براساس اطلاعات فاش شده آی‌فون جدید اپل با تغییراتی بنیادین عرضه خواهد شد

https-_blogs-images.forbes.com_gordonkelly_files_2018_12_Screenshot-2018-12-19-at-02.03.56-Edited-1200x907 براساس اطلاعات فاش شده آی‌فون جدید اپل با تغییراتی بنیادین عرضه خواهد شد

اطلاعاتی که مستقیما از جانب اپل فاش شده نشان می‌دهد که این کمپانی به منظور نوآوری مجدد در گوشی‌های آی‌فون خود برخی برنامه‌های بنیادین را در دست اجرا دارد. اکنون اطلاعات جدید چگونگی انجام چنین اقداماتی را به‌طور دقیق توضیح می‌دهد.

به لطف اطلاعات اخیرا منتشر شده توسط Ice Universe اکنون همگی می‌دانیم که بازطراحی آی‌فون جدید به شکلی گسترده و احتمالا فراتر از حد تصور انجام خواهد شد. Ice Universe متخصص محصولات سامسونگ است و با این وجود سابقه تصاحب بیش از 5.69 درصد سهام اپل در بورس NASDAQ را نیز در کارنامه دارد.

https-_blogs-images.forbes.com_gordonkelly_files_2018_12_Screenshot-2018-12-19-at-02.03.56-Edited-1200x907 براساس اطلاعات فاش شده آی‌فون جدید اپل با تغییراتی بنیادین عرضه خواهد شد

طرح مفهومی اپل آی‌فون XI

Ice Universe معتقد است که اپل ناچ را از گوشی‌های آی‌فون خود حذف خواهد کرد؛ اما در عین‌حال قصد ندارد آن‌را با یک نمایشگر تمام‌صفحه جایگزین نماید. در عوض اپل نیز همانند الگوی پیاده‌سازی شده در اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ گلکسی A8s از طراحی نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد. این متد طراحی هم‌زمان با دهمین سالگرد عرضه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S و در پرچم‌دار گلکسی S10 سامسونگ به‌کار گرفته خواهد شد.

صفحه‌نمایش حفره‌دار اساسا فضای نمایشی بیش‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما طبیعت نامتقارن آن با رویکرد معمول اپل مغایرت دارد. سامسونگ بزرگ‌ترین تامین‌کننده نمایشگرهای موردنیاز اپل محسوب می‌شود و اکنون همگی می‌دانیم که حسگرهای یکپارچه با نمایشگر این کمپانی (که برای ساخت گوشی‌های واقعا بدون‌حاشیه ضروری هستند) هنوز برای عرضه آماده نیستند.

تاسف بارتر این‌که به گفته Ice Universe اپل تا سال 2020 به سراغ نمایشگرهای حفره‌دار نخواهد رفت. علت چنین اقدامی مشخص نیست؛ اما با توجه به این‌که سامسونگ بر مقوله معرفی فناوری مذکور در کلیه مدل‌های ممتاز گلکسی خود تمرکز نموده است؛ لذا احتمالا اپل بایستی منتظر بماند. با این اوصاف گوشی‌های آی‌فون سال آینده تنها از فناوری Y-OCTA سال 2018 سامسونگ بهره‌مند خواهند شد.

نوشته براساس اطلاعات فاش شده آی‌فون جدید اپل با تغییراتی بنیادین عرضه خواهد شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.