با ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی آشنا شوید

گوشی‌های شیائومی

اگر بخواهیم از برترین کمپانی‌های حوزه اسمارت فون نام ببریم، بی‌شک باید از برند شیائومی یاد کنیم. گوشی‌های شیائومی از آخرین تکنولوژی‌ها و ترندهای دنیای هندست‌ها بهره می‌برند و قابلیت‌های بسیاری دارند. این کمپانی چینی هر ساله موبایل‌های بسیاری را به بازار عرضه می‌کند که هر کدام از آن‌ها ویژ‌گی‌های خاص خود را دارند. در این نوبت قصد داریم تا به ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


ردمی Go

گوشی‌های شیائومی

این مدل یکی از بهترین اسمارت فون‌های اقتصادی بازار است. این گوشی چینی به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی و با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده تا جزئیات زیادی در تصاویر ببینید. تراشه اسنپدراگون 425 نیز فراهم آمده که از پس اپلیکیشن‌های سبک برمی‌آید و به این ترتیب می‌توانید کارهای روزمره‌تان را بدون نقص انجام دهید. با این همه، یکی از دلایل خرید ردمی Go، نسخه اندروید آن است. پلت‌فرم اندروید Go مهمان هندست شیائومی شده که نسبت به ورژن اصلی سبک‌تر است و عملکرد دیوایس را تسریع می‌بخشد. 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم هم در اختیارتان قرار گرفته تا اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید و گفتنی‌ست می‌توانید از میکرو اس‌دی تا 128 گیگابایت بهره بجویید. دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی به‌ترتیب در قاب پشتی و جلویی گجت قرار گرفته و تصاویری رضایت‌بخش برای‌تان ثبت می‌نمایند. تولیدکننده یک باتری 3000 میلی‌آمپری را برای این دیوایس تدارک دیده تا ساعت‌ها با ردمی Go کار کنید.

قیمت: 1 میلیون و 500 هزار تومان

ردمی 6A

گوشی‌های شیائومی

دیسپلی تقریبا 5.5 اینچی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آید که آن را به گزینه‌ای مطلوب در بازار تبدیل نموده. نسبت تصویر 2:1 خوش‌دستی گوشی را افزایش داده و به این ترتیب در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی نمی‌کنید. پردازنده‌ای 12 نانومتری از مدیاتک قلب تپنده ردمی 6A را تشکیل می‌دهد و به‌راحتی می‌تواند برنامه‌های سبک را اجرا نماید. همچنین قادرید برخی از بازی‌های اندرویدی را نیز تجربه نمایید. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم جزء قابلیت‌های دوست‌داشتنی این مدل شمرده می‌شوند و از این رو می‌توانید محتواهای مخلتف را سیو نمایید. خوش‌بختانه امکان استفاده از میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت فراهم شده است. دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی به‌ترتیب در بخش پشتی و جلویی ردمی 6A تعبیه گشته‌اند و عکس‌هایی نسبتا شفاف و زیبا می‌گیرند. باتری 3000 میلی‌آمپری محصول نیز این اجازه را به شما می‌دهد تا چندین ساعت به جست‌وجو در اینترنت، گشتن در شبکه‌های اجتماعی و عکاسی بپردازید. نگارش هشتم اندروید به‌همراه رابط کاربری محبوب شیائومی در ردمی 6A به‌چشم می‌خورند که قابلیت‌های زیادی برای این اسمارت فون به ارمغان آورده‌اند.

قیمت: 1 میلیون و 700 هزار تومان

ردمی 6

گوشی‌های شیائومی

در واقع این مدل نسخه قدرت‌مندتر و گران‌تر ردمی 6A محسوب می‌شود. محصول شیائومی به ماژول دوربین دوگانه مجهز شده تا قادر به عکاسی پرتره باشید و تصاویری حرفه‌ای ثبت کنید. سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی ردمی 6 عکس‌های شفافی می‌گیرند که در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود. گفتنی‌ست با کمک این دوربین‌ها می‌توانید با کیفیت فول اچ‌دی به ضبط ویدیو بپردازید و خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی ثبت کنید. سنسوری 5 مگاپیکسلی نیز در قاب جلو در نظر گرفته شده که در مواقع اضطراری به‌کارتان می‌آید. حس‌گر اثر انگشت هم از یاد نرفته و از این رو امنیت دیوایس بیش‌تر شده. با خرید ردمی 6 چیزی در حدود 32 گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی به‌همراه 3 گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود تا محتواهای دل‌خواه‌تان را ذخیره کنید. تولیدکننده از پردازنده‌ای کم‌مصرف برای هندست خود بهره برده که از قدرت خوبی برخوردار است. اندروید 8.1 و رابط کاربری شیائومی نیز تدارک دیده شده‌اند تا قابلیت‌های دستگاه افزایش یابد. در حقیقت دیزاین جذاب ردمی 6 را مدیون نمایشگر 5.5 اینچی آن هستیم. این دیسپلی از نسبت تصویر 2 به 1 بهره می‌برد که خوش‌دستی گوشی را بیش‌تر نموده. همچنین صفحه‌نمایش ردمی 6 از رزولوشن اچ‌دی پلاس سود می‌جوید تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید. از دیگر قابلیت‌های هندست چینی می‌توان به دو درگاه سیم‌کارت، فن‌آوری نسل چهارم شبکه تلفن همراه و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

قیمت: 2 میلیون تومان

ردمی 7

گوشی‌های شیائومی

اگر نمی‌خواهید برای گوشی آینده‌تان مبلغ زیادی بپردازید و در عین حال به‌دنبال مدلی با کیفیت بالا و جذاب هستید، حتما ردمی 7 را در سبد خریدتان قرار دهید. اسمارت فون شیائومی از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و ظاهری چشم‌گیر و مدرن دارد. در قاب جلویی هندست صفحه‌نمایشی غول‌پیکر قرار گرفته که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و تجربه بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. برند شیائومی پردازنده میان‌رده کوآلکام را برای محصول خود تدارک دیده تا برنامه‌های سبک و نیمه سنگین را بدون لگ و کندی اجرا کنید و بتوانید بعضی از محبوب‌ترین گیم‌های اندرویدی را نصب نمایید. در صورت خرید ردمی 7 در حدود 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 2 گیگابایت رم دریافت می‌کنید که لازم به ذکر است می‌توانید با میکرو اس‌دی حافظه دیوایس را ارتقا دهید. اندروید پای و رابط کاربری شیائومی نیز به‌چشم می‌خورد که قابلیت‌های ردمی 7 را بیش‌تر کرده‌اند. دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی در بخش پشتی تعبیه شده‌اند تا تصاویری خیره‌کننده و زیبا بگیرید. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عکس‌های نسبت واضحی می‌گیرد و می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند. باتری 4000 میلی‌آمپری به دلیلی برای خرید ردمی 7 تبدیل شده و از طول عمر خوبی برخوردار است. سنسور اثر انگشتی دقیق و سریع نیز در نظر گرفته شده تا فقط خودتان قادر به آنلاک کردن دیوایس باشید.

قیمت: 2 میلیون و 200 هزار تومان

نوشته با ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.