتیب بسیاری از یوزرها می‌توانند از W5 استفاده کنند.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

نیا X2 NEW

ارزان‌ترین هدفون‌ها

محصول نیا یکی از بهترین هدفون‌ها در این رنج قیمتی به‌حساب می‌آید. موسیقی‌ها با شفافیت بالا و بیس مناسب پلی می‌شوند و نیاز بیش‌تر کاربران را برآورده می‌کنند. دیزاین مینیمال و مدرن یکی از دلایل خرید X2 NEW شمرده می‌شود و آن به مدلی خیره‌کننده در بازار تبدیل کرده. میکروفونی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا با دوستان خود تماس بگیرید یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و در این صورت هم می‌توانید به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید و هم راحت‌تر به پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بپردازید. باتری گجت نیز تا ساعت‌ها دوام می‌آورد و با سرعت خوبی شارژ می‌شود.

قیمت: ۱۲۰ هزار تومان

نوشته با ارزان‌ترین هدفون‌های بازار آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.