با ارزان‌ترین گوشی‌های نوکیا آشنا شوید

گوشی‌های نوکیا

گوشی‌های نوکیا یکی از بهترین گجت‌های بازار شمرده می‌شوند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این دیوایس‌های جذاب از قابلیت‌های فراوانی سود می‌جویند و غالبا از آخرین ترندها و تکنولوژی بهره می‌برند. اسمارت فون‌های نوکیا در رنج‌های قیمتی گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند تا آزادی بیش‌تری هنگام خرید داشته باشید. اما در عین حال تنوع هندست‌ها، سردرگمی کاربران را افزایش داده و برای خرید یک مدل باید تحقیقات زیادی انجام دهید. با این همه می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید. در این نوبت می‌خواهیم با ارزان‌ترین گوشی‌های نوکیا آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


نوکیا 105 (2017)

گوشی‌های نوکیا

اگر می‌خواهید با پرداخت مبلغ کمی صاحب یک گوشی کلاسیک باکیفیت و خوش‌ساخت شوید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. تولیدکننده از دو درگاه سیم‌کارت برای 105 (2017) سود جسته تا به‌طور همزمان دو خط در اختیارتان باشد و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. صفحه‌نمایشی تقریبا 2 اینچی نیز فراهم آمده تا به‌راحتی قادر به خواندن متون باشید و کارهای مورد نظرتان را به پایان برسانید. خوش‌بختانه قابلیت رادیو هم در نظر گرفته شده تا در اوقات فراغت‌تان به موسیقی‌های ایستگاه‌های مختلف رادیو گوش دهید و ریلکس کنید! جک 3.5 میلی‌متری صدا یکی از ویژ‌گی‌های دوست‌داشتنی این موبایل دکمه‌ای است. به این ترتیب قادرید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به گوش دادن موزیک‌های دل‌خواه‌تان بپردازید. باتری نسبتا بزرگ 105 (2017) نیز تا روزها شما را همراهی می‌کند. نوکیا برای این مدل دکمه‌هایی نرم و مقاوم تعبیه نموده تا بدون احساس خستگی به نوشتن پیامک‌ها مشغول شوید.

قیمت: 300 هزار تومان

نوکیا 216

گوشی‌های نوکیا

اگر گوشی‌های کلاسیک نیازتان را برطرف نمی‌کنند و در عین حال نمی‌خواهید از اسمارت فون‌ها استفاده نمایید، در نتیجه به فکر خرید نوکیا 216 باشید. این موبایل به 16 مگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده که در صورت لزوم می‌توانید از میکرو اس‌دی تا 32 گیگابایت بهره ببرید. نمایشگر بزرگ و رنگی محصول یکی از دلایل خرید آن محسوب می‌شود و 216 را به گزینه‌ای عالی در بازار تبدیل کرده است. اپلیکیشن‌هایی نیز مثل فیس‌بوک فراهم شده‌اند تا به گفت‌وگو با دیگران بپردازید و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی با افراد جدیدی آشنا شوید. برنامه ایمیل نیز به‌چشم می‌خورد تا از آخرین پست‌های الکترونیکی خود مطلع گردید. شرکت سازنده در 216 از دو درگاه سیم‌کارت بهره گرفته تا به‌طور همزمان دو خط داشته باشید. از این رو هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. دوربینی با رزولوشن وی‌جی‌ای نیز تدارک دیده شده که در مواقع اضطراری به‌کارتان می‌آید. اما چیزی که 216 را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌سازد، باتری آن است. در حالت مکالمه می‌توانید تا حتی یک روز از گجت نوکیا استفاده کنید.

قیمت: 500 هزار تومان

نوکیا 1

گوشی‌های نوکیا

بودجه محدودی دارید؟ به‌دنبال یک گوشی هوشمند در رنج قیمتی زیر 1 میلیون تومان هستید؟ پس نوکیا 1 را فراموش نکنید. این محصول فنلاندی از سیستم‌عامل اندروید Go بهره می‌گیرد که نسبت به نسخه اصلی بسیار سبک‌تر است. به این ترتیب اپلیکیشن‌ها بدون لگ و کندی اجرا می‌شوند و عملکرد دستگاه تسریع می‌یابد. 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 1 گیگابایت رم نیز در اختیارتان قرار گرفته تا اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره کنید. پردازنده مدیاتک از پس برنامه‌های سبک برمی‌آید و حتی با کمک آن‌ می‌توانید گیم‌های سبک اندرویدی را نیز تجربه نمایید. به‌لطف صفحه‌نمایش 4.5 اینچی با یک دست هم می‌توان با نوکیا 1 کار کرد. تولیدکننده برای محصول خود فن‌آوری نسل چهارم شبکه تلفن همراه را تدارک دیده تا فایل‌ها سریع‌تر دانلود شوند و بدون اتلاف وقت کارهای‌تان را انجام دهید. دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی به‌ترتیب در قاب پشتی و جلویی نوکیا 1 قرار گرفته‌اند که در مواقع ضروری به‌دردتان می‌خورند. با توجه به نمایشگر کوچک و پلت‌فرم بهینه، اسمارت فون نوکیا طول عمر خوبی خواهد داشت و با استفاده ترکیبی می‌توانید چندین ساعت از گوشی اروپایی بهره ببرید.

قیمت: 800 هزار تومان

نوکیا 2

گوشی‌های نوکیا

این هندست به نمایشگری 5 اینچی و با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده که خواندن متون را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین این دیسپلی با محافظی از شرکت کورنینگ پوشانده شده تا این صفحه در برابر عوامل مختلف مقاوم باشد. ترکیب پلاستیک و فلز ظاهری زیبا به نوکیا 2 بخشیده و مقاومت آن را افزایش داده. تراشه اقتصادی کوآلکام با 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 1 گیگابایت رم همراه شده تا به‌راحتی اپلیکیشن‌های سبک را دانلود و نصب کنید و بدون نقص به انجام اعمال روزمره خود بپردازید. لازم به ذکر است در صورت نیاز قادرید از کارت حافظه تا 128 گیگابایت استفاده نمایید. تکنولوژی نسل چهارم اینترنت همراه نیز از یاد نرفته. از این رو برنامه‌ها، فیلم‌ها و هر فایل دیگری به‌سرعت دانلود می‌شوند و دیگر نیازی نیست ساعت‌ها منتظر باشید. گذشته از این‌ها، یکی از ویژگی‌های مهم محصول فنلاندی، باتری غول‌آسای آن است. نوکیا یک باتری 4100 میلی‌آمپری را برای مدل 2 تدارک دیده که نیاز هر کاربری را برآورده می‌کند و حتی با استفاده سنگین چندین ساعت دوام می‌آورد. در نتیجه اگر ظرفیت باتری اهمیت زیادی برای‌تان دارد، بی‌شک نوکیا 2 را خریداری نمایید. از دوربین‌ها غافل نشویم. در قاب پشتی یک سنسور 8 مگاپیکسلی به‌کار گرفته شده که عکس‌های رضایت‌بخشی می‌گیرد. گفتنی‌ست با کمک فلاش ال‌ای‌دی نیز می‌توانید در شرایط تاریک به عکاسی بپردازید. در قسمت جلویی نوکیا 2 نیز شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسلی هستیم که سلفی‌های قابل‌قبولی ثبت می‌کند.

قیمت: 1 میلیون و 200 هزار تومان

نوشته با ارزان‌ترین گوشی‌های نوکیا آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.