با ریزگیرنده بلوتوثی Atech، هدفون سیمی خود را به یک هدفون‌ بی‌سیم تبدیل کنید

شکی وجود ندارد که سهولت استفاده از هدفون‌های بی‌سیم بسیار بیشتر از نمونه‌های سیمی است.  اخیرا گجتی با نام ای‌تک (Atech) عرضه شده که با تبدیل هدفون سیمی شما به یک نمونه بی‌سیم، مشکل دشواری استفاده از هدفون‌های سیمی را حل کرده است.

ریزگیرنده بلوتوثی ای‌تک قادر است که هدفون سیمی مورد علاقه‌تان را به یک هدفون بی‌سیم با تمام قابلیت‌های معمول تبدیل کنید. در حقیقت با استفاده از این ریزگیرنده دیگر لازم نیست بین کیفیت صدا و یا راحتی استفاده از یک هدفون بی‌سیم مردد بمانید. این گیرنده بلوتوثی کوچک به طور مستقیم به درگاه هدفون‌تان متصل می‌شود و این اجازه را به شما می‌دهد که گوشی یا پلیر خود را درون جیب خود بگذارید و به موزیک یا پادکست خود گوش دهید.

کار این رسیور تبدیل اصوات بی‌سیم با کیفیت اچ‌دی است. هم‌چنین شما می‌توانید به راحتی آهنگ‌ها و میزان صدا را با کلیدهای کنترلی تعبیه شده بر روی هدفون خود تغییر دهید. به علاوه، این گجت دارای یک گیره لباس نیز هست تا به این ترتیب با خیال راحت بتوانید از آن در حین حرکت و ورزش استفاده کنید. در طراحی مینیمالیستی ای‌تک، به سبک بودن آن توجه خاصی شده و به شما این اطمینان داده می‌شود که وزن آن را تقریبا احساس نخواهید کرد.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که محدوده ارتباطی بی‌سیم آن بیش از ۳۳ فوت (حدود ۱۰ متر) است. پس نباید نگران این باشید که با فاصله گرفتن از منبع صوتی یا گوشی تلفن همراهتان، پخش آهنگ قطع شود. نهایتا باید اضافه کنیم که قیمت این گجت در حال حاضر با شصت درصد تخفیف در حدود بیست دلار است.

نوشته با ریزگیرنده بلوتوثی Atech، هدفون سیمی خود را به یک هدفون‌ بی‌سیم تبدیل کنید اولین بار در پدیدار شد.