براساس اطلاعات فاش شده، اپل از آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد

براساس اطلاعات فاش شده، اپل از آیپد پرو 10.5 اینچی در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد

براساس اسکرین‌شات منتشر شده از روی نمایشگر یک کامپیوتر که نشان‌دهنده اطلاعات مربوط به کیس‌های آیپد پرو است، سرنخ مهمی از تاریخ معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی در اختیار ما قرار گرفته است. این تصویر به ماه ژوئن برای زمان عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی اشاره می‌کند. همانطور که می‌دانید اپل چنین تبلتی در بازار ندارد و اگر این تصویر صحت داشته باشد، باید منتظر معرفی آن در ماه آینده باشیم.

در ماه آگوست سال گذشته تحلیلگر KGI، مینگ چی‌کو، اعلام کرد که اپل در آینده از تبلت 10.5 اینچی آیپد پرو با چیپ‌ست A10X رونمایی خواهد کرد. براساس شایعات، این مدل جدید از باریک‌ترین حاشیه نمایشگری که تا امروز در آیپدهای اپل مورداستفاده قرار گرفته، بهره می‌برد. این امر باعث می‌شود که اپل بدون تغییر در اندازه کلی تبلت، نمایشگر بزرگتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

یکی از موضوعات جالب‌توجه در رابطه با این محصول در صورت بدون حاشیه بودن نمایشگر، محل قرارگیری Touch ID است. اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید منتظر تعبیه این سنسور در زیر نمایشگر باشیم. شایعات به عدم استفاده از این تکنولوژی در آی‌فون 8 اشاره می‌کنند و حتی انتقال Touch ID به پنل پشتی این گوشی هوشمند را محتمل می‌دانند، اقدامی که اپل برای آیپد پرو نمی‌تواند انجام دهد. باتوجه به یکسان بودن تاریخ موجود در این اسکرین‌شات با زمان برگزاری کنفرانس اپل، احتمال معرفی این تبلت جدید در WWDC 2017 وجود دارد.

نوشته براساس اطلاعات فاش شده، اپل از آیپد پرو 10.5 اینچی در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد اولین بار در پدیدار شد.