برنامه زمانی آپدیت گوشی‌های سامسونگ به اندروید مارشمالو منتشر شد

 

سامسونگ همچون سایر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی در حال آماده‌سازی آپدیت نسخه اندروید 6.0 برای گوشی‌های خود است و در همین راستا قصد دارد برای پرچم‌داران و چندین میان‌رده‌اش این به‌روزرسانی را عرضه کند. حال، برنامه زمانی این به‌روزرسانی برای محصولات این شرکت منتشر شده است؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید. samsung

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد به منظور کاهش هزینه و افزایش در تولیداتش، بخش ویتنام خود را گسترش بدهد و حدود 40 درصد کارهایش را در آن‌‎جا انجام دهد؛  بدین ترتیب می‌تواند علاوه بر فروش بیشتر، کاربران بیشتری نیز جذب کند. علاوه بر تغییری که سامسونگ قصد دارد در محل تولیداتش داشته باشد، تغییراتی نیز در سیاست کاری این شرکت در حال انجام است که این مورد در لیست منتشر شده محصولاتی که به‌روز خواهند شد، دیده می‌شود.

سامسونگ قصد دارد گلکسی S7 را همراه با اندروید مارشمالو در جریان نمایشگاه MWC معرفی کند اما هنوز از پرچم‌داران سابقش نیز پشتیانی می‌کند. طبق لیست منتشر شده، گلکسی نوت 5، اولین محصولی است که این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد و در بسیاری از مناطق قبل از شروع سال میلادی، به‌روز خواهد شد. گلکسی نوت 4 (تک سیم و دوسیم)، گلکسی نوت اج، گلکسی S6 اج پلاس، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 (تک سیم و دوسیم)، گلکسی S5 و گلکسی S5 نئو نیز در سه ماه نخست سال 2016 طعم اندروید مارشمالو را خواهند چشید! محصولاتی همچون گلکسی آلفا، گلکسی تب A، گلکسی تب تب S2 8.0 و گلکسی تب S2 9.7 نیز در سه ماهه دوم این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. البته باید بگوییم این محصولات هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند اما به احتمال فراوان لیست نهایی نیز تفاوتی با این نداشته باشد.

در زیر نیز می‌توانید لیست کامل این محصولات را مشاهده کنید:samsungviet-android-6.0-marshmallowبه نظر می‌رسد سامسونگ و سایر تولید کنندگان بیشتر به فکر پشتیبانی از  محصولات محبوبشان هستند و بد نیست که هر از چندگاهی نیز نگاهی به میان‌رده‌ها داشته باشند!

نوشته برنامه زمانی آپدیت گوشی‌های سامسونگ به اندروید مارشمالو منتشر شد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.