با بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچی آشنا شوید

تلویزیون‌های ۵۰ اینچی

می‌خواهید فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را در صفحه‌ای غول‌آسا تماشا کنید؟ به‌دنبال خرید دیوایسی برای دیدن برنامه‌های مورد علاقه‌تان هستید؟ در نتیجه شما به یک تلویزیون نیاز دارید. این محصولات عظیم‌الجثه در سایزها و قیمت‌های گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند و هر کدام از تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی سود می‌گیرند. برای همین انتخاب یک تلویزیون به کار سختی بدل شده و باید وقت زیادی را صرف تحقیقات کنید. خوش‌بختانه راهنماها در اختیارتان قرار گرفته تا در مدت رمان کمی برترین مد‌ل‌ها را بشناسید. در ادامه بهترین تلویزیون‌های ۵۰ اینچی را لیست کرده‌ایم، پس با ما همراه باشید.


سامسونگ 50NU7900

تلویزیون‌های ۵۰ اینچی

سامسونگ یکی از برترین سازندگان حوزه نمایشگر به‌حساب می‌آید و از این رو تلویزیون‌های باکیفیتی تولید می‌کند. 50NU7900 نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت سازنده از یک دیسپلی ۵۰ اینچی مجهز به فن‌آوری ال‌ای‌دی بهره جسته که رنگ‌ها را به‌صورت اغراق‌آمیز نشان می‌دهد و روشنایی پنل را افزایش داده. در نتیجه تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد شد. سامسونگ رزولوشن 4K را برای 50NU7900 تدارک دیده تا جزئیات تصاویر به‌نمایش گذاشته شوند و به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی از محتواهای 4K در تلویزیون کره‌ای بهره بگیرید. تکنولوژی‌های دیگر هم فراهم گشته تا تجربه جذابی از دیدن برنامه‌های مورد علاقه‌تان در 50NU7900 داشته باشید و مطمئن باشید از نگاه کردن به این محصول چشم‌گیر سیر نخواهید شد! بلندگوها را فراموش نکنیم. دیوایس مذکوراز اسپیکرهای خوش‌صدا و توان‌مندی برخوردار است که موزیک‌ها را با وضوح و شفافیت بالا پخش می‌کنند و از میزان بلندی مطلوبی سود می‌برند. رابط هوشمند هم فراموش نشده و به‌لطف آن قادرید به جست‌وجو در اینترنت بپردازید، از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید و همچنین به نصب و اجرای گیم‌های سرگرم‌کننده بپردازید. ناگقته نماند تولیدکننده دو درگاه یو‌اس‌بی در اختیارتان قرار داده تا در صورت نیاز از فلش‌مموری برای دیدن فیلم‌های دل‌خواه خود بهره بجویید.

قیمت: ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سونی KDL-50W660F

تلویزیون‌های ۵۰ اینچی

دیزاین نقشی اساسی را در لوازم دیجیتال ایفا می‌کند. سونی هم به این موضوع پی برده و تلویزیون خود را با یک طراحی مدرن و چشم‌نواز به بازار عرضه نموده. حاشیه‌های باریک اطراف پنل زیبایی بی‌حد و حصری به آن بخشیده‌اند و از طرفی دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کنند. صفحه‌نمایش این مدل با تکنولوژی ال‌ای‌دی همراه شده و در نتیجه از روشنایی نسبتا زیادی سود می‌برد. از طرفی رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده می‌شوند که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. پس KDL-50W660F گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان فیلم و انیمیشن به‌حساب می‌آید. گفتنی‌ست رزولوشن فول اچ‌دی برای‌تان فراهم گشته تا شاهد جزئیات رضایت‌بخشی از تصاویر باشید. این تلویزیون به اسپیکرهای باکیفیتی مجهز گشته که موسیقی‌ها را با شفافیت بالا و میزان باس مناسب پخش می‌کنند. در ضمن این بلندگوها از تکنولوژی‌های مختلفی سود می‌برند و به این ترتیب محصول سونی گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به موزیک شمرده می‌شود. رابط هوشمند هم فراموش نشده و با کمک آن می‌توانید برنامه‌های کارآمدی را دانلود و نصب کنید و در عین حال به جست‌وجو در اینترنت بپردازید.

قیمت: ۷ میلیون تومان

فیلیپس 50PUT6002

تلویزیون‌های ۵۰ اینچی

صفحه‌نمایش ۵۰ اینچی و با رزولوشن 4K اصلی‌ترین دلیل برای خرید این محصول شمرده می‌شود و تبدیل به نکته مثبتی برای 50PUT6002 شده. در نتیجه جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید و تلویزیون سونی چیزی را از قلم نمی‌اندازد. تکنولوژی ال‌ای‌دی نیز فراهم گشته تا روشنایی پنل بیش‌تر گردد و لازم به‌ذکر است که رنگ‌ها به‌طور اغراق‌آمیزی به‌نمایش گذاشته می‌شوند. به این ترتیب 50PUT6002 یکی از بهترین مدل‌ها برای تماشای فیلم و انیمیشن‌ها است. بلندگوهای قدرت‌مند دلیلی برای خرید دستگاه فیلیپس به‌شمار می‌آیند و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان موسیقی بدل نموده. در حقیقت موزیک‌ها با وضوح رضایت‌بخش و میزان بلندی مناسب پخش می‌شوند و نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کنند. خوش‌بختانه شرکت سازنده رابط هوشمند را از یاد نبرده و شاهد Philips Smart در این تلویزیون هستیم. پس به‌راحتی می‌توانید بازی‌های مختلف را نصب و اجرا نمایید، به سرچ در اینترنت مشغول شوید و از اپلیکیشن‌های کاربردی بهره ببرید.

قیمت: ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

مارشال ME-5011

تلویزیون‌های ۵۰ اینچی

به‌دنبال یک تلویزیون ۵۰ اینچی و مجهز به تکنولوژی‌ها مختلف هستید و در عین حال می‌خواهید دیوایسی مقرون‌به‌صرفه خریداری نمایید؟ پس حتما ME-5011 را در سبد خریدتان بگنجانید. پنل تخت تلویزیون از فن‌آوری ال‌ای‌دی بهره می‌جوید و برای همین روشنایی افزایش یافته و شاهد رنگ‌های جذابی در محصول مارشال هستیم. اما چیزی که ME-5011 را از سایر مدل‌ها متمایز کرده، رزولوشن 4K آن است. به این ترتیب جزئیات بسیاری در تصاویر خواهید دید. به‌جرئت می‌توان گفت تماشای برنامه‌های مختلف در ME-5011 لذت‌بخش‌تر خواهد شد و علاقه‌مندان به فیلم‌ها و انیمیشن‌ها از خرید تلویزیون مارشال پشیمان نمی‌شوید. از بلندگوهای دستگاه غافل نشویم. این اسپیکرهای توان‌مند موزیک‌ها را با کیفیت بالا پخش می‌کنند و از میزان باس مطلوبی برخوردار هستند. در ضمن ME-5011 از دیزاین زیبا و مدرنی بهره می‌جوید که نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند. به‌عنوان مثال مارشال حاشیه‌های باریکی برای این گجت تدارک دیده که تبدیل به نکته مثبتی برای آن شده.

قیمت: ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

نوشته با بهترین تلویزیون‌های 50 اینچی آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.