بررسی ایرپاد های اپل ؛ هدفون های بی سیم و سبک وزن اپل

ایرپاد های اپل
اپل زمان تقریبا زیادی را برای عرضه هدفون های بی‌سیم از دست داد و بعد از یک معطلی نسبتا طولانی، محصول جدید خود را روانه بازار کرد، در اینجا قصد داریم تا این ایرپاد های اپل را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. با تکرا همراه باشید.

 معرفی ایرپاد های اپ

در نشست اصلی اپل در سپتامبر که در سال ۲۰۱۶ برگزار شد، معرفی محصولات بحث برانگیزی صورت گرفت. طراحی آشنای آیفون ۷ و حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری باعث سر و صدای زیادی شد، به همراه آن، اولین هدفون های بی سیم این شرکت که ایرپاد نامیده می شوند نیز به همین موضوع دچار شد. ایرپاد های اپل  با اولین معرفی خود با انتقاد های تمسخر آمیز و بی رحمانه زیادی از سوی مردم روبرو شدند. ایرپاد لقب های زیادی مثل سر مسواک گرفت. ممکن است دلیل این انتقاد ها ترس مردم از روبرو شدن با این واقعیت که امکان گم شدن این اجسام زیاد بود و قیمت  به نسبت بالای این محصولات باشد.ایرپاد های اپل

در همان مکان، تنها چند دقیقه پس از معرفی این محصول ، ایرپاد اپل با انتقاد هایی از ظاهر خود، کوچکی زیاد و قیمتش روبرو شد. علاوه بر همه این موضوع ها، تاخیر بیش از دوماه در زمان انتشار، انتقادها را نسبت به این محصول به ظاهر شکست خورده، بیشتر کرد.

در نهایت هدفون های بی‌سیم اپل در اوایل ماه گذشته برای خرید در دسترس عموم قرار گرفت، حال تنها پس از گذشت چند هفته از استفاده آنها، کاملا از تجربه جدیدی که به دست آورده ایم، شگفت زده شدیم. حال به نظر شما این شگفت زدگی خوب بوده یا نه؟ بیایید بررسی کنیم.

محتویات درون جعبه ایرپاد:

  • ایرپاد ها
  • جعبه شارژ
  • راهنمای شروع سریع
  • امنیت محصول و اطلاعات گارانتی

طراحی و راحتی ایرپاد اپل:


ایرپاد های اپل

در ایرپاد های اپل یکی از جنبه هایی که بیش از همه مورد بحث قرار گرفت، طراحی منحصر به فرد آنها بود. هم جعبه شارژ و هم خود ایرپاد ها با انتقاد هایی مبنی بر زیبا نبودن روبرو شدند؛ اما از آنجایی که من مشکلی با طراحی و ظاهر آنها ندارم، به نظر می رسد که این مسئله از دید هر فرد می تواند متفاوت باشد. (این متن به طور کامل از زبان نویسنده منبع این خبر روایت می شود)

ایرپاد های اپل

ایرپاد های اپل

چیزی که می توانم با قاطعیت کامل بگویم این است که هم جعبه شارژ و هم ایرپاد ها به خوبی و بی نقص ساخته شده اند. همانطور که همه انتظار داشتند، ایرپادها به شدت سبک هستند، تا وقتی که خودتان آنها را در دست نگیرید، قادر به درک سبکی آنها نخواهید بود. ظاهر کلی ایرپاد ها یاد آور EarPod های بدون کابل متصل شده به آنهاست، البته به همراه مادون قرمز هایی که برای استفاده از برخی ترفند های نرم افزاری در کمتر از یک دقیقه است.

ایرپاد ها منحصرا در رنگ سفید عرضه شده اند، اما اگر بتوان آنها را در رنگ های مختلف مثل جت بلک نیز مشاهده کرد، بسیار بهتر بود، البته سفیدی کامل و طبیعی هردو ایرپاد ها و جعبه شارژشان ظاهر خوبی به آنها داده است.

ایرپاد های اپل

حال که صحبت از جعبه شارژ شد بهتر است به نکته نیز اشاره کنیم که همان طبیعی بودن ساخت ایرپاد ها نیز به خوبی در اینجا به کار رفته است. قسمت بالایی توسط یک لولای فلزی که می توان آن را در مک بوک اپل نیز مشاهده کرد، باز می شود. برای بستن آن نیز از آهن ربا استفاده شده است. در پایین هر ایرپاد نیز آهن ربا وجود دارد، یعنی زمان شارژ شدن ایرپاد به صورت کاملا ایمن در درون جعبه قرار خواهد گرفت.

جعبه شارژها همانند جعبه نخ دندان است، در واقع این موضوع را هرکسی که برای اولین بار این جعبه ها را دیده به آن اشاره کرده است. البته قبول دارم که واقعا شباهت زیادی بین این دو وجود دارد؛ اما این مسئله  چیزی نیست که باعث آزار کاربر شود. استفاده از آهن ربا در جعبه، زمانی که از ایرپاد ها استفاده نمی کنید، باعث امنیت بیشتر آنها می شود. همچنین این جعبه ها به قدری کوچک هستند که به راحتی در جیب شلوار جا می گیرند.

ایرپاد های اپل

ایرپاد های اپل

آخرین مورد درباره بخش طراحی این است که زمانی که از ایرپاد ها استفاده می شود، کاربر چه احساسی خواهد داشت؟

شخصا برای من استفاده از این ایرپادها حس راحتی را منتقل می کند. وزن سبک هر کدام از آن ها تاثیر زیادی در این موضوع دارد، همچنین تا زمانی که این اجسام در گوش شما قرار دارند، باعث آزار و اذیت شما نخواهند شد.

ایرپاد های اپل

ایرپاد های اپل

البته که این موضوع واقعا باعث تعجب من شد. من نظرات بسیار زیادی از سوی کابران دیده بودم که می گفتند ایرپاد ها در گوش آنها قرار نمی گیرد، اما برای من تاکنون چنین مشکلی پیش نیامده است. حتی من از ایرپاد ها در باشگاه ورزشی و هنگام تمرین نیز استفاده کرده ام، اما حتی پس از دویدن و پریدن و حتی تکان دادن سر، ایرپاد های اپل هنوز در گوش من قرار داشتند.

این موضوع قطعا مربوط به اندازه و ظاهر گوش هر کس می شود، البته اگر قبلا از EarPod استفاده کردید و آنها را به راحتی در گوش خود قرار داده اید، پس با ایرپاد ها نیز مشکلی نخواهید داشت. اگر نگران این موضوع هستید می توانید ابتدا EarPod هارا امتحان کنید، اما به نظر من برای اکثر مردم اندازه و سایز ایر پاد ها مشکل ساز نخواهد بود. (با کلیک کردن بر روی تصاویر زیر آنها را در اندازه واقعی خود ببینید)

apple-airpods-review-006 apple-airpods-review-007 apple-airpods-review-008 apple-airpods-review-009 apple-airpods-review-010 apple-airpods-review-011 apple-airpods-review-019 apple-airpods-review-020 apple-airpods-review-004 apple-airpods-review-016a apple-airpods-review-001 apple-airpods-review-002 apple-airpods-review-005

.

منبع: PhoneArena

نوشته بررسی ایرپاد های اپل ؛ هدفون های بی سیم و سبک وزن اپل اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.