با هجوم کاربران Yelp، هتل ترامپ در واشنگتن با دریافت دو ستاره به عنوان طویله شناخته شد!

بعد از سخنرانی ترامپ که کشورهای آفریقایی، هاییتی و السالوادور را چاه توالت خطاب کرده بود، کاربران با هجوم به سایت Yelp (که به معرفی و درجه بندی کیفی هتل‌ها و رستوران‌ها می‌پردازد) اقدام به دادن نمره کیفی ضعیف به هتل‌های متعلق به ترامپ نمودند.

هتل‌های ترامپ در سراسر آمریکا وجود دارند و کاربران با نظرات منفی خود، این هتل‌ها را طویله توصیف کردند. این هجوم اینترنتی به حدی شدید بود که باعث شد رتبه هتل مجلل بین المللی ترامپ در واشنگتن، پایتخت آمریکا به طور موقت از پنج ستاره به درجه کیفی دو ستاره نزول پیدا کند.

yelp

همچنین کاربران با توصیفات خیالی از وضعیت هتل در سایت یلپ، ترامپ و سخنانش را به تمسخر گرفتند. برای مثال متیو.او از کلمبوس در مورد هتل بین‌المللی واشنگتن ترامپ، اینچنین نوشته بود: یک طویله تمام عیار، تمامی ملافه‌های سفید در وسطشان دو سوراخ بزرگ بود، دوش‌ها از جنس طلا بود، استیک‌ها را در آشپزخانه با سس کچاپ شسته بودند، من درخواست یک بطری آب دادم به جایش یک سطل مرغ با هشت نوع غذای رژیمی آوردند. حقیقتا این هتل یک طویله واقعی است.

دیوید.کی از سن آنتیوتیو نیز نوشته بود : طویله ترامپ، متعلق به یک نژادپرست خطرناک، که تمامی ملافه‌هایش زرد شده بود (…)، نژادپرستان سازمان کو کلاکس کلان در لابی هتل قدم می‌زنند و در همه جا مافیای روسیه به چشم می‌خورند، چقدر ناراحت کننده! استیک‌ها را درون سس سرو کرده‌اند. بسیاری از دستورات کتاب مقدس در اتاق‌ها زیر پا گذاشته می‌شود. در مینی بار هم تنها یک کوکاکولای رژیمی و ساندویچ مک دونالد برای خوردن گیر می‌آید. دقیقا یک طویله چهار ستاره!

نوشته با هجوم کاربران Yelp، هتل ترامپ در واشنگتن با دریافت دو ستاره به عنوان طویله شناخته شد! اولین بار در پدیدار شد.