با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷)

06bose-soundlink-around-ear-wireless-headphones-ii با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷)

هدفون‌ها یکی از محبوب‌ترین گجت‌های بازار به حساب می‌آیند که به لطف آن‌ها می‌توانیم به موسیقی‌های دل‌خواه‌ خود گوش بدهیم و لذت ببریم. اما این لوازم دیجیتال در دو دسته به بازار عرضه می‌شوند. سیمی و دیگری بی‌سیم. عمدتا هدفون‌های وایرلس با بلوتوث کار می‌کنند و به این ترتیب از شر سیم‌های مزاحم خلاص خواهید شد. اگر می‌خواهید با بهترین‌های این دسته از دیوایس‌ها آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


بنگ اند آلفسن B And O Play H7

631396 با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷)

این کمپانی معتبر جهانی محصولات متنوع و پریمیومی را به بازار ارایه کرده که کیفیت بسیار بالایی دارند و تجربه‌ جدیدی از شنیدن موسیقی را عرضه می‌کنند. پس اگر جز عاشقان موزیک‌ هستید و می‌خواهید دستگاهی حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید، این مدل گزینه‌ای مطلوب برای شماست. طراحی B And O Play H7 چیزی بین مدرنیته و دیزاین ساده است که ترکیب جذابی را ساخته و نظر هرکسی را جلب می‌کند. تولیدکننده هم از المان‌های پرزرق و برق بهره برده و هم با استفاده از عناصر نوستالژیک ظاهری اغواکننده برای این مدل تدارک دیده. یک باتری با ظرفیت بالا یکی از مهم‌ترین اجزای B And O Play H7 را تشکیل داده و به شما این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید تا ساعت‌ها به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. کیفیت پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون به شمار می‌آید. هدفون مذکور موسیقی‌ها را با تمام جزئیات پخش می‌کند و بیس به خوبی شنیده می‌شود.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

بیتس Solo3

997350 با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷)

یکی از سازندگان خوش‌نام صنعت موسیقی، بیتس است که محصولات فوق‌العاده‌ و با کیفیت بسیار بالا می‌سازد. Solo3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. موسیقی‌ها با نهایت شفافیت پخش می‌شوند. باس بالا نیز فراموش نشده و رضایت خوره‌های موزیک را در پی دارد. دیزاین در همه دیوایس‌ها و در کل لوازم مختلف بسیار مهم است و در واقع می‌تواند دلیلی برای خرید آن محصول باشد. کمپانی بیتس این موضوع را درک کرده و برای Solo3 از یک طراحی مدرن و در عین حال ساده بهره برده. این دیزاین نظر هر کاربری را جلب می‌کند و گذشته از این، جمع و جور بودن آن یوزرهای ماجراجو را ترغیب به خرید این دیوایس می‌نماید. چراکه با کمک نقاط شکست که روی بدنه تعبیه شده‌اند، Solo3 می‌تواند در فضاهای کوچک نیز قرار بگیرد. برای این‌که وقت‌تان برای شارژ هدفون تلف نشود، تولیدکننده از تکنولوژی شارژ سریع استفاده کرده که در زمان کوتاهی باتری گجت را فول‌شارژ می‌کند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ای‌کی‌جی Y50BT

459641 با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷)

اگر بخواهیم بهترین هدفون‌های بی‌سیم را نام ببریم، نباید محصولات یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه را نادیده بگیریم. بی‌تردید دستگاه‌های ای‌کی‌جی از کیفیت سطح بالایی برخوردار هستند و در سطح برترین‌های بازار قرار دارند. Y50BT یکی از دیوایس‌های این کمپانی به شمار می‌آید که به طیف وسیعی از قابلیت‌ها مجهز شده. دیزاین هدفون در عین ساده بودن، جذابیت زیادی دارد و حتی در بین نمونه‌های پرزرق و برق بازار حرفی برای گفتن دارد. در حقیقت بهره‌گیری از مواد باکیفیت باعث شده تا استفاده از هدفون لذت‌بخش شود و هم‌چنین مقاومت آن تا حد زیادی افزایش یابد. کیفیت پخش موسیقی نیز مثل بخش‌های دیگر فوق‌العاده است و رضایت کاربران را رقم می‌زند. برای هدفون‌های بلوتوثی عمر باتری از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. ای‌کی‌جی که مهارت و تجربه زیادی در ساختن محصولات بی‌سیم دارد، این مدل را هم با یک باتری غول‌پیکر به بازار عرضه کرده که عمر باتری مناسبی دارد. به این ترتیب تا ساعت‌ها قادر به گوش دادن به موسیقی دوست داشتی‌تان خواهید بود. گوشی‌های نرم هدفون، استفاده از Y50BT را بسیار ساده کرده و حتی بعد از مدت‌ها گوش سپردن به موزیک خسته نمی‌شوید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

سنهایزر RS 120 II

316465 با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷)

بدون شک سنهایزر یکی از بهترین تولیدکنندگان مصحولات حوزه موسیقی است و تا حالا مدل‌های مختلفی را ارایه نموده. هدفون‌های بی‌سیم بسیاری در بازار حضور دارند که با قابلیت‌های متعدد جذابی عرضه می‌شوند. اما RS 120 II با همه آن‌ها تفاوت دارد. تولیدکننده برای شارژ راحت‌تر آن از یک پد کارآمد بهره برده که با تکنولوژی وایرلس دیوایس را شارژ خواهد کرد. در این صورت نیازی نیست مثل دیگر نمونه‌های بازار با سیم‌های مزاحم در حین شارژ مواجه شوید. فقط کافی‌ست هدفون را روی پد بگذارید و تمام. دستگاه سنهایزر با سرعت زیادی شارژ خواهد شد و وقت‌تان را تلف نمی‌کند. اما مهم‌ترین مشخصه این دسته از محصولات، کیفیت پخش صداست. این مورد در RS 120 II هم مورد توجه قرار گرفته و تجربه جدید از شنیدن موسیقی را برای کاربران رقم می‌زند. برای این‌که محدود نشوید و بتوانید ساعت‌های زیادی به موزیک دل خواه خود گوش دهید، کمپانی سازنده از یک باتری با عمر بالا استفاده کرده که حتی نظر کاربران حرفه‌ای را نیز جلب می‌نماید. رنج زیاد فرستنده که به‌عنوان پایه شارژ هم کاربرد دارد، به شما این امکان را می‌‌دهد تا بدون وجود موبایل به موسیقی‌ها گوش دهید و برخلاف تکنولوژی بلوتوث محدودیت در تغییر مکان ندارید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

نوشته با بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار آشنا شوید (شهریور ماه ۹۷) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.