برنامه ویژه اپل برای تغییرات ظاهری در آیفون‌های جدید

New-iPod-Touch-rumored-to-be-on-the-way-2019-iPhone-series-could-switch-to-USB-C برنامه ویژه اپل برای تغییرات ظاهری در آیفون‌های جدید

آخرین سری آی‌پاد تاچ تقریبا چهارمین سال حضور خود در بازار را تجربه می‌کند و همین مدت نشان می‌دهد که برای حدود شش سال طراحی این دستگاه دست نخورده مانده است. اما بر اساس گزارش جدید Mac Otakara، به احتمال فراوان اپل به دنبال تغییرات ظاهری گسترده در نسل هفتم آی‌پاد تاچ‌ها خواهد بود.

Apple-iPod-touch-5th-gen-3ad برنامه ویژه اپل برای تغییرات ظاهری در آیفون‌های جدید

ظاهرا اطلاعات این گزارش از برخی حاضرین در نمایشگاه CES 2019 می‌آید و موثق است. متاسفانه جزییات در این خصوص بسیار مبهم مانده، اما اولین تغییر احتمالی در نمایشگر آی‌پاد تاچ خواهد بود. پنل به کار رفته در این دستگاه در حال حاضر 4 اینچی است. تغییر مهم دیگر افزایش حافظه داخلی خواهد بود که مطمئنا باعث خوشحالی طرافداران خواهد شد. از طرف دیگر شنیده می‌شود احتمال تعبیه تاچ آی‌دی نیز در این دستگاه زیاد است.

گذشته از آی‌پاد تاچ، در این گزارش اشاره‌ای نیز به تغییرات آی‌فون‌های 2019 شده است. تغییر کانکتور لایتنینگ به درگاه USB-C به مانند آی‌پد پروهای جدید را می‌توان بزرگ‌ترین تغییر اسمارت‌فون‌های کوپرتینویی‌ها دانست. البته افرادی که در حال طراح این هندست‌ها هستند، پایان طراحی قطعی آنها را اعلام نکرده‌اند و به همین دلیل نمی‌شود با اطمینان در این خصوص صحبت کرد.

IPHONE-2019-1 برنامه ویژه اپل برای تغییرات ظاهری در آیفون‌های جدید

به غیر از تغییر گفته شده و همچنین برخی تغییرات داخلی سالانه توسط اپل در آی‌فون‌ها، باید منتظر نسل جدید فیس آی‌دی، برش صفحه نمایش کوچک‌تر، سه دوربین در جایگزین آی‌فون XS مکس و دو دوربین در جایگزین آی‌فون XR باشیم. بر اساس انتظارها از هر سه آی‌فون سال 2019 در سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد شد.

اگر باور کنیم که نسل جدیدی از آی‌پاد تاچ‌ها نیز در دست تولید است، پس به احتمال فراوان رونمایی از آنها نیز همزمان با اسمارت‌فون‌های اپل خواهد بود. از طرف دیگر  WWDC نیز رویداد بسیار مهمی برای کوپرتینویی‌ها محسوب می‌شود که طرفداران در آن منتظر عرضه آی‌پد مینی 5، پد شارژ AirPower و نسل جدید ایرپادها هستند.

نوشته برنامه ویژه اپل برای تغییرات ظاهری در آیفون‌های جدید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.