با این ربات می‌توانید از راه دور، حیوان خانگی خود را زیرنظر بگیرید

 
اگر به دنبال ردیابی فعالیت‌های حیوان خانگی خود هستید، ربات Ebo می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار باشد. این ربات قادر است ویدیوهای زنده را فعالیت‌های حیوان خانگی کاربر با کیفیت HD برای فرد ارسال کند و حتی می‌تواند تعداد قدم‌های آن را بشمرد.
 
این ربات برای جذب سرمایه اولیه در وب‌سایت کیک‌استارتر ثبت شده است. ربات Ebo به گونه‌ای طراحی شده که ترکیبی از چند ویژگی را که در محصولات مشابه دیده‌ایم، در خود جای داده و همه این قابلیت‌ها را به صورت یکجا ارائه می‌دهد.
 
در ساخت این ربات، از چرخ‌هایی استفاده که با کمک آن‌ها به حرکت درمی‌آید. همچنین، به لطف برخورداری از چراغ‌ها، یک پَر و صداهایی که تولید می‌کند، قادر است حیوان خانگی را به خوبی سرگرم کند.
 
این ربات تخم مرغی شکل، از یک بلندگوی با کیفیت نسبتا خوب بهره می‌برد که صداهای مختلفی از آن به گوش حیوان خواهد رسید. نکته جالب در خصوص Ebo این است که در زمانی خالی شدن شارژ باتری، می‌تواند به صورت خودکار و بدون نیاز به کاربر، خود را به داک شارژ برساند.
 
ویدیوها و اطلاعاتی که توسط این ربات ضبط می‌شود، مستقیما و از طریق اپلیکیشی که برای آن طراحی شده، بر روی گوشی کاربر ارسال خواهد شد و بدین طریق، می‌توان از راه دور از حال حیوان خانگی خود باخبر شد.
 
همانطور که اشاره شد این ربات فعلا به مرحله تولید انبوه نرسیده و در صورت جذب سرمایه اولیه که شرکت سازنده برای آن تعیین کرده، وارد خط تولید خواهد شد.