برتری های Galaxy Note 7 نسبت به Galaxy s7 چیست؟

 اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال کرده باشید حتما مطلع هستید که سامسونگ طی بازه زمانی بسیار کوتاه و غیر قابل انتظاری دو محصول معروف خود را معرفی کرده که خریداران حقیقتا برای خرید و انتخاب بین این دو سیستم هوشمند اندرویدی دچار مشکل شده اند. چندی پیش سامسونگ اقدام به معرفی و فروش گلسکی اس ۷ نمود اما دیروز شاهد رونمایی محصول جدیدتر او موسوم به فبلت گلکسی نوت ۷ بوده ایم.

galaxy note 7

گلکسی اس ۷ اخیرا با فروش ۲۵ میلیون واحدی در کل دنیا توانست سود خوبی را عاید سامسونگ کند اما اینکه در بازه زمانی کوتاه خبرهای جدید از فبلت جدید سامسونگ به گوش می رسد نیز باید سود آور باشد.  به هر حال اگر شما هم می خواهید بین این دو سیستم هوشمند سامسونگ یکی را انتخاب کنید ابتدای امر به شما توصیه می کنیم که مقاله اخیر گویا آی تی در مورد بررسی فبلت گلکسی نوت ۷ را مطالعه بفرمایید و دانش خود را با اطلاعات زیر تکمیل نمایید:

galaxy note 7-2

 این فبلت یعنی نوت  دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی است در حالی که برادر کوچکتر او، یعنی گلکسی اس ۷، دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی است. از نظر حافظه رم هر دو از یک حافظه رم ۴ گیگیاباتی بهره مند هستند اما گلکسی نوت ۷ در زمینه حافظه داخلی با افزایش ۳۲ گیگابایتی ظرفیت، نسبت به گلکسی اس ۷، هم اکنون از یک حافظه ۶۴ گیگابایتی بهره مند است.

galaxy note 7

هر دوی این سیستم ها به گفته سامسونگ ضد آب هستند و از سنسور اثر انگشت بهره مند هستند اما ویژگی خمیده بودن به همراه بهره مندی از قلم هوشمند و سنسور عنبیه چشم آن فقط در فبلت نوت ۷ یافت می شود.

galaxy note 7

هر دو این سیستم با وجود ضخامت کمتر از ۸ میلی متر در دسته گوشی های باریک و خوش دست و سبک به شمار می آیند. دوربین هر دو نیز ۱۲ مگاپیکسلی است و از طرفی هر دو از یک پردازنده مشابه با یک مدل بهره مند هستند. بنابراین با مقایسه اصلی ترین گزینه های بررسی می توانید به راحتی سیستم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

samsung-galaxy-note-7-vs-galaxy-s7-1

از آنجا که گوشی نوت ۷ به صورت تبلت و فون معرفی شده و ویژگی های میان محصولی را داراست ما در این جا از نام فبلت برای آن استفاده کرده ایم.