برنامه اینستاگرام برای افزایش امنیت سرویس خود، ویژگی‌ های جدیدی را اضافه کرده است

برنامه اینستاگرام برای افزایش امنیت

برنامه اینستاگرام برای افزایش امنیت سرویس خود، ویژگی ‌های جدیدی را اضافه کرده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

برنامه اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین وب‌ سایت های شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها است که قطعا در زندگی خود با آن سر و کار دارید. اگر چه مدت زیادی از شروع فعالیت این سرویس می‌گذرد؛ اما هنوز هم این شبکه اجتماعی در فرآیند اشتراک گذاری عکس ها مشکلات و نیازهایی دارد.

اینستاگرام اعلام کرد که در حال انتشار مجموعه ای از ویژگی ها و امکاناتی است که به کاربران امکان کنترل بیشتر بر روی کسانی که محتوای شما را می ‌بینید و چگونه با آن تعامل برقرار می ‌کنند را می ‌دهد.

این ویژگی‌ های جدید امکان خاموش کردن گفت و گو برای یک پست منتشر شده، تنظیمی برای حذف کردن فالوئرها در زمانی که یک حساب کاربری خصوصی دارید و ساز و کاری برای لایک کردن نظرات را برای کاربران فراهم می‌ کند.

تمام این ویژگی‌ ها و امکانات جدید به منظور ایمن ساختن اینستاگرام برای هر کسی است که از آن استفاده می ‌کند و به این سرویس اضافه شده اند. بنابر گفته این شرکت؛ این ویژگی‌ ها به مردم کمک می کند تا در تجربه استفاده از این سرویس احساس امنیت داشته باشند و فرآیند اشتراک گذاری نظرات را بهبود بخشند.

برنامه اینستاگرام برای افزایش امنیت

علاوه بر این، اینستاگرام اعلام کرده که گزینه دیگری به این سرویس اضافه خواهد شد که امکان گزارش خود آزاری را فراهم می‌ کند. اگر ویدیو یا فیلم دیدید که در آن فرد در حال آسیب رساندن به خود است، می‌ توانید با استفاده از این گزینه او را گزارش کنید. سپس فرد گزارش شده به یک متخصص متصل می‌شود تا او را راهنمایی کند. مدیر عامل و مؤسس اینستاگرام، Kevin Systrom می‌ گوید: “تیم ‌های ما ۲۴ ساعت در روز و هفت روزه هفته در سراسر دنیا مشغول رسیدگی به این گزارش‌ ها هستند.”

بنا بر مطلبی که در سایت اینستاگرام منتشر شده، این ویژگی‌ ها به زودی قابل دسترسی خواهند بود. به نظر می‌رسد این شرکت در تلاش است تا محیط این شبکه اجتماعی را برای کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند امن تر، دوستانه تر و راحت‌ تر کند. همچنین در عین حال که این به روزرسانی هیجان انگیز است، بسیار مهم نیز خواهد بود.

.

منبع : phoneArena

نوشته برنامه اینستاگرام برای افزایش امنیت سرویس خود، ویژگی‌ های جدیدی را اضافه کرده است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.