با Letv Le Max Pro نخستین اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ آشنا شوید

 

 کمپانی چینی Letv ساعاتی پیش پرچمدار خود را با نام Letv Le Max Pro معرفی کرد؛ فبلتی خاص که به دلیل وجود اسنپدراگون 820، توجه بیشتری را به خود جذب کرده است.Letv Le Max Pro (1)

این فبلت، از نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن 2k بهره می‌گیرد و در کنار آخرین نسل پردازنده‌های کوالکام با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 راهی بازار می‌شود. یک باتری 3400 میلی‌آمپری نیز وظیفه تامین انرژی این محصول را دارد. طبق شایعات، در اولین تست‌ها، این فبلت توانسته از مرز 130 هزار در بنچمارک AnTuTu 6  نیز عبور کند که این موضوع، نشانگر قدرت بی‌نهایت اسنپدراگون 820 است. همچنین، این گوشی دارای حافظه داخلی 32، 64 یا 128 گیگابایتی است. Letv Le Max Pro (2)یکی از موضوعاتی که قبل از معرفی این محصول بر روی آن تاکید شده است، مصرف بهینه باتری، در کنار سرعت و عملکردی بی‌نقص است. شاید Letv Le Max Pro از نظر سرعت تفاوت زیادی نسبت به سایر اسمارت‌فون‌ها نداشته باشد اما خیلی سریع و بدون هیچ لگی هر برنامه یا بازی را اجرا می‌کند. لازم به ذکر است که بگوییم،  سنسور اثر انگشت Sense ID و یک دوربین 21 مگاپیکسلی نیز در این محصول تعبیه شده است که  تصاویر باکیفیتی را شکار می‌کند.Letv Le Max Pro (3)پرچمدار LeTV از استاندارد جدید وای‌فای 802.11ad با پشتیبانی از سرعت یک گیگابایت در ثانیه بهره می‌برد که در نوع خود جالب است. به علاوه، پشتیبانی از شبکه LTE‌ با سرعت فوق‌العاده بالا نیز از دیگر استاندارهای ارتباطی این فبلت است.Letv Le Max Pro (4)از آن‌جایی که چینی‌ها علاقه زیادی به کپی کردن دارند، بخش‌هایی از این موبایل مثل حسگر تشخصی اثر انگشت، بی‌شباهت با هواوی میت 8 نیست. سیستم عامل محصول مذکور، اندروید 6.0 است و LeTV آن را به رابط کاربری اختصاصی خود مجهز کرده است.Letv Le Max Pro (5)

این محصول نخستین اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون 820 است که راهی آمریکا می‌شود. هنوز خبری در رابطه با قیمت نهایی آن منتشر نشده است. نظر شما در رابطه با این گوشی چینی چیست؟!

نوشته با Letv Le Max Pro نخستین اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون 820 آشنا شوید اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.