بررسی آیفون ۱۱ اپل از دید وب‌سایت‌های معتبر فناوری

بررسی‌های آیفون 11 در جریان بوده و به‌نظر می‌رسد مردم عاشق جدیدترین پرچمدار اپل هستند؛ نه به این دلیل که قیمت آن به صرفه است، بلکه چون سیستمی روان، عمر باتری بیشتر و دوربینی فوق‌العاده دارد.

در پایان: این آیفونی است که اکثر مردم باید خریداری کنند!

بررسی‌کنندگان چند گله از آیفون 11 دارند: از نمایشگر LCD نه‌چندان مناسب تا وجود شارژر 5 واتی در جعبه دستگاه. بررسی‌کنندگان آیفون 11 معتقدند این دستگاه بسیار شبیه به آیفون XR بوده و فقط در یک اندازه عرضه شده که مورد رضایت آن‌ها نیست.

وب‌سایت «ورج» می‌گوید که بیشتر کاربرانی که آیفون قدیمی و کوچک‌تر دارند، ممکن است آیفون 11 را کمی بزرگ حس کنند:
  • “آیفون 11 صرفاً یک به‌روزرسانی با پسوند S، برای آیفون XR محبوب سال گذشته است. ظاهر آن به‌مانند نسل قبل، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS LCD با حاشیه‌های گرد بوده و بدنه آن نیز آلومینیومی است؛ اما پیشرفت‌هایی نیز به چشم می‌خورد: مقاومت بیشتر در برابر آب و گردوغبار و نیز استحکام ارتقا یافته‌ پنل جلویی و عقب دستگاه. اما برآمدگی دوربین در قاب شیشه‌ای قرار گرفته که مطمئناً روی سطح صاف به خوبی قرار نخواهد گرفت. اگر به‌دنبال ارتقا آیفون SE خود هستید، خرید آیفون 11 اتفاق جالب و بزرگی برایتان خواهد بود!”

وب‌سایت «Engadget» معتقد است آیفون 11 نسبت به آیفون 11 پرو حس بهتری به کاربر منتقل می‌کند:

  •  بدون در نظر گرفتن رنگ‌های جدید، طراحی آیفون 11 نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. در جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم به جای استیل ضد‌ زنگ استفاده شده است که موجب افزایش ضخامت می‌شود. امیدوار بودیم نمایشگر آیفون 11 نسبت به تولیدات گذشته اَپل ارتقا یابد، اما این شرکت به همان صفحه نمایش ( LCD (Liquid Retina موجود در آیفون XR، بسنده کرده است.

وب‌سایت «TechRadar» طراحی آیفون 11 را بازیافت شده می‌داند و می‌گوید:

  • “طراحی دستگاه نسبت به آیفون XR که محصول 2018 بوده به‌روزرسانی خاصی را تجربه نکرده، اما در 6 رنگ معرفی شده که در بین آن‌ها رنگ‌های جدیدی همچون سبز و بنفش را می‌بینیم. لبه‌های دستگاه همچنان حس آیفون‌های قدیمی 6 و 7 و 8 را القا می‌کند؛ با این که صفحه نمایش بزرگتر با حاشیه‌های ضخیمی همراه شده است.”

وب‌سایت «Gear Patrol» تغییرات درونی آیفون 11 را تحسین کرده اما ظاهر آن را بسیار آشنا تلقی می‌کند:

  • “طراحی دستگاه نسبت به آیفون XR که محصول 2018 بوده به‌روزرسانی را تجربه نکرده، اما در 6 رنگ معرفی شده که دربین آن‌ها رنگ‌های جدیدی همچون سبز و بنفش را می‌بینیم. لبه‌های دستگاه همچنان حس آیفون‌های قدیمی 6 و 7 و 8 را القا می‌کند؛ با این که صفحه نمایش بزرگتر با حاشیه‌های ضخیمی همراه شده است.”

وب‌سایت «Wired» از اندازه بزرگ آیفون 11 برای کسانی که دستانی کوچک دارند، صحبت می‌کند:

  • “اندازه آیفون 11 قابل توجه بوده و ابعاد بزرگ آن برای دستان کوچک، بسیار ناخوشایند است. صفحه نمایش 6.1 اینچی آن مابین آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس با نمایشگرهای 5.8 و 6.5 اینچی بوده و هر سه آیفون افزایش ضخامت را تجربه کرده‌اند.”

با این وجود، اکثر وب‌سایت‌ها از اندازه آیفون 11 ناراضی نبودند. اما نظر وب سایت «iMore» را نیز دراین مطلب بازگو می‌کنیم:

  • “آیفون 11 همان مشخصات ظاهری آیفون XR را دارد. ما علاقه‌مند به این اندازه هستیم ولی در ابتدا، استفاده از آن برایمان سخت بود؛ زیرا به نمایشگر‌های کوچک عادت کرده بودیم. صفحه نمایش لبه‌به‌لبه آیفون 11 به‌اندازه کافی بزرگ بوده و از هر نظر مناسب است.”

نوشته بررسی آیفون 11 اپل از دید وب‌سایت‌های معتبر فناوری اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.