با بهترین هدفون‌ها در رنج قیمتی زیر ۳۰۰ هزار تومان آشنا شوید

زیر ۳۰۰ هزار تومان

می‌خواهید به موسیقی‌های دل‌خواه خود گوش دهید؟ در نتیجه به یک هدفون نیازمندید. این دیوایس‌ها امکان شنیدن موزیک‌ها را بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران فراهم می‌کنند. شرکت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌نمایند و هر ساله از محصولات جدید خود پرده‌ برمی‌دارند. همین موضوع انتخاب را برای کاربران دشوارتر کرده و باید زمان زیادی را به تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر یک از گجت‌ها اختصاص دهید. خوش‌بختانه راهنماهای خرید در اختیارتان قرار گرفته‌اند. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین هدفون‌ها در رنج قیمتی زیر ۳۰۰ هزار تومان آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


باسئوس S03

زیر ۳۰۰ هزار تومان

باسئوس یکی از برترین تولیدکنندگان هدفون‌ها به‌شمار می‌آید که تاکنون مدل‌های جذابی را به بازار عرضه نموده. S03 نیز از این قاعده مستثنی نیست. اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و به‌همین دلیل محصول مذکور گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران محسوب می‌شود. چراکه بدون حضور سیم‌ها به‌راحتی می‌توانند هم پلی‌لیست خود را پلی نموده و در عین حال به دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازند. گفتنی‌ست S03 در برابر عرق و رطوبت مقاوم بوده و حتی در مکان‌های مرطوب و باشگاه‌ها می‌توانید از این هدفون بهره ببرید. کیفیت بالای پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید گجت به‌شمار می‌رود و در حقیقت آهنگ‌‌ها با وضوح و باس مطلوب پخش می‌شوند. باتری غول‌پیکر نیز فراهم آمده تا با یک‌بار شارژ ساعت‌ها قادر به پلی کردن موسیقی‌ها باشید. دیزاین ارگونومیک بهره‌گیری از دیوایس را لذت‌بخش‌تر نموده و در استفاده طولانی‌مدت از هدفون احساس خستگی و ناراحتی نخواهید کرد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

ریمکس RB-S6

زیر ۳۰۰ هزار تومان

نک‌بندها دسته‌ای از هدفون‌ها به‌شمار می‌آیند که دور گردن قرار گرفته و با کمک گوشی‌های آن می‌توانید به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. به‌لطف وزن کم محصول پس از مدتی متوجه حضور نک‌بند نخواهید شد. RB-S6 نیز جز همین خانواده است. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و به این ترتیب بدون مزاحمت سیم‌ها قادر به پخش پلی‌لیست‌تان هستید. کیفیت پخش صدا مولفه بسیار مهمی در هدفون‌ها محسوب می‌شود و ریمکس هم این موضوع را درک کرده و برای محصول خود کیفیتی مثال‌زدنی را تدارک دیده. موزیک‌ها با شفافیت بالا و میزان باس مناسب پخش می‌شوند و طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کنند. برای این‌که تا ساعت‌ها آهنگ‌های دل‌خواه‌تان را گوش دهید، تولیدکننده از یک باتری بزرگ سود جسته که با یک‌بار شارژ بیش‌تر از ۶ ساعت دوام می‌آورد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

کریتیو Flex

زیر ۳۰۰ هزار تومان

گوشی‌های نرم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل هستند و استفاده طولانی‌مدت از هدفون را ممکن می‌سازند. اتصال از طریق سیم انجام می‌گیرد و به این ترتیب Flex از بسیاری دیوایس‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌نماید. میکروفونی هم روی کابل در نظر گرفته شده تا بتوانید با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و همین‌طور به تماس‌ها پاسخ دهید. با این همه، کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون است. گجت کریتیو از تکنولوژی‌های مختلف بهره می‌برد و از این رو موزیک‌ها با وضوح بالا پلی می‌شوند. پس اگر عاشق موسیقی هستید و به‌دنبال هدفونی جذاب می‌گردید، حتما Flex را در سبد خریدتان قرار دهید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

فیلیپس SHB 3060

زیر ۳۰۰ هزار تومان

طراحی مدرن و ساده دلیلی برای خرید SHB 3060 است و آن را به گزینه‌ای مطلوب در بین رقبا تبدیل کرده. کیفیت پخش صدا نیز در سطح بالایی قرار دارد و نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد. گفتنی‌ست موسیقی‌ها با جزئیات فراوان پلی می‌شوند و از شفافیت رضایت‌بخشی برخوردار هستند. اتصال از طریق تکنولوژی بی‌سیم صورت می‌گیرد و در نتیجه بدون حضور سیم‌ها هم می‌توانید به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید و هم به ورزش کردن بپردازید. شرکت سازنده از یک باتری غول‌آسا برای SHB 3060 به‌کار گرفته تا ساعت‌ها قادر به شنیدن آهنگ‌ها باشید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

نیا X2 NEW

زیر ۳۰۰ هزار تومان

نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک هدفون بی‌سیم بپردازید، پس X2 NEW را از یاد نبرید. به‌لطف فن‌آوری بلوتوث می‌توانید به پلی‌لیست‌تان گوش دهید و در عین حال به دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازید. به این ترتیب محصول نیا دیوایسی مناسب برای ورزشکاران محسوب می‌شود. همچنین این امکان داده شده تا کابل X2 NEW را به اسمارت فون‌تان متصل نمایید. کیفیت پخش صدا نیز در سطحی راضی‌کننده قرار دارد و نیاز گروه بزرگی از کاربران را پوشش می‌دهد. ناگفته نماند باتری مجموعه نیز تا ساعت‌ها تاب می‌آورد. پشتیبانی از کارت حافظه نیز فراهم شده تا بدون نیاز به موبایل به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

جنیوس HS-M225

زیر ۳۰۰ هزار تومان

ایرفون‌ها بخش عظیمی از بازار هدفون‌ها را تشکیل می‌دهند و در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی مختلف به بازار عرضه می‌شوند. HS-M225 نیز جز همین سری است. اتصال از طریق کابل انجام می‌گیرد و در این صورت محصول جنیوس از تمام دیوایس‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌نماید. کیفیت نسبتا بالای پخش صدا مهم‌ترین ویژگی این مدل به‌شمار می‌آید و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای کاربران مبدل نموده. در واقع آهنگ‌ها با جزئیات بسیار و میزان باس مناسب پخش می‌شوند. میکروفونی هم تدارک دیده شده تا بتوانید با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

قیمت: ۵۰ هزار تومان

نوشته با بهترین هدفون‌ها در رنج قیمتی زیر 300 هزار تومان آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.