با موتو مادهای جدید موتورولا آشنا شوید: از دستیار شخصی Amazon تا تبدیل موتو Z به یک کنسول بازی

با موتو مادهای جدید موتورولا آشنا شوید: از دستیار شخصی Amazon تا تبدیل موتو Z به یک کنسول بازی

موتورولا در کنگره جهانی موبایل امسال که در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار گردید از چندین و چند گجت هوشمند خود رونمایی کرد. این شرکت در کنار معرفی گوشی‌های میان رده خود یعنی موتو G5 و موتو G5 Plus، از چندین موتو ماد جدید نیز رونمایی کرده است.

در این بین می‌توان موتو ماد Amazon Alexa را برجسته‌ترین موتو ماد معرفی شده دانست.

موتورولا همواره قصد دارد تا با ارایه ماد‌های مختلف برای موتو Z، تجربه بهتری از استفاده این گوشی را برای کاربران خود فراهم آورد. یکی از آخرین موتو مادهای معرفی شده توسط موتورولا، موتو ماد Amazon Alexa است.

کاربر با این ماد قادر خواهد بود بسیاری از کارهای خود را به آسانی مدیریت کند. از امکانات این ماد می‌توان به تنظیم خودکار دمای خانه، استفاده آسان از سیستم اوبر (سرویس آنلاین حمل و نقل) و همچنین نوشتن لیست خرید بدون باز کردن یک اپلیکیشین متنی توسط کاربر اشاره کرد.

موتورولا در کنار معرفی ماد Amazon Alexa، چندین و چند ماد کاربردی دیگر را نیز رونمایی کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به ماد Power Pack اشاره داشت. کاربران با استفاده از این گجت می‌توانند از ۵۰ درصد باتری اضافه بهره‌مند شوند.

از دیگر موتو مادهای محبوب ارایه شده می‌توان به موتو ماد Gamepad اشاره کرد. کاربر با استفاده از این ماد می‌تواند گوشی خود را به یک کنسول بازی تبدیل کند.

انتظار می‌رود تا پایان سال جاری موتورولا از یک توربو موتو ماد برای افزایش ظرفیت باتری در موتو Z رونمایی کند چرا که برای استفاده بهینه‌تر از ماد Gamepad، نیاز به این محصول بیش از پیش احساس خواهد شد. موتورلا همچنین در حال کار بر روی یک موتو ماد با قابلیت شارژ بی‌سیم است.

اگرچه انتظار می‌رود موتورولا عرضه موتو ماد‌های جدید خود را تا پایان نیمه سال جاری میلادی آغاز کند اما هنوز اطلاعات رسمی در رابطه با تاریخ و قیمت عرضه موتو مادهای مذکور ارایه نشده است. با این حال ماد Power Pack به طور قطع از ماه مارس با قیمت ۴۹ دلار عرضه خواهد شد.

نوشته با موتو مادهای جدید موتورولا آشنا شوید: از دستیار شخصی Amazon تا تبدیل موتو Z به یک کنسول بازی اولین بار در پدیدار شد.