با عایق رطوبتی نانوشیلد و کاربردهای آن آشنا شوید

نانوشیلد

دنیای تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است و از این رو هر ساله شاهد فن‌آوری‌ها و محصولات جدیدی هستیم که سبک زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهند. یکی از همین تکنولوژی‌های کارآمد، نانو است. کاربردهای گسترده نانو باعث شده تا کمپانی‌های زیادی به این حوزه ورود پیدا کنند. نانوشیلد یکی از شرکت‌های موفق صنعت مذکور به‌حساب می‌آید که تاحالا از محصولات متعددی پرده برداشته. در این نوبت می‌خواهیم با این برند آشنا شویم و قابلیت‌ها و کاربردهای عایق‌های رطوبتی نانوشیلد را بشناسیم. پس با ما همراه باشید.


عایق رطوبتی نانوشیلد چیست؟

نانوشیلد

کسی نیست که با بام خانه، استخر یا نمای آپارتمان خود مشکلی نداشته باشد. نشتی‌های متعدد بام، خزه‌های استخر و از بین رفتن نمای ساختمان مسائل مهمی برای افراد به‌حساب می‌آیند که باید سریعا برطرف شوند تا از خسارات احتمالی جلوگیری گردد. اما چه‌کاری انجام دهیم که این معضل‌ها برای همیشه حل شوند؟ یکی از بهترین‌ راه‌ها، عایق‌های رطوبتی نانوشیلد هستند. با کمک محصولات این کمپانی می‌توانید بام خانه، استخر و نمای آپارتمان خود را با لایه‌ای از فن‌آوری نانو بپوشانید تا در برابر نشتی‌‌ها، یخبندان و قارچ و جلبک و همین‌طور اشعه فرابنفش در امان باشد. اما عایق‌های رطوبتی نانوشیلد به همین‌جا ختم نمی‌شوند. طیف وسیعی از محصولات در اختیارتان قرار گرفته تا از آشپزخانه، فضاهای مرطوب و به‌طور کلی ساختمان خود در برابر عوامل مختلف محافظت نمایید. از این رو در بلندمدت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. عایق‌های رطوبتی مذکور از مقاومت بالایی برخوردار هستند و گزینه‌ای عالی برای تمامی افراد شمرده می‌شوند. در پایین برخی از کاربردهای محصولات نانوشیلد را لیست کرده‌ایم.

نانوپول

نانوشیلد

جلبک‌ها و خزه‌ها نگه‌داری از استخرها را دشوارتر کرده‌اند و به‌تدریج ظاهر آن‌ها را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند. از طرفی باکتری‌ها درون آب ممکن است موجب بیمار شدن شما گردند و سلامتی‌تان را به خطر بیندازند. پس باید چه‌کاری انجام دهیم؟ با محصول نانوپول می‌توانید از استخر خود در برابر این عوامل محافظت نمایید. خوش‌بختانه این عایق در دمای پایین و بالا عملکرد خود را حفظ می‌کند و در تمامی شرایط استخر شما را تمیز و پاکیزه نگه می‌دارد. گفتنی‌ست اجرای نانوپول در کم‌ترین زمان ممکن عملی خواهد شد و به‌سادگی قابل‌ انجام است.

نانورول

نانوشیلد

نانورول یکی از برترین محصولات نانوشیلد به‌حساب می‌آید که از مقاومت بالایی بهره می‌برد. همچنین این عایق انعطاف‌پذیر بوده و در مکان‌ها و سطوح مختلفی ازجمله چوب، سیمان و گچ قادر به استفاده از آن هستید. بهره‌گیری از این فن‌آوری نسبت به نمونه‌های سنتی مثل قیر و ایزوگام بسیار کارآمدتر خواهد بود و نصب آن نیز به‌سادگی انجام می‌گیرد. مدل مذکور از نفوذ آب و رطوبت به داخل اجزای ساختمان جلوگیری می‌کند و عمر بالایی برای خانه‌تان به ارمغان می‌آورد. نانورول از موادی ساخته شده که کوچک‌ترین آسیبی به طبیعت نمی‌رساند. در نتیجه اگر جز دوست‌داران محیط زیست هستید و در عین حال می‌خواهید از خانه خود محافظت کنید، حتما نانورول را مدنظر داشته باشید.

نانوکالر

نانوشیلد

یکی از مشکلات خانه‌ها، رشد خزه و از بین رفتن رنگ ساختمان است. خوش‌بختانه با فن‌آوری نانو این مسئله نیز حل شده و دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن جذابیت خانه‌تان باشید! به‌لطف نانوکالر می‌توانید آپارتمان خود را رنگ نموده و از آن در برابر خزه‌ها محافظت کنید. اما کاربردهای این تکنولوژی در این‌جا پایان نمی‌یابند. نانوکالر در مقابل دمای پایین و دمای بالا هم مقاوم است و از این رو در شرایط و فصول مختلف دوام می‌آورد و مطمئن باشید کوچک‌ترین آسیبی متحمل نمای خانه‌ها نخواهد شد.

نانوبام

نانوشیلد

در کشورمان ایزوگام راه‌حل بیش‌تر مردم برای محافظت از بام خانه‌های‌شان محسوب می‌شود. اما استفاده از این فن‌آوری منسوخ‌شده مشکلاتی را برای افراد به‌وجود می‌آورد. برای مثال بعد از مدتی شاهد ترک‌های بسیاری بر روی ایزوگام خواهید بود که به‌طور چشم‌گیری مقاومت ایزوگام را کاهش می‌دهد. اما نانوبام برخلاف رقیب خود در برابر عوامل مختلف تاب می‌آورد و حتی پس از سال‌ها نیز عملکرد عالی خود را حفظ می‌کند. در واقع با بهره‌گیری از این محصول پشت‌بام ساختمان‌ها به‌طور کامل آب‌بندی خواهد شد.

نوشته با عایق رطوبتی نانوشیلد و کاربردهای آن آشنا شوید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.