بررسی Microsoft Display Dock و معرفی قابلیت Continuum

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dockمایکروسافت چند روز پیش کنفرانس خبری برای معرفی سری ۹۵۰ تلفن های هوشمند و مدل جدید تبلت Surface برگزار کرد. علاوه بر محصولاتی که ذکر شد، این شرکت یک محصول جانبی بسیار کارآمد نیز برای تلفن های هوشمند مدل ۹۵۰ نیز معرفی کرد. این محصول Display Dock نام دارد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

Display Dock یک جعبه مربع شکل و نسبتا کوچک است که وظیفه آن فراهم سازی قابلیت اتصال تلفن به دستگاه دیگر و یا بر عکس از طریق پورت های USB 2، HDMI، Display Port و USB C است. این داک دارای دو پورت USB 2 و یک پورت شارژ سریع USB 2 و تنها قابل ارتباط با دو مدل جدید Lumia 950 و Lumia 950 XL است. علاوه بر این Display Dock قابلیت پشتیبانی از موس، کیبورد و انواع صفحه نمایش را دارد. در حقیقت این داک میتواند لومیای شما را تبدیل به یک کامپیوتر شخصی کند.

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dockا

میتوان گفت مکمل داک میاکروسافت برای گجت های ویندوزی قابلیت Continuum است که به تازگی بر روی Windows 10 منتشر شده است. این قابلیت این امکان را به کاربر میدهد تا بین دو حالت مختلف تبلتی و معمولی، رابط کاربری ویندوز را تغییر دهد. اکنون که Display Dock امکان اتصال کیبورد، موس و صفحه نمایش را به طور همزمان برای مدل های جدید لومیا ممکن میسازد، میتواند با این قابلیت همیشه هم یک کامپیوتر شخصی و هم یک تلفن هوشمند در جیب خود داشته باشید.

Continuum-hands-on-with-the-Microsoft-Display-Dock3

در رابطه با قیمت Display Dock باید گفت که چنین محصولی با چنین قابلیت هایی باید قیمتی در حدود ۵۰ دلار داشته باشد.

منبع: Phonearena