بررسی بازی مربی برتر؛ تیم‌تان را رهبری کنید!

مربی برتر

بازی‌های بسیاری در مارکت‌های محتلف وجود دارند و هر کدام‌شان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. یکی از همین گیم‌های جذاب، مربی برتر است. بی‌تردید فوتبال جزء محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین ورزش‌های امروزه به‌حساب می‌آید و برای همین بازی‌های زیادی در این زمینه توسعه داده شده‌اند. این مسئله موجب شده تا انتخاب برای‌ کاربران دشوارتر شود و به این ترتیب باید به بررسی گیم‌ها بپردازیم تا با نقاط قوت و ضعف آن‌ها آشنا شویم. در این نوبت قصد داریم تا مربی برتر را زیر ذره‌بین آی‌تی‌رسان قرار دهیم و قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را بشناسیم. پس با ما همراه باشید.


مربی برتر

اگر دوست دارید یک مربی فوتبال باشید و تیم مورد علاقه‌تان را رهبری کنید، حتما مربی برتر را دانلود و نصب نمایید. این گیم تاحالا بیش‌تر از 100 هزار باز از کافه‌بازار دانلود شده و امتیاز بالایی را از کاربران دریافت نموده. در نتیجه به‌جرات می‌توان گفت مربی برتر یکی از برترین بازی‌های دسته ورزشی شمرده می‌شود و نظر هر عاشق قوتبالی را به‌سمت خود جلب می‌کند. در ابتدا باید لیگ‌تان را مشخص کنید و به رهبری آن مشغول شوید. حتی این امکان داده شده تا به‌طور همزمان مربی چند تیم باشید و آن‌ها را نیز به موفقیت برسانید. البته برای انجام این کار باید سطح‌تان را ارتقا دهید و تجربه بیش‌تری کسب کنید. مسابقات بخش مهمی از مربی برتر را تشکیل می‌دهند. در حقیقت باید تا زمان مسابقه تیم‌تان را کاملا آماده کنید و ترکیب آن را بچینید.

خوش‌بختانه قسمتی به‌نام تاکتیک در نظر گرفته شده تا بازیکنان براساس آن در مقابل تیم رقیب قرار بگیرند و بتوانند پیروز شوند. این موضوع کاملا به مهارت و تجربه شما برمی‌گردد و در صورت برد هم مبلغی به‌عنوان دستمزد نصیب‌تان می‌شود. با این پول می‌توانید اقدام به خرید افراد مختلف کنید تا تیم‌تان قوی‌تر از قبل شود. برای این‌که نقش هر کسی در گروه مشخص باشد، این اجازه به شما داده شده تا در قسمت متخصصین به تعیین نقش اعضای تیم‌‌تان بپردازید و مثلا بازیکن خاصی را کاپیتان نمایید. مثل دنیای واقعی می‌توانید به نقل و انتقال بازیکنان مشغول شوید و افراد بهتری را به گروه اضافه کنید. جالب این‌جاست که در این مواقع باید با طرف مقابل مذاکره کنید تا مبلغ پرداختی را کاهش دهید.

مربی برتر

برای این‌که بتوانید پول لازم برای خرید بازیکنان و دیگر هزینه‌ها را تهیه کنید، نیاز به اسپانسر دارید. این قابلیت نیز در مربی برتر تدارک دیده شده تا با جذب اسپانسر پول مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از اعضای تیم‌تان از بازی محروم شده است؟ فقط کافی‌ست به وکیل‌تان مراجعه نمایید تا مشکل در اسرع وقت حل شود. بخشی نیز به‌نام دکتر به‌چشم می‌خورد تا با کمک آن بازیکنان زخمی خود را درمان کنید و اعضا را برای مسابقات بعدی آماده نمایید. تمام این قابلیت‌ها باعث جذاب‌تر شدن مربی برتر شده‌اند و آن را در بین برترین بازی‌های مارکت قرار می‌دهند.

معمولا در مربی برتر کارهای زیادی برای انجام دارید و به‌همین دلیل قابلیتی با عنوان لیست کارها طراحی گشته تا از تسک‌های خود مطلع شوید و آن‌ها را سر فرصت و یکی‌یکی به پایان برسانید. اما مربی برتر هم خالی از اشکال نیست. برای تمامی بازی‌ها موزیک و افکت‌های صوتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و بدون آن حس ناخوشایندی به کاربر منتقل می‌شود. متاسفانه در مربی برتر شاهد چنین موضوعی هستیم و استودیو MedrickFZE از هیچ موزیکی در گیم بهره نبرده. در واقع بعد از مدتی احساس خستگی می‌کنید و حوصله‌تان سر خواهد رفت. حتی از هیچ افکت صوتی نیز استفاده نشده تا جست‌وجو در منوها با جذابیت بیش‌تری همراه باشد. مربی برتر فاقد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک گیم عالی است و همین موجب کاهش محبوبیت آن شده. اما نقاط ضعف مربی برتر به این‌جا ختم نمی‌شوند. بعضا در این بازی شاهد باگ‌ها و فریزهای نسبتا طولانی‌مدت هستیم که باعث آزار و اتلاف وقت یوزر می‌شود. از طرفی مربی برتر به اینترنت پرسرعتی نیاز دارد و در غیر این صورت باید زمان زیادی را منتظر لود شدن آیتم‌ها بمانید.

مربی برتر

در کنار گیم‌پلی، گرافیک هم برای بازی‌ها اهمیت فراوانی دارد. از این رو توسعه‌دهنده مربی برتر را با ظاهری جذاب به بازار عرضه کرده. جزئیات بسیار و رنگ‌های خیره‌کننده جزء ویژگی‌های دوست‌داشتنی این بازی محسوب می‌شوند و آن را به گزینه‌ای عالی در میان گیم‌های ورزشی تبدیل کرده‌اند. فونت مجموعه نیز بسیار زیبا و چشم‌نواز است و از این رو کاربر از خواندن متون لذت می‌برد. حتی امکان اتصال به مربی‌های دیگر نیز فراهم شده تا با دوستان‌تان به تجربه بازی مذکور بپردازید و لحظات خوشی را رقم بزنید. در ضمن مربی برتر کاملا رایگان است و اگر نخواهید پول بیش‌تری داشته باشید، خرجی برای‌تان نخواهد داشت. به‌طور کلی اگر عاشق فوتبال هستید و می‌خواهید تیم مورد علاقه‌تان را رهبری کنید، بی‌شک مربی برتر را نصب کنید.

نقاط قوت:

  • گیم‌پلی جذاب
  • گرافیک عالی و منحصربه‌فرد
  • قسمت تاکتیک
  • امکان نقل و انتقال بازیکنان
  • امکان مدیریت چند تیم
  • قابلیت اتصال به دوستان و دعوت آن‌ها

نقاط ضعف:

  • ای کاش توسعه‌دهنده از موزیک و افکت‌های صوتی بهره می‌گرفت
  • باگ‌های متعدد و عملکرد کند بازی

نوشته بررسی بازی مربی برتر؛ تیم‌تان را رهبری کنید! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.