برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی ۱ تا ۱٫۵ میلیون تومان

best-1-to-1.5 برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

خرید گوشی تبدیل به یکی از چالش‌های بسیاری از کاربران شده، زیرا علاوه بر کمبود جنس در بازار، به علت بالا رفتن بهای ارز در چند ماه اخیر، قیمت این کالای پر مصرف نیز افزایش بسیاری یافته و به همین خاطر تهیه گوشی مناسب تبدیل به یکی از کارهای دشوار شده است.

بازه قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان، یکی از رده‌های پر طرفدار بین کاربران است و حال این روزها خیلی سخت بتوان گوشی چندان توانمندی در این بین یافت، بدین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا چند مدل که می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد، برگزیده و برای‌تان معرفی کنیم.

با ما و معرفی برترین تلفن‌های همراه در رنج قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان همراه باشید.

1- سامسونگ گلکسی J2 Core

samsung-galaxy-j2-core-Copy برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

نخستین گوشی معرفی شده در این لیست، یکی از جدیدترین اسمارت‌فون‌های سامسونگ است که به تازگی وارد بازار شده و از ارزان قیمت‌ترین محصولات این کمپانی مشهور کره‌ای محسوب می‌شود.

بر روی گلکسی J2 Core از چیپست اگزینوس 7570 ساخت سامسونگ با 4 هسته پردازشی به همراه یک نمایشگر 5 اینچی استفاده شده که دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. البته حافظه داخلی 8 گیگابایتی در کنار تنها 1 گیگابایت رم، از چالش‌های اصلی آن محسوب می‌شود.

حدود قیمت: 1.180.000 تومان

چرا بخریم؟

قیمت مناسب در میان محصولات سامسونگ
استفاده از اندروید نسخه 8
چیپست توانمند سامسونگ

چرا نخریم؟

رم 1 گیگابایتی
حافظه داخلی 8 گیگابایتی
باتری متوسط
وضوح کم‌تر از اچ‌دی نمایشگر

2- نوکیا 2.1

nokia_2.1_-5 برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

نوکیا همچون گذشته، محصولات متنوعی در میان گوشی‌های ارزان قیمت دارد که مدل نوکیا 2.1 که به نوعی آپدیت شده نوکیا 2 است، از نمونه‌های قابل توجه به حساب می‌آید.

نوکیا 2.1 از چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425 بهره می‌گیرد که در این بازه قیمتی، یک نقطه قوت به حساب می‌آید. نمایشگر 5.5 اینچی از وضوح تصویر اچ‌دی استفاده کرده و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در کنار سلفی 5 مگاپیکسلی، وظیفه ثبت خاطرات شما را برعهده دارند. حافظه داخلی کم 8 گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی، نقطه ضعف این محصول محسوب شده اما یک باتری 4000 میلی آمپری، از بخش‌های قابل توجه آن است.

حدود قیمت: 1.200.000 تومان

چرا بخریم؟

چیپست اسنپدراگون 425
اندروید نسخه 8.1
باتری توانمند 4000 میلی‌آمپری
نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی

چرا نخریم؟

رم 1 گیگابایتی
حافظه داخلی 8 گیگابایتی

3- آنر 7S

Honor-7S-Preview-Mojtaba-12 برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

شرکت چینی آنر که زیر مجموعه هواوی محسوب می‌شود، تلاش زیادی کرده تا با ارایه محصولات مقرون به صرفه، درصد زیادی از مارکت را از آن خود کند. آنر 7S با اینکه محصول جدیدی است، اما در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد.

استفاده آنر 7S از یک نمایشگر فول ویو که از نسبت ابعاد جدید این روزها در بین گوشی‌های هوشمند یعنی 18 به 9 بهره می‌گیرد، باعث شده تا چهره مدرنی داشته باشد. چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک در کنار 16 گیگ حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم، توان آن را تامین کرده و دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی سلفی، وظیفه ثبت خاطرات شما را برعهده دارند.

حدود قیمت: 1.350.000 تومان

چرا بخریم؟

چهره مدرن با حاشیه‌های نسبتا کم نمایشگر
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
اندروید نسخه 8.1

چرا نخریم؟

بدنه پلاستیکی با جذب لک و کثیفی

4- پن‌تک IM-100

pantech-im100-19 برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

برند کره‌ای پن‌تک، سال‌های ابتدایی ورود گوشی موبایل به کشورمان، شهرت زیادی داشت اما نتوانست هم‌پای سایر برندها رشد کرده و تقریبا در بازار محو شد، اما با ارایه گوشی IM-100 نشان داد هنوز هم به دنبال فرصتی جهت حضور است.

گوشی پن‌تک IM-100 از مشخصات قابل توجهی بهره می‌گیرد و به‌خاطر وجود یک کلید چرخ دنده مانند در کنار، طراحی متفاوتی هم دارد. نمایشگر 5.2 اینچی از وضوح فول اچ‌دی بهره می‌گیرد که در این بازه قیمتی، بسیار کم‌یاب است. همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با کمک چیپست اسنپدراگون 430 قادر است تا در وضوح فول اچ‌دی هم فیلم‌برداری کند.

همراه با این گوشی پن‌تک، یک اسپیکر بلوتوث جذاب و خاص نیز عرضه می‌شود، این اسپیکر می‌تواند تا گوشی را به صورت بی‌سیم هم شارژ کند و دارای سطح شیشه‌ای جذاب با LED‌های رنگارنگ است (بررسی پن‌تک IM-100 را بخوانید).

حدود قیمت: 1.400.000 تومان

چرا بخریم؟

نمایشگر با کیفیت 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
اسپیکر بلوتوث جداگانه با قابلیت شارژ بی‌سیم
وجود تریگر جداگانه برای کنترل سریع‌تر فرامین
حافظه داخلی 32 گیگابایتی

چرا نخریم؟

اندروید نسخه 6.0
باتری نسبتا ضعیف

5- شیائومی ردمی 6A

Xiaomi-Redmi-6A-Rose-gold برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

شیائومی یکی از تولید کنندگان بزرگ تلفن همراه در دنیا محسوب می‌شود که در بازه‌های مختلف قیمتی دارای اسمارت فون است. ردمی 6A یکی از محصولات ارزان قیمت این سازنده چینی است که نمایشگری عریض دارد و از پردازنده توانمند هلیو A22 در بطن آن استفاده شده است که در کنار 3 گیگابایت رم، یک گوشی با قدرت مناسب را عرضه کرده است.

نمایشگر 5.45 اینچی دارای وضوح تصویر 720 در 1440 پیکسلی بوده و دوربین اصلی آن وضوح 13 مگاپیکسلی و نمونه سلفی دارای وضوح تصویر 5 مگایپکسلی است.

حدود قیمت: 1.450.000 تومان

چرا بخریم؟

سخت‌افزار مناسب با 3 گیگابایت رم
حافظه داخلی 32 گیگابایتی
دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسلی
اندروید نسخه 8.1

چرا نخریم؟

باتری نسبتا ضعیف 3000 میلی‌آمپری

نوشته برترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.